Update computer de bord

tot ce nu poate fi ĂŽncadrat ĂŽn ariile de mai sus

Moderator: Echipa Tehnica

MUGUREL PIRSCOVEANU
Pro Motor Rm.Valcea
Mesaje: 823
Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
Localitate: ramnicu valcea
Contact:

Mesajde MUGUREL PIRSCOVEANU » Mar 03-Oct-2006 13:26

Kerekash_KRK scrie:Corect nu ma refer la tuning de putere si cai. Ma refer strict la afisarea consumului cu adevarat instant(ca la VW, apesi pedala la podea iti arata 99%, dai drumu, iti arata 0) fara sa fie nevoie de media pe ultimele 3-4-5 secunde, si sa arate si in vitezele sub 30/km pe ora ca nu ma sperie... Eventual daca ar adauga o optiune cu consumul / ora..... Ideea e simpla, e o chestie de soft care cu siguranta a fost facuta la inceput dar nu au mai pus-o, motivul numai francezii il stiu. Si mi se pare uimitor cum masinile gen VW, SEAT, Skoda care multe dintre ele in interior(bord) arata ca un tractor vechi sunt capabili sa faca chestia asta, pe cand francezii de la citroen care sunt axati mai mult pe computere, design si gadgeturi sa nu fie in stare.


cred ca este prea mare cerinta.
sau poate francezii nu gandesc la fel ca tehnicienii de la Skoda.

Iti mai aduci aminte cum mergea indicatorul de benzina de la Dacia 1300? dupa ce ii dadeai un pumn incepea sa oscileze. Asta este o problema care ii procupa pe francezi. Ce rost ar avea sa apesi o sec pe acceleratie si sa iei piciorul, iar in secunda aceasta sa iti arate pe ecran ceva ce oricum nu intelegi sau nu iti foloseste? Cred ca este foarte important faptul ca la un Citroen consumul mediu afisat este veridic, iar la o skoda poti avea erori de peste 1l/100km.
Si iti mai dau o veste: la Subaru este identic cu cel de la Citroen... S-ar putea ca asta sa fie calea viitorului, iar pana se va prinde VW ca trebuie asa, mai dureza. Sa iti dau un exemplu? Pejo si Citroen face motor common rail de vreo 8 ani, VW de abia in 2012 va trece complet la TDi cu common rail...

MUGUREL PIRSCOVEANU
Pro Motor Rm.Valcea
Mesaje: 823
Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
Localitate: ramnicu valcea
Contact:

Mesajde MUGUREL PIRSCOVEANU » Mar 03-Oct-2006 13:29

Modificarea consumurilor le faci si tu din menu: poti sa inversezi consumul cati km faci cu un l, si asa mai departe.

regedit
pasionat
Mesaje: 381
Membru din: Sâm 15-Apr-2006 20:01
Localitate: la volan

Mesajde regedit » Mar 03-Oct-2006 13:55

MUGUREL PIRSCOVEANU scrie:
Kerekash_KRK scrie:Corect nu ma refer la tuning de putere si cai. Ma refer strict la afisarea consumului cu adevarat instant(ca la VW, apesi pedala la podea iti arata 99%, dai drumu, iti arata 0) fara sa fie nevoie de media pe ultimele 3-4-5 secunde, si sa arate si in vitezele sub 30/km pe ora ca nu ma sperie... Eventual daca ar adauga o optiune cu consumul / ora..... Ideea e simpla, e o chestie de soft care cu siguranta a fost facuta la inceput dar nu au mai pus-o, motivul numai francezii il stiu. Si mi se pare uimitor cum masinile gen VW, SEAT, Skoda care multe dintre ele in interior(bord) arata ca un tractor vechi sunt capabili sa faca chestia asta, pe cand francezii de la citroen care sunt axati mai mult pe computere, design si gadgeturi sa nu fie in stare.


cred ca este prea mare cerinta.
sau poate francezii nu gandesc la fel ca tehnicienii de la Skoda.

Iti mai aduci aminte cum mergea indicatorul de benzina de la Dacia 1300? dupa ce ii dadeai un pumn incepea sa oscileze. Asta este o problema care ii procupa pe francezi. Ce rost ar avea sa apesi o sec pe acceleratie si sa iei piciorul, iar in secunda aceasta sa iti arate pe ecran ceva ce oricum nu intelegi sau nu iti foloseste? Cred ca este foarte important faptul ca la un Citroen consumul mediu afisat este veridic, iar la o skoda poti avea erori de peste 1l/100km.
Si iti mai dau o veste: la Subaru este identic cu cel de la Citroen... S-ar putea ca asta sa fie calea viitorului, iar pana se va prinde VW ca trebuie asa, mai dureza. Sa iti dau un exemplu? Pejo si Citroen face motor common rail de vreo 8 ani, VW de abia in 2012 va trece complet la TDi cu common rail...


iar ca sa vorbim si mai futuristic, in 2012 cand VW va trece complet la rampa comunca la citroen consumul instantaneu va fi ca al unui contuar de bloc in kW / ora (sau km) si ne vom pune problema daca e cazul sa mai stingem din luminile din bord pentru a-l optimiza ;).

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mar 03-Oct-2006 14:17

regedit, constat ca azi ai chef de mistouri :evil:
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

regedit
pasionat
Mesaje: 381
Membru din: Sâm 15-Apr-2006 20:01
Localitate: la volan

Mesajde regedit » Mar 03-Oct-2006 16:19

am o zi mai vivace .... va trece ! de obicei mi se intampla vinerea. am fost totusi incantat foarte mult pe site-ul lui metise de motorizarea hybrida, si mai e si c4 tot cu motorizarea hybrida ..... de aceea discutia cu consumul m-a dus imediat cu gandul la cum va fi in viitor exprimat in cazul unor hybride.


Înapoi la “Diverse C4”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187776
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo