stiu ca am mai intrebat (RPM )
Moderator: Echipa Tehnica
-
- simpatizant
- Mesaje: 63
- Membru din: Mar 20-Iun-2006 21:52
- Localitate: Bucuresti
stiu ca am mai intrebat (RPM )
Stiu ca am mai intrebat acum ceva timp...dar tot nu mi se pare ok
de ce pare ca se limiteaza dupa 3500rpm ???
stiu ca nu am intercooler si bla bla dar mi se pare aiurea...
tatal meu are un golf 4 1.9tdi 90pc...si frate aia merge pana in 5000 indiferent de treapta la fel urca ...parca nu se limiteaza in schimb citroenu parca ii pune cineva frana.
Daca ii pun chip pot sa trec si eu mai rapid peste 3500 4000 rpm ??
de ce pare ca se limiteaza dupa 3500rpm ???
stiu ca nu am intercooler si bla bla dar mi se pare aiurea...
tatal meu are un golf 4 1.9tdi 90pc...si frate aia merge pana in 5000 indiferent de treapta la fel urca ...parca nu se limiteaza in schimb citroenu parca ii pune cineva frana.
Daca ii pun chip pot sa trec si eu mai rapid peste 3500 4000 rpm ??
plafonarea apare la multe masini din cauza debitmetrului de aer care nu mai da informatie corecta ( sau deloc) la Eprom, si atunci masina intra intr-un mod de "avarie" functionand dupa niste parametrii din memoria epromului (parametrii medii)
problema mai poate apare si daca "trage aer fals" undeva pe circuitul de supraalimentare, adica ai un furtun slab sau spart
problema mai poate apare si daca "trage aer fals" undeva pe circuitul de supraalimentare, adica ai un furtun slab sau spart
-
- simpatizant
- Mesaje: 63
- Membru din: Mar 20-Iun-2006 21:52
- Localitate: Bucuresti
m-ati inteles un pic gresit, am zis ca "pare ca se limiteaza"
adica cam dupa 3500 incepe sa urce mai greu
de turat se tureaza si la mine in prima treapta usor de tot, dar dupa a 2...deja din ce in ce mai incet urca.
legat de erori...e cineva prin buc care ma poate ajuta cu un test
rapid
..un nr de tel ceva
si inca o intrebare mica... am citit pe xsarasportsclub de un bypas de EGR. cica ar merge motoru un pic mai frumos datorita faptului ca nu mai arde inca odata diverse gaze..etc (cei cu GreenPeace..scuze..) voi ce ziceti ?
adica cam dupa 3500 incepe sa urce mai greu
de turat se tureaza si la mine in prima treapta usor de tot, dar dupa a 2...deja din ce in ce mai incet urca.
legat de erori...e cineva prin buc care ma poate ajuta cu un test
rapid

si inca o intrebare mica... am citit pe xsarasportsclub de un bypas de EGR. cica ar merge motoru un pic mai frumos datorita faptului ca nu mai arde inca odata diverse gaze..etc (cei cu GreenPeace..scuze..) voi ce ziceti ?
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
daca dupa 3500 se tureaza mai greu e aproximativ normal; daca se tureaza prea greu.... atunci e problema. dupa cum spunea si solaris, verifica debitmetrul.
o alta idee ar fi sa bagi un aditiv de motorina ceva in rezervor ca sa se curete injectoarele > de preferat metabond. oricum ai grija daca bagi, pentru ca se calculeaza cantitatea in functie de cata motorina ai in masina. eu am bagat asa ceva in janghina mea si sincer merge mai rotund, si se tureaza mai usor pe liber cel putin.
o alta idee ar fi sa bagi un aditiv de motorina ceva in rezervor ca sa se curete injectoarele > de preferat metabond. oricum ai grija daca bagi, pentru ca se calculeaza cantitatea in functie de cata motorina ai in masina. eu am bagat asa ceva in janghina mea si sincer merge mai rotund, si se tureaza mai usor pe liber cel putin.
-
- simpatizant
- Mesaje: 63
- Membru din: Mar 20-Iun-2006 21:52
- Localitate: Bucuresti
-
- simpatizant
- Mesaje: 63
- Membru din: Mar 20-Iun-2006 21:52
- Localitate: Bucuresti
la vw am gasit cu 3 mil, ca l-am schimbat..se pare ca la vw e piesa de schimb
am dat un tel la Alpadrino..si e 8.7mil dar absolut tot.
pe mine ma intereseaza doar senzorul..si ar trebui sa fie mai iefitn un pic...va tin la curent cu ce se intampla..
PS am mai intrebat...e cineva pe aici care ma poate ajuta cu un test pe lexia?..ca pe la service-uri e cu programare dinaia de 2 sapt
...si mult mai bine ar fi cu cineva care chiar stie cu ce se manaca..


pe mine ma intereseaza doar senzorul..si ar trebui sa fie mai iefitn un pic...va tin la curent cu ce se intampla..
PS am mai intrebat...e cineva pe aici care ma poate ajuta cu un test pe lexia?..ca pe la service-uri e cu programare dinaia de 2 sapt

- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
@armand18us: ma indoiesc ca un diesel stock de strada se tureaza in 5000 de ture (real, chiar daca pe bord arata 5000 de ture).
Eu nu am auzit sa se vinda doar acel senzor de care povestesti tu. In plus, presupunind ca s-ar vinde asa ceva, e posibil sa fie nevoie sa reglezi debitmetrul (daca are aceasta optiune), operatie care se face pe banc.
Hint: la VW, baietii din vwforum au inlocuit debitmetrul Bosch cu un echivalent Pierburg, care culmea era si mult mai ieftin.
Eu nu am auzit sa se vinda doar acel senzor de care povestesti tu. In plus, presupunind ca s-ar vinde asa ceva, e posibil sa fie nevoie sa reglezi debitmetrul (daca are aceasta optiune), operatie care se face pe banc.
Hint: la VW, baietii din vwforum au inlocuit debitmetrul Bosch cu un echivalent Pierburg, care culmea era si mult mai ieftin.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
eu din cate stiu debitmetrele nu se regleaza, ce se poate seta, in functie de "model" sau "generatie" trebuie setat (sau programat sau codat cum vreti sa-i spuneti) ECU-ul pentru respectivul debitmetru, si asta doar la unele masini. In fond e un senzor care masoara o cantitate de aer, nu se seteaza nimic la el, el masoara ceva si da semnalul mai departe.
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
Debitmetrul se poate regla (nu seta) dar nu pe genunchi. Se poate regla sau modifica felul in care variaza rezistenta in functie de debitul de aer. Exista debitmetru cu paleta(sper ca i-am spus bine) si debitmetru cu fir cald. La cel cu paleta se poate regla tensiunea in arcul care aduce paleta in pozitia de zero, astfel se regleaza sensibilitatea debitmetrului.
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
@solaris: posibil, insa la un moment dat o cunostiinta avea un opel la al carui debitmetru, un mecanic si-a aratat priceperea, adica s-a bagat cu surubelnita prin el. Masina mergea bine, doar ca lua 25 la suta in oras.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo