Sa fie suspensia hidraulica depasita chiar de tot?

Tot ce nu se incadreaza in celelalte subiecte.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
cristian_v
pasionat
Mesaje: 264
Membru din: Joi 15-Dec-2005 10:55
Localitate: nantes

Mesajde cristian_v » Lun 25-Sep-2006 12:42

eugenro2001 scrie:Cred ca tocmai saritura si mai ales aterizarea de dupa saritura arata cat de bine suporta suspensia electromagnetica socurile puternice si cat de rapid reactioneaza.
Cred ca de fapt totul sta in softul microcomputerului care comanda aceasta suspensie.


Cred ca problema softului e relativ mica, raportat restul dificultatiilor tehnice

Avatar utilizator
cristian_v
pasionat
Mesaje: 264
Membru din: Joi 15-Dec-2005 10:55
Localitate: nantes

Mesajde cristian_v » Lun 25-Sep-2006 12:49

Sunt curios de ce nu au facut comparatie intre suspesia lor si suspesia activa Citroen...

Poate ca pierdeau :D

Avatar utilizator
DanT
Moderator
Mesaje: 2870
Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
Localitate: Bucuresti
Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa

Mesajde DanT » Lun 25-Sep-2006 13:02

dar cum sa compari ceva nou cu ceva care si-a dovedit fiabilitatea ani de- randul ...
o solutie poate ca ar fi o suspensie hibrid care sa aiba hidrauilac secondata de ceva electromagnetic ... ;-)
Dan
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Lun 25-Sep-2006 19:08

cristian_v scrie:
dj01fad scrie:pai chiar acolo spune si cit curent suge: cam cit o instalatie de clima; treaba e ca daca e chiar asa cum se lauda ei, eu as spune ca e ceva super.


spune ca de 3 ori mai putin decat o instalatie de clima!


mda :lol: stau cam prost cu franceza dar se pare ca am brodit totusi ceva :lol:

cepoi cristian
simpatizant
Mesaje: 51
Membru din: Sâm 26-Aug-2006 17:03
Localitate: timisoara

Mesajde cepoi cristian » Lun 25-Sep-2006 20:19

dupa cum era intrebarea cum ca ar fi depasita suspensia hidraulica, eu unul nu cred ca este depasita, nu vreau sa ma implic in termeni ingineresti ca nu ma pricep dar suspensia hidraulica sau ma rog hidropneumatica este altceva iar noi aici consider ca suntem o mana de oameni care am vrut altceva mai deosebit si mai altfel decat suspensia clasica sai zic asa ce se gaseste pe toate masinile de rand si mai scumpe si mai ieftine si personl ma simt bine intru citroen chiar dupa ce am experimentat pe propria piele mai multe masini si cred ca de aceea ne gasim aici pentru ca toti avem aceleasi simturi (in coloana vertebrala)adica la masina de care ne servim. probabil sa fie ok suspensia de care se spune dar deocamdata citroenul are o suspensie ok pentru ani in care sau construit acest tip de masini pe cand celelalte despre care se vorbeste ete un vis inca si nu sa spus nimic concret si despre gaurile negre ale acestui nou sistem de suspensie

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Lun 25-Sep-2006 21:02

Repet: o comparatie obiectiva se face in conditii identice. Astazi am trecut si eu peste speed-bumperele din Selgros si masina abia le-a simtit. Un CX sau mai ales un DS nu ar fi avut nici un fel de greata la 10 km/h. Nu am vazut nici o filmare la 60-80 km/h. Oricum Citroen are deja solutia pentru vitezele astea :D
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
nitro_od
pasionat
Mesaje: 483
Membru din: Dum 12-Mar-2006 13:32
Localitate: bucuresti

Mesajde nitro_od » Lun 25-Sep-2006 22:17

mie mi se pare super tare filmuletul si inovatia este geniala!
ma intreb cat ar rezista in bucuresti sau romania in general trasnaia aia de suspensie!
oricum, e un inceput de ceva si o sa mai dureze pana vedem asa ceva pe strada!
cu toate acestea, nu va fie teama.......in romania or sa fie75% din primele aparitii si din ele 80% in Buc. asa ca o sa le admiram primii si ne vom fi saturat de ele pana sa ajunga si la altii !
pana atunci.....LHM rulez!
..... frantuzoaica pretentioasa !!!

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Mar 26-Sep-2006 08:56

nicum scrie:Repet: o comparatie obiectiva se face in conditii identice. Astazi am trecut si eu peste speed-bumperele din Selgros si masina abia le-a simtit. Un CX sau mai ales un DS nu ar fi avut nici un fel de greata la 10 km/h. Nu am vazut nici o filmare la 60-80 km/h. Oricum Citroen are deja solutia pentru vitezele astea :D


Pe CX-L scria odata cineva ca distractia lui cea mai mare este sa provoace cate un BMW sau Mercedes si sa treaca in viteza peste speed bump-uri. Bineinteles ca CX-ul; proape ca nu le simte iar masina cealalta isi da soferul cu capul de plafon :lol:

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mar 26-Sep-2006 11:13

Corect :D CX-ul nu simte denivelarile nici macar in volan :wink:
Pina o sa vedem alte filmulete cu suspensia aia, asa cum zicea si nitro, defilam cu ce avem. LHM rulz :twisted:
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
cristian_v
pasionat
Mesaje: 264
Membru din: Joi 15-Dec-2005 10:55
Localitate: nantes

Mesajde cristian_v » Mar 26-Sep-2006 14:11

Sincer eu cred ca e (sau poate fii) mai buna decat cea hidraulica, chiar activa fiind, datorita faptului ca motoarele lor electrice lineare au timpi de reacti mult mai mici decat timpii de reactie ale componentelor hidraulice.

Doar ca in sistemul lor exista si arcuri de torsiune pentru a compensa greutatea masinii, deci nu e integral electromagnetica...

Acuma costurile de fabricatie si intretinere raman de vazut, oricum trebuie sa fie mult mai ridicate decat o suspensie Citroen datorita unei tehnologii noi. Faptul ca nu anunta nici o implementare pe piata si nici o vorbulita despre costurile sistemului spune ceva.

http://www.bosefrance.fr/FR/fr/technolo ... /index.jsp

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mar 26-Sep-2006 15:16

@cristian_v: nu compara o hidraulica clasica cu o hidraulica activa. Mai mult, nu compara o hidraulica clasica cu acest sistem BOSE.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
Draku
pasionat
Mesaje: 675
Membru din: Dum 25-Apr-2004 20:28
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Draku » Mar 26-Sep-2006 16:47

eu zic ca trebuie sa ne uitam si inainte, nu numai inapoi...
hidraulica si-a dovedit "capacitatile" si inca este la putere, dar nu trebuie sa ne limitam la ea, oricat am iubi-o
lumea evolueaza....
stima
Eu stiu ca sunt prost, dar cand privesc in jurul meu, prind curaj.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mar 26-Sep-2006 16:59

Pai nu am zis altceva, am recunoscut chiar de la primul post ca suspensia asta e mai buna (sau cel putin asa pare) decit ce avem noi pe BX. Insa am tot repetat de mai multe ori ca nu avem rezultatele unor teste la viteze mai mari. In plus, asa cum zicea cristian_v, nu stim cit va costa distractia asta.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
cristian_v
pasionat
Mesaje: 264
Membru din: Joi 15-Dec-2005 10:55
Localitate: nantes

Mesajde cristian_v » Mar 26-Sep-2006 17:04

nicum scrie:@cristian_v: nu compara o hidraulica clasica cu o hidraulica activa. Mai mult, nu compara o hidraulica clasica cu acest sistem BOSE.


Nu le-am comparat, dar cred ca poate fi mai buna pentru ca poate fi controlata mai bine si mai repede. Nu inseamna neaparat ca au ajuns la performantele maxime cu sistemul lor, sunt doar la inceput

Dupa mine singura problema ramane pretul

Avatar utilizator
nitro_od
pasionat
Mesaje: 483
Membru din: Dum 12-Mar-2006 13:32
Localitate: bucuresti

Mesajde nitro_od » Mar 26-Sep-2006 22:56

eu, unul, nu sunt deloc sceptic in ceea ce priveste performanta sistemului electromagnetic BOSE.
chiar cred ca este o super inovatie si are tot viitorul in fata doar ca imi pare destul de departe de a deveni populara cat suntem noi tineri !
..... frantuzoaica pretentioasa !!!


Înapoi la “Diverse”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11813
    Cel mai nou membru JackPep