salut! fratilor, vreau si eu niste sfaturi apropos de C3...
Moderator: Echipa Tehnica
salut! fratilor, vreau si eu niste sfaturi apropos de C3...
salut...vreau sa-mi iau un c3 si as vrea sa-mi dati ceva sfaturi si poate sa-mi spuneti ce probleme au...multumesc...
Re: salut! fratilor, vreau si eu niste sfaturi apropos de C3
sorindeea scrie:salut...vreau sa-mi iau un c3 si as vrea sa-mi dati ceva sfaturi si poate sa-mi spuneti ce probleme au...multumesc...
Pai e suficient sa rasfoiesti nitel forumul, sectiunea C3 si vei vedea cam care sunt problemutele masinii. Dar nu te lua dupa problemele punctuale pe care le-a avut unul sau altul, ca n-o sa-ti mai iei niciodata masina asa. Ca posesor de C3, cu 1500 de km la bord pana acum, ma declar pana acum multumit de masinuta.
Ce motorizare te-ar interesa?
Nu exista masini "perfecte" in clasa asta de pret. Eu consider ca nu asta ar trebui sa te intereseze, ci mai degraba:
a) performantele dinamice
b) spatiul interior / dimensiunile exterioare
c) costul reviziilor;
d) costul mediu al pieselor de schimb.
Consumul nu ar trebui sa te intereseze, atat timp cat e dependent in primul rand de stilul de condus si de traseele zilnice. Oricum, sfatul meu e ca ar trebui sa pornesti in primul rand de la nevoile tale de mobilitate.
a) performantele dinamice
b) spatiul interior / dimensiunile exterioare
c) costul reviziilor;
d) costul mediu al pieselor de schimb.
Consumul nu ar trebui sa te intereseze, atat timp cat e dependent in primul rand de stilul de condus si de traseele zilnice. Oricum, sfatul meu e ca ar trebui sa pornesti in primul rand de la nevoile tale de mobilitate.
sorindeea scrie:dane, din cate am inteles eu de la "cunoscatori", piesele la masinile frantuzesti sunt marisoare.. acum mai e o problema de service... in bacau nu e reprezentanta...cxel mai aproape e la focsani sau suceava...
Parca cineva de pe forum se declara foarte multumit de service-ul din Focsani. Nu cred ca la Citroen sunt scumpe piesele. Reviziile la diesel-ul meu se situeaza la un nivel de pret acceptabil (6-7 milioane). Din auzite, stiu ca la Peugeot ar fi niste preturi cam mari la piesele de schimb, asta desi Peugeot si Citroen sunt sub aceeasi umbrela. Ciudat. Nici masinile nemtesti nu cred ca fac exceptie atunci cand vine vorba de tarife cam piperate in service. Asa ca...
Daca nu faci macar 15-20.000 de km anual si nu te uiti in fiecare zi la consum, iti poti lua linistit motor pe benzina. Eu am oscilat intre 1.4 HDi, 8 valve, 70 CP si 1.4 i, 16 valve, 90 CP. Din anumite considerente, as fi preferat ultima motorizare, cea pe benzina, dar se pare ca nu prea e disponibila in Romania. Cel putin nu pe stoc. Poate pe comanda? Dar cred ca si motorul pe benzina 1.4i, 8 valve, 75 CP ofera performante decente. Depinde cat de pretentios esti.
prafuit scrie:Revizia mea la C3 la 30 000km m-a costat 280 RON cu uleiul castrol TXT 5w40 adus de mine.
Schimbat doar filtrele fara alte nebunii (placute).
Putin off-topic. Asa ieftin, prafuit? Pai credeam ca numai manopera te duce la vreo cateva milioane. 280 RON include si pretul uleiului cumparat de tine? Ce filtre ti-au inlocuit? A fost a 2-a sau a 3-a revizie? Ca daca mergi prin Bucuresti cu masina, cred ca e bine sa faci a 2-a revizie pe la 15-20.000 km. La cat praf e aici... Nu degeaba esti tu prafuit. Am glumit...
sorindeea scrie:nu sunt pretentios in sensul de performante... ma intereseaza mai mult confortul...aer, spatiu, consola,computer, audio, etc...
Tinand cont de clasa din care face parte masina, nu te poti astepta la niste finisaje de o calitate exceptionala. Unii se plang de plasticele de pe C3, dar eu zic ca se ridica la un nivel acceptabil. Daca esti mai pretentios la finisaje, trebuie sa urci o treapta la clasa superioara (C4 eventual). Dar, asa cum a spus si Dan, trebuie sa-ti evaluezi cat mai bine necesitatile, plecand in primul rand de la necesarul de spatiu, atat la exterior cat si la interior. Daca ne referim strict la spatiu, eu zic ca C3 e o masina destul de incapatoare pentru clasa ei, dar inca o data o spun, depinde de pretentiile fiecaruia. Aer, consola si computer ai in dotarile standard. Ce nu vei avea la o masina de stoc, va fi echipamentul audio, pe care il poti comanda optional odata cu masina, sau il poti monta ulterior dupa ce va veni masina.
Sfaturi?
Am ajuns la 5500 km fara probleme, afara faptului c-am "aterizat" intr-un sant destul de adanc din care am scapat doar cu scutul spart. Colegii ma stiu
.
Depinde ce vrei de la masinuta. Pt mine a fost solutia miscarii lejere prin oras . Cat despre motorizare : pasiunea mea este dieselul, deci.... Plasticele - slabute.... Geamurile fata care au scartait ceva - foloseste-le mai des la inceput ca sa-si de-a drumul
.
Reprezentanta in alta localitate? Nu m-a speriat gandul. De cand ma stiu am batut drumul la Constanta la reprezentante
. Norocul lor! Pe cat de "cicalitoare" sint pt orice zgomot, i-as fi batut la cap toata ziua..... Lasand gluma deoparte, uneori este incomoda distanta . Am patit-o urat odata : a trebuit sa platesc o firma sa-mi transporte masina din reprezentanta de la Constanta la Ploiesti pt ca cei din urma nu se pricepeau la partea de calculator de la pompa de injectie. Ei nu se pricepeau decat la schimbatul intregii pompe de injectie.
Cu siguranta cu totii avem peripetii cu diverse modele de masini. Una peste alta, pune-ti pe hartie ceea ce vrei in stanga, iar in dreapta ceea ce iti ofera variantele care le iei in calcul. Rabdare , stiu ca nu-i usor ! Cu siguranta va merita ! Multa bafta !
Am ajuns la 5500 km fara probleme, afara faptului c-am "aterizat" intr-un sant destul de adanc din care am scapat doar cu scutul spart. Colegii ma stiu

Depinde ce vrei de la masinuta. Pt mine a fost solutia miscarii lejere prin oras . Cat despre motorizare : pasiunea mea este dieselul, deci.... Plasticele - slabute.... Geamurile fata care au scartait ceva - foloseste-le mai des la inceput ca sa-si de-a drumul

Reprezentanta in alta localitate? Nu m-a speriat gandul. De cand ma stiu am batut drumul la Constanta la reprezentante

Cu siguranta cu totii avem peripetii cu diverse modele de masini. Una peste alta, pune-ti pe hartie ceea ce vrei in stanga, iar in dreapta ceea ce iti ofera variantele care le iei in calcul. Rabdare , stiu ca nu-i usor ! Cu siguranta va merita ! Multa bafta !
vldst scrie:prafuit scrie:Revizia mea la C3 la 30 000km m-a costat 280 RON cu uleiul castrol TXT 5w40 adus de mine.
Schimbat doar filtrele fara alte nebunii (placute).
Putin off-topic. Asa ieftin, prafuit? Pai credeam ca numai manopera te duce la vreo cateva milioane. 280 RON include si pretul uleiului cumparat de tine? Ce filtre ti-au inlocuit? A fost a 2-a sau a 3-a revizie? Ca daca mergi prin Bucuresti cu masina, cred ca e bine sa faci a 2-a revizie pe la 15-20.000 km. La cat praf e aici... Nu degeaba esti tu prafuit. Am glumit...
De schimbat am schimbat toate filtrele. Reviziile au fost facute pana acum (1,5 ani de caqnd am masina) dupa cum urmeaza:
1 - verificarea la 2000km
2 - revizie la 10 000 (atunci m-a costat putin peste 3 bulioane ca am mai schimbat niste becuri)
3 - revizie la 27 000 ( 280 RON)
Uleiul la reviziile 2 si 3 l-am adus eu si nu intra in pretul reviziei.
Merg 90% prin Bucuresti si de aceea prefer sa fac reviziile la aceste intervale!
Înapoi la “Citroen C3 - Hatchback, Pluriel, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11821
Cel mai nou membru Shraunrst