problema la sistemul hidraulic, cred

sfere, dozatoare, pompe, LHM, etc Âşi tren de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

nicu
just curious
Mesaje: 16
Membru din: Lun 14-Mar-2005 12:54
Localitate: iasi

problema la sistemul hidraulic, cred

Mesajde nicu » Lun 14-Mar-2005 15:31

Mi se parea ca suspensia este destul de rigida si am mers la un mecanic sa-l intreb ce se intimpla, iar el mi-a spus ca cica ar fi prea mare presiunea, asa ca a desfacut surubul de le regulatorul de presiune, m-a pus sa invirt de volan in stinga si in dreapta si a strins surubul. Am vazut ca si cureaua de la pompa hidraulica era slaba de aceea pompa functiona in rastimpuri. Dupa ce-am plecat mi-am dat seama ca de cite ori bag in viteza, imediat cum ridic piciorul de pe ambreiaj sa aude un sunet ciudat ca si cum s-ar lovi o bila de fier de fundul unui vas plin de apa.
Care sa fie problema: cureaua slaba care nu antreneaza pompa hidraulica sau/si stilul neprofesionist al mecanicului (am auzit ca atunci cind lucrezi la sist. hidraulic dispozitivul de ridicare trebuie sa fie fixat in prima treapta si nu in a doua - cea de mers, asa cum a fost cazul meu). Multumesc anticipat pentru raspunsuri.

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Lun 14-Mar-2005 15:55

Chestia asta cu "hai sa slabim surubul ca e presiunea prea mare si de aia e suspensia tare" e o mare aiureala. De aia exista conjunctor/disjunctor sau regulator de presiune, pt a mentina presiunea in limite normale.
Daca ai suspensia dura este de la sfere cu presiune scazuta, sau nu esti in pozitia de inaltime potrivita.
Cureaua de la pompa trebuie sa fie corect intinsa altfel ai probleme.
Pt a lucra la sistemul hidraulic se lasa masina jos si se slabeste 1 tura surubul de pe regulatorul de presiune a elimina presiunea din sistem.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Lun 14-Mar-2005 16:17

Cureaua de la pompa hidraulica trebuie sa fie foarte bine intinsa (tensionata). Daca in momentul in care se face conjunctia, adica pompa este pusa in sarcina, cureaua patineaza, atunci mai trebuie intinsa.
Asa cum a spus si Eugen, presiunea in instalatie se regleza automat de catre disjunctor, surubul ala e doar pentru operatiuni de service, si anume sa nu mai bage presiune in instalatie.
Suspensia e tare pentru ca probabil s-au descarcat sferele. Presiunile corecte pt BX sint 55 bari pe fata si 40 pe spate. Rigiditatea suspensiei se "masoara" cu masina in pozitie normala.
Te sfatuiesc sa iti cauti alt mecanic, cel putin pentru partea de hidraulica, ce a spus respectivul se incadreaza cu brio la categoria perle.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!


Înapoi la “Hidraulica - BX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo