Problemute la C4...

probleme de natura tehnica, precum si cele rezultate in urma diverselor incidente

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
mituc
pasionat
Mesaje: 885
Membru din: Mar 28-Mar-2006 09:01
Localitate: Iasi
Contact:

Mesajde mituc » Mie 20-Sep-2006 20:33

Kerekash_KRK scrie:Deci... incerc sa ma fac inteles, daca nu voi reusi astept intrebari aditionale. Daca masina a fost stationata mai mult de 1-2 ore la plecarea de pe loc se aude un scartzait ebsolut enervant de carauta, se aude cand cuplez, cand decuplez viteza, se aude in frana de motor, se aude daca dau trepidatii pedalei de acceleratie (apas, dau drumul, apas, dau drumul). Zgomotu asta se aude doar vreo 5 minute dar e deranjat pentru ca imi spune clar ca e ceva care nu e in regula mai ales ca e destul de noua (29 mai 2006 cu 6000 km la bord). Mai face si un zmotot tot in acea perioada daca masina e cuplata in vit1 sau marsarier si fara sa turez ridic usor picioru de pe ambreiaj face un zgomot asemator cu al unui arc (de asemea f deranjant).


Aceeasi problema am remarcat-o si eu azi (12000 km). Nu se aude tare, nu intorc oamenii capul sa vada cine merge cu caruta pe bulevard, dar se aude cind cuplez in treptele 1, 2 sau 3 si in frina de motor (la a 4-a nu se ma aude, probabil pentru ca cuplul transmis la roti e mai mic in treptele superioare). Cred ca e de pe la ambreaj/placa de presiune/ceva pe acolo.
In seara asta am vrut sa-i arat si nevesti'mii cum face (tre' sa merg cu ceamurile deschise si cu radio-cd-ul pe mute ca sa se auda) insa nu a vrut sa mai scirtiie.
Dimineata inainte de a pleca din parcare am sa-mi amenint masina (verbal pentru inceput) sa vad daca o sa mai aiba curaj. Daca o sa mai aiba atunci asa cum m-am dus la service sa cer socoteala pentru greieri am sa cer si pentru scirtiit.

Anyway masina e superba si n-as da-o pe nici o alta compacta, am mers az' cu var'su Peugeot 307HDI starline si in afara de niste asemanari pe la display-ul cu consumul instantaneu/temperatura/etc si pe la clima buvonica nu am mai gasit nimic: nici tapiserie, nici finisari, nici calitate plastice bord, nici macar pozitia pe scaunul pasagerului (care, la fel ca la C4-ul meu, nu are reglaje lombare, inaltime si alte cucuri, insa la C4 e muuult mai confortabil).
De un singur lucru imi pare rau: ca astia ce la citroen nu au nici un turbo benzinar pe C4 deocamdata, si daca-mi iau o turbo benzinara tre' sa ma uit la seat cupra sau FR, la renault bicorp sport, la subraru impresa wrx (eventual sti), evo9, etc. Dar sa mai asteptam un an sa vedem...

Kerekash_KRK
simpatizant
Mesaje: 93
Membru din: Joi 14-Sep-2006 10:16
Localitate: Bucuresti

Mesajde Kerekash_KRK » Mie 20-Sep-2006 23:14

@mituc
La tine scartaitu se aude incet (inca) la mine si cu geamuri inchise si cu muzica la 10 tot face. Pana acu am tot cerut socoteala la ats... nimik! Azi iar am trecut pe acolo (ca mi-au furat lamelele de la stergatoare si cu ocazia asta au cazut bratele direct pe parbriz si poc crapat in 2 locuri) si am facut iar o rezervare in service, sa vad acu ce imi fac si ce o sa imi zica!
A ta are 12000, a mea are 6000 si scartaie de la 1500.

stevey
pasionat
Mesaje: 396
Membru din: Joi 15-Dec-2005 00:43
Localitate: romania
Contact:

Mesajde stevey » Joi 21-Sep-2006 00:19

Scartaitul ala se aude si la mine in mers tot asa cand pornesc dupa cateva secunde...bine nu e continuu are apucaturi.Mia spus un prieten ca asa se aude si la fordul lui KA si ca nu are nimic doar ca nu se poate regla ca e de la motor.Cauza din care se produce fenomenul am uitat-o dar am sa-l intreb.

stevey
pasionat
Mesaje: 396
Membru din: Joi 15-Dec-2005 00:43
Localitate: romania
Contact:

Mesajde stevey » Joi 21-Sep-2006 00:28

mituc @ Pai turbo o sa scoata ca fac motoarele alea cu bmw pe la sfarsitul anului din cate am inteles...cel mai puternic o sa fie de 150cp turbo benzina...dar asta spunea la peugeot banuiesc ca o sa fie si pe citroen.Oicum motoare bmw consum mic performante extreme.Singura problema care ma enerveaza e ca nu scot si ei odata un motor de peste 250cp cel putin 2500cmc pai e enervant ca si opelu are de 250 chiar asa?? :evil: La forma agresiva pe care o are masina asta i-ar trebui asa ceva...macar o varianta acolo pt.maniaci sau fani.

Avatar utilizator
mituc
pasionat
Mesaje: 885
Membru din: Mar 28-Mar-2006 09:01
Localitate: Iasi
Contact:

Mesajde mituc » Vin 22-Sep-2006 20:14

stevey scrie:mituc @ Pai turbo o sa scoata ca fac motoarele alea cu bmw pe la sfarsitul anului din cate am inteles...cel mai puternic o sa fie de 150cp turbo benzina...dar asta spunea la peugeot banuiesc ca o sa fie si pe citroen.Oicum motoare bmw consum mic performante extreme.Singura problema care ma enerveaza e ca nu scot si ei odata un motor de peste 250cp cel putin 2500cmc pai e enervant ca si opelu are de 250 chiar asa?? :evil: La forma agresiva pe care o are masina asta i-ar trebui asa ceva...macar o varianta acolo pt.maniaci sau fani.


Hmm... Turbo de 150CP? VW are TSi-urile de 1.4 care au 170, banuiesc ca la 150CP e tot pe la 1.4l. Sincer eu incep sa ma gindesc serios (adica visez intens) la ceva de 2l turbo benzina... oricum nu am cu ce sa-mi iau acum asa ceva deci voi mai astepta 12-18-24 luni...

Si, da, e aiurea ca se gasesc motoare de genul asta pe alte compacte, iar pe cea care arata cel mai bine (dupa parerea mea) s-au oprit la 140CP. Adica pentru maniaci si fani Seat a facut Seat leon cupra, TFSI 240CP. O minune... cred ca am sa fur una ca arata si rezonabil (pacat ca au doar 4 stele la siguranta, daca mai patesc ce am patit acum 2 seri pe bucium, cind un ratat era sa ma ia frontal ca a depasit el coloana pe dubla continua sa nu dau nejustificat coltul).

Avatar utilizator
dac55
simpatizant
Mesaje: 40
Membru din: Lun 05-Dec-2005 22:57
Localitate: calarasi

Mesajde dac55 » Mar 26-Sep-2006 19:20

Mi-a aparut mesajul "ANTIPOLLUTION FAILED",in urma cu cateva ore.Dupa ce-am oprit-o si am repornit-o la cateva minute acesta a nu a mai aparut.In urma cu cateva zile am observat ca pornirea este mai greoaie cu tendinta de a da in "branci" in special dimineata.Folosesc benzina 95 petrom,am peste 12.000 si pana in prezent nu am avut probleme cu benzina.Ceva sfaturi?!?

Avatar utilizator
mituc
pasionat
Mesaje: 885
Membru din: Mar 28-Mar-2006 09:01
Localitate: Iasi
Contact:

Mesajde mituc » Mar 26-Sep-2006 20:43

dac55 scrie:Folosesc benzina 95 petrom,am peste 12.000 si pana in prezent nu am avut probleme cu benzina.Ceva sfaturi?!?


Foloseste benzina in loc de gaz, sau eventual cind alimentezi combina-le (pune juma' de rezervor sau 60-65% din rezervor de 95 si restul de 100).

murphy
pasionat
Mesaje: 143
Membru din: Mar 16-Mai-2006 10:21
Localitate: craiova

Mesajde murphy » Mie 27-Sep-2006 09:00

lasati-o balta cu benzina ca am folosit si top premium 99 si de la rompetrol de 98 si tot greu porneste daca o las o zi-doua nepornita.
zambeste, maine va fi mai rau. :D

redbeben
simpatizant
Mesaje: 98
Membru din: Vin 13-Ian-2006 15:03
Localitate: bucuresti

Mesajde redbeben » Mie 27-Sep-2006 09:29

ma da voua va scartaie cand mergeti cu fata?
mie imi scartaie de parca s-ar fi lipit discurile de frana spate de placutele de frana si tocmai le rup eu dar asta doar cand merg cu spatele si eu acolo aud zgomotele (adica pe spate)

sunteti siguri ca nu ramane blocata frana de mana cativa metri la plecarea de pe loc?
am mai patit asa la dacie cand din cauza arcurilor proaste de la frana de mana imi ramaneau tamburii blocati si frecau un pic
nu-s cum s-ar bloca frana de mana la c4 dar alta explicatie n-am ca rugina pe discuri n-are timp sa se puna

ma rog habar n-am,ma duc in service oricum pt revizie si sa-mi curete cumva instalatia de aer conditionat ca daca pornesc ac-ul pute rufe ude :(

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mie 27-Sep-2006 09:45

@redbeben: simptomele astea te ai la o plecare in forta? daca da si daca ai ASR e normal. Daca nu, e bine sa fi mai explicit.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

stevey
pasionat
Mesaje: 396
Membru din: Joi 15-Dec-2005 00:43
Localitate: romania
Contact:

Mesajde stevey » Mie 27-Sep-2006 10:00

problema cu frana de mana la mine este ca refuza cu vehementa cam in 90% din cazuri sa o decuplez...e ceva desprins nu stiu dar ma chinui de vreo 3 ori pana sa dau maneta in jos, se simte ca si cum agata ceva, si trebuie sa trag de ea in dreapta si stanga pana sa reusesc.Zilele aste trec pe la service sper sa se rezolve.

Avatar utilizator
mituc
pasionat
Mesaje: 885
Membru din: Mar 28-Mar-2006 09:01
Localitate: Iasi
Contact:

Mesajde mituc » Mie 27-Sep-2006 13:47

murphy scrie:lasati-o balta cu benzina ca am folosit si top premium 99 si de la rompetrol de 98 si tot greu porneste daca o las o zi-doua nepornita.


Mergi la OMV si completeaza cu OMV100 pe linga ce ai acum in rezervor.. si spune-ne dupa aia daca mai tuseste. Chiar sint si eu curios. La mine toate simptomele astea au incetat in momentul in care am inceut sa bag (din nou) omv100.

Ursu2k
just curious
Mesaje: 17
Membru din: Mar 07-Feb-2006 10:44
Localitate: bucuresti

Mesajde Ursu2k » Lun 02-Oct-2006 22:27

Saptamana trecuta in drum spre tara am observat ca difera temperatura aerului care iese pe stanga respectiv dreapta, adica este o diferenta de vreo 2-3 grade intre st si dr, am reglat in st la 23 si in dreapta la 25 si parea ca are aceeasi temperatura, daca puneam la 23 pe ambele parti in dreapta baga aer rece iar in stanga baga cald.
O fi vreu senzor de temperatura defect, nu cred ca este problema aceea cu blocatu nu la nu stiu ce rotita dac bagi diferenta mare intre st si dr, zic asta deoarece pot regla temperatura pe ambele parti dar nu la aceeasi valoare.
Vi s-a intamplat si voua?

murphy
pasionat
Mesaje: 143
Membru din: Mar 16-Mai-2006 10:21
Localitate: craiova

Mesajde murphy » Mar 03-Oct-2006 08:34

da, am observat ca in anumite situatii exista diferenta de temperatura, dar nu ma deranjeaza. ;)
zambeste, maine va fi mai rau. :D

regedit
pasionat
Mesaje: 381
Membru din: Sâm 15-Apr-2006 20:01
Localitate: la volan

Mesajde regedit » Mar 03-Oct-2006 09:58

Ursu2k scrie:Saptamana trecuta in drum spre tara am observat ca difera temperatura aerului care iese pe stanga respectiv dreapta, adica este o diferenta de vreo 2-3 grade intre st si dr, am reglat in st la 23 si in dreapta la 25 si parea ca are aceeasi temperatura, daca puneam la 23 pe ambele parti in dreapta baga aer rece iar in stanga baga cald.
O fi vreu senzor de temperatura defect, nu cred ca este problema aceea cu blocatu nu la nu stiu ce rotita dac bagi diferenta mare intre st si dr, zic asta deoarece pot regla temperatura pe ambele parti dar nu la aceeasi valoare.
Vi s-a intamplat si voua?


ursule, vezi ca e o problema "stiuta" asta cu blocarea fantei din dreapta. mergi pe la dealer si fa-o pe granatie, ca nu este nici o problema.


Înapoi la “Probleme C4”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187771
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11804
    Cel mai nou membru FloLGO