stiu ca am mai intrebat (RPM )

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderator: Echipa Tehnica

armand18us
simpatizant
Mesaje: 63
Membru din: Mar 20-Iun-2006 21:52
Localitate: Bucuresti

stiu ca am mai intrebat (RPM )

Mesajde armand18us » Vin 06-Oct-2006 11:24

Stiu ca am mai intrebat acum ceva timp...dar tot nu mi se pare ok

de ce pare ca se limiteaza dupa 3500rpm ???
stiu ca nu am intercooler si bla bla dar mi se pare aiurea...
tatal meu are un golf 4 1.9tdi 90pc...si frate aia merge pana in 5000 indiferent de treapta la fel urca ...parca nu se limiteaza in schimb citroenu parca ii pune cineva frana.

Daca ii pun chip pot sa trec si eu mai rapid peste 3500 4000 rpm ??

cit16v
pasionat
Mesaje: 330
Membru din: Mie 12-Noi-2003 22:32
Localitate: Bucuresti,Rm.Valcea

Mesajde cit16v » Vin 06-Oct-2006 12:00

nu ar trebui sa ti se limiteze la 3500 de ture.S-ar putea sa ai probleme pe evacuare - vezi antipollutin fault.
Mie in treaptele 2 3 4 se tureaza pana la 5000 de ture:)
incearca sa turezi la relanti si vezi cat urca.Ar trebui sa ajunga la rosu

bezz
pasionat
Mesaje: 1825
Membru din: Lun 16-Ian-2006 16:16
Localitate: B-CT / RO

Mesajde bezz » Vin 06-Oct-2006 14:24

da, ii dau 4000 de ture intr-a doua frecvent, uneori si intr-a treia. deci nu e vreun prag la 3500, e problema :( .
Cosmin
high energy music expression

solaris78
simpatizant
Mesaje: 72
Membru din: Vin 06-Oct-2006 09:23
Localitate: Bucuresti

Mesajde solaris78 » Vin 06-Oct-2006 16:22

plafonarea apare la multe masini din cauza debitmetrului de aer care nu mai da informatie corecta ( sau deloc) la Eprom, si atunci masina intra intr-un mod de "avarie" functionand dupa niste parametrii din memoria epromului (parametrii medii)
problema mai poate apare si daca "trage aer fals" undeva pe circuitul de supraalimentare, adica ai un furtun slab sau spart

armand18us
simpatizant
Mesaje: 63
Membru din: Mar 20-Iun-2006 21:52
Localitate: Bucuresti

Mesajde armand18us » Vin 06-Oct-2006 21:19

m-ati inteles un pic gresit, am zis ca "pare ca se limiteaza"
adica cam dupa 3500 incepe sa urce mai greu

de turat se tureaza si la mine in prima treapta usor de tot, dar dupa a 2...deja din ce in ce mai incet urca.

legat de erori...e cineva prin buc care ma poate ajuta cu un test
rapid :D..un nr de tel ceva

si inca o intrebare mica... am citit pe xsarasportsclub de un bypas de EGR. cica ar merge motoru un pic mai frumos datorita faptului ca nu mai arde inca odata diverse gaze..etc (cei cu GreenPeace..scuze..) voi ce ziceti ?

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Vin 06-Oct-2006 21:51

daca dupa 3500 se tureaza mai greu e aproximativ normal; daca se tureaza prea greu.... atunci e problema. dupa cum spunea si solaris, verifica debitmetrul.
o alta idee ar fi sa bagi un aditiv de motorina ceva in rezervor ca sa se curete injectoarele > de preferat metabond. oricum ai grija daca bagi, pentru ca se calculeaza cantitatea in functie de cata motorina ai in masina. eu am bagat asa ceva in janghina mea si sincer merge mai rotund, si se tureaza mai usor pe liber cel putin.

solaris78
simpatizant
Mesaje: 72
Membru din: Vin 06-Oct-2006 09:23
Localitate: Bucuresti

Mesajde solaris78 » Sâm 07-Oct-2006 08:35

te-am inteles f bine, aia e plafonare
scoate mufa la debitmetru si mergi cu masina
daca face la fel e debitmetrul defect . Daca pui mufa la loc si merge diferit inseamna ca debitmetrul ae ok. Intrebarea e : cat de ok?, poate da informatie incorecta, nu neaparat sa nu dea informatie

armand18us
simpatizant
Mesaje: 63
Membru din: Mar 20-Iun-2006 21:52
Localitate: Bucuresti

Mesajde armand18us » Sâm 07-Oct-2006 13:30

dupa niste teste am ajuns la concluzia ca, ==> cu sau fara mufa debitmetru ....masina merge la fel :( ...deci o singura concluzie...debitmetru..pa pa ...


Cam cat costa unul ?

solaris78
simpatizant
Mesaje: 72
Membru din: Vin 06-Oct-2006 09:23
Localitate: Bucuresti

Mesajde solaris78 » Lun 09-Oct-2006 10:26

in jur de 300 euroi( atat e la VW) - nashpa, poate la Citroen e mai ieftin

armand18us
simpatizant
Mesaje: 63
Membru din: Mar 20-Iun-2006 21:52
Localitate: Bucuresti

Mesajde armand18us » Lun 09-Oct-2006 11:03

la vw am gasit cu 3 mil, ca l-am schimbat..se pare ca la vw e piesa de schimb :lol: :lol: am dat un tel la Alpadrino..si e 8.7mil dar absolut tot.

pe mine ma intereseaza doar senzorul..si ar trebui sa fie mai iefitn un pic...va tin la curent cu ce se intampla..

PS am mai intrebat...e cineva pe aici care ma poate ajuta cu un test pe lexia?..ca pe la service-uri e cu programare dinaia de 2 sapt :( ...si mult mai bine ar fi cu cineva care chiar stie cu ce se manaca..

solaris78
simpatizant
Mesaje: 72
Membru din: Vin 06-Oct-2006 09:23
Localitate: Bucuresti

Mesajde solaris78 » Lun 09-Oct-2006 12:35

ma indoiesc ca era original ala cu 3 mil, eu la Opel in Austria am dat pe el 250 euro asa ca ?...!!!
Te sfatuiesc oricum sa schimbi si filtrul de aer daca schimbi debitmetrul, de obicei asta e cauza defectarii lui.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Lun 09-Oct-2006 15:35

@armand18us: ma indoiesc ca un diesel stock de strada se tureaza in 5000 de ture (real, chiar daca pe bord arata 5000 de ture).
Eu nu am auzit sa se vinda doar acel senzor de care povestesti tu. In plus, presupunind ca s-ar vinde asa ceva, e posibil sa fie nevoie sa reglezi debitmetrul (daca are aceasta optiune), operatie care se face pe banc.
Hint: la VW, baietii din vwforum au inlocuit debitmetrul Bosch cu un echivalent Pierburg, care culmea era si mult mai ieftin.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

solaris78
simpatizant
Mesaje: 72
Membru din: Vin 06-Oct-2006 09:23
Localitate: Bucuresti

Mesajde solaris78 » Lun 09-Oct-2006 16:46

eu din cate stiu debitmetrele nu se regleaza, ce se poate seta, in functie de "model" sau "generatie" trebuie setat (sau programat sau codat cum vreti sa-i spuneti) ECU-ul pentru respectivul debitmetru, si asta doar la unele masini. In fond e un senzor care masoara o cantitate de aer, nu se seteaza nimic la el, el masoara ceva si da semnalul mai departe.

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Lun 09-Oct-2006 17:12

Debitmetrul se poate regla (nu seta) dar nu pe genunchi. Se poate regla sau modifica felul in care variaza rezistenta in functie de debitul de aer. Exista debitmetru cu paleta(sper ca i-am spus bine) si debitmetru cu fir cald. La cel cu paleta se poate regla tensiunea in arcul care aduce paleta in pozitia de zero, astfel se regleaza sensibilitatea debitmetrului.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Lun 09-Oct-2006 17:12

@solaris: posibil, insa la un moment dat o cunostiinta avea un opel la al carui debitmetru, un mecanic si-a aratat priceperea, adica s-a bagat cu surubelnita prin el. Masina mergea bine, doar ca lua 25 la suta in oras.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!


Înapoi la “Mecanica - Xsara”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo