Stropitorul de parbriz

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

kristi
pasionat
Mesaje: 287
Membru din: Joi 20-Apr-2006 18:33
Localitate: Bucuresti

Stropitorul de parbriz

Mesajde kristi » Lun 09-Oct-2006 11:21

De o luna nu-mi mai merge stropitorul de parbriz. Mi s-a intamplat pe drum cand ieseam din tara. Functiona normal, aveam rezervorul de apa aprope plin, si la un moment dat nu mi-a mai dat apa dar iesea putina spuma pe duze. Motorasul se aude ca merge iar la luneta si la faruri imi da apa.
Am deschis capota am scos furtunasul care ajunge la stopitori si am suflat prin el, aerul iese prin stopitori deci nu sunt infundate.
Am urmarit traseul futunaselor spre rezervor si atat cat am putut sa le vad nu este scos nici unul (de altfel e logic pentru ca se vedea ceva spuma iesind din stopitori deci aer ajunge).

Ma poate ajuta cineva cu o idee. Nu stiu ce sa mai fac, si e foarte neplacut mai ales pe vremea asta cand soseaua este uda si parbrizul se murdareste foarte repede.

vldst
pasionat
Mesaje: 936
Membru din: Mar 30-Mai-2006 13:52
Localitate: Bucuresti

Mesajde vldst » Lun 09-Oct-2006 11:52

Cel mai probabil sunt infundate duzele. Incearca sa le cureti cu un ac cat mai subtire.

vldst
pasionat
Mesaje: 936
Membru din: Mar 30-Mai-2006 13:52
Localitate: Bucuresti

Mesajde vldst » Lun 09-Oct-2006 11:56

Scuze, n-am observat ca ai spus ca suflasesi prin furtunasul care duce la duze si ai vazut ca iese aer prin duze. Acum depinde si cat de tare ai suflat (cu ce presiune). Duzele s-ar putea sa fie totusi infundate. Daca motorasul merge, nu sunt scapari de lichid de parbriz pe undeva prin instalatie... N-ar putea fi decat duzele sau pompa nu mai da suficienta presiune... Totusi banuiesc ca e aceeasi pompa si pentru faruri, iar daca la faruri spalarea merge corect, ramane tot ipoteza cu duzele infundate de pe capota.

Avatar utilizator
tartorul
pasionat
Mesaje: 522
Membru din: Lun 02-Mai-2005 19:05
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde tartorul » Lun 09-Oct-2006 12:34

Vezi ca inainte de duze, unde se desparte furtunul in doua (cate unul pt fiecare duza) exista o supapa (o piesa de plastic pusa pe furtun care are inaintru o bila si un arc). Este posibil sa se fi infundat/colmatat si sa nu se mai deschida cum trebuie.

Mare atentie cand o desfaci, ca risti sa iti sara arcul si/sau bila.
Fun Citroen

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Lun 09-Oct-2006 12:58

pompa pt stropitori este cu dublu sens, adica intr-un sens se alimenteaza stropitorile parprizului, iar in celalalt stropitorile lunetei. bineinteles, skimbarea de sens se produce in functie de comanda pe care o faci tu de la maneta. deci, daca dai roata din dreapta fata jos, si desfaci plasticurile dinspre botul masinii, vei gasi rezervorul de likid de parbriz unde vei gasi senzorul de nivel si pompita. scoate pompa prin tragere simpla si verific-o.

MUGUREL PIRSCOVEANU
Pro Motor Rm.Valcea
Mesaje: 823
Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
Localitate: ramnicu valcea
Contact:

Mesajde MUGUREL PIRSCOVEANU » Lun 09-Oct-2006 13:18

Nu te mai chinui.

La break pompita se strica mereu. Solutia este numai inlocuirea. O desfaci si o sa vezi ca nu mai ai ce-i face. E mai cool atunci cand vrei sa stropesti parbrizul si lichidul este trimis in spate pe luneta.

Bafta!

kristi
pasionat
Mesaje: 287
Membru din: Joi 20-Apr-2006 18:33
Localitate: Bucuresti

Mesajde kristi » Lun 09-Oct-2006 14:14

Multumesc pentru raspunsuri, am sa ma uit diseara.
Presiunea la spalatoarele de faruri este foarte buna, poate nu este defecta pompa, mai problematic este cu plasticurile de la roata in caz ca trebuie sa schimb pompa intrucat am agatat mai demult scutul de o bordura si mi-a rupt un suport de prindere chiar la plasticul de la roata dreapta. L-am lipit cu un fel de super glue mai puternic si acum daca le deslipesc si le dau jos nu stiu cum le mai pot pune inapoi si sa se tina bine.

Avatar utilizator
kata
pasionat
Mesaje: 768
Membru din: Joi 03-Mar-2005 15:58
Localitate: Bucuresti

Mesajde kata » Lun 09-Oct-2006 16:01

la mine au fost de vina stropitorile de plastic de pe capota.
la sfatul lui mugurel le-am schimbat si e totu ok.

bezz
pasionat
Mesaje: 1825
Membru din: Lun 16-Ian-2006 16:16
Localitate: B-CT / RO

Mesajde bezz » Lun 09-Oct-2006 16:55

offtopic legat de problema capacului spart al lui kristi :lol: (cateva randuri mai sus)

am 4 capace citroen pentru jenti de 15 :lol: dar sunt cam zgariate si nu pot sa zic vreun pret :oops:
dar si mai interesant ar fi sa te duci in carrefour si sa te uiti la cele doua modele de capace michelin reflectorizante, mie mi-au placut.un model il poti admira in poza de la avatar, au costat 120 ron.
ps cred ca si cata are niste capace :twisted:


ps nu mai inteleg nimic :lol: cred ca e vorba de alte plastice :lol: scuzeeee
Ultima oară modificat Lun 09-Oct-2006 17:02 de către bezz, modificat de 2 ori în total.
Cosmin
high energy music expression

vldst
pasionat
Mesaje: 936
Membru din: Mar 30-Mai-2006 13:52
Localitate: Bucuresti

Mesajde vldst » Lun 09-Oct-2006 16:58

Bezz, esti 100% OT :lol: . Sau ai postat aiurea?

kristi
pasionat
Mesaje: 287
Membru din: Joi 20-Apr-2006 18:33
Localitate: Bucuresti

Mesajde kristi » Lun 09-Oct-2006 17:15

BEZZ, eu nu ziceam de capace de roti, am jenti de aliaj, problema o am la aparatoarea de platic care impiedica mizeria sa ajunga inauntrul aripei la imbinarea cu bara din fata.

kristi
pasionat
Mesaje: 287
Membru din: Joi 20-Apr-2006 18:33
Localitate: Bucuresti

Mesajde kristi » Mar 10-Oct-2006 07:52

S-a rezolvat, am scos furtunasul care duce la luneta am suflat din nou in cel care duce la parbriz si a inceput sa functioneze.

Nu stiu ce a vut, probabil mecanismul care da drumul la apa inspre parbriz s-a blocat.

Avatar utilizator
BauBau
pasionat
Mesaje: 198
Membru din: Lun 06-Noi-2006 22:20
Localitate: SB

Mesajde BauBau » Joi 16-Noi-2006 15:41

la mine e si mai misto, cand dau sa imi stropeasca luneta, asta face, dar surpriza, cand dau sa imi stropeasca parbrizu tot aia face... :)

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Joi 16-Noi-2006 20:27

pai citeste ce am scris eu mai sus, pt ca si eu pateam exact la fel. daca intelegi cum functioneaza pompa ai sa-ti dai seama ca defectarea pompei pe un sens duce exact la acest efect.

kristi
pasionat
Mesaje: 287
Membru din: Joi 20-Apr-2006 18:33
Localitate: Bucuresti

Mesajde kristi » Mar 08-Mai-2007 14:30

AM patit din nou aceeasi problema, acum cred ca va trebui sa umblu la pompa, pentru ca am umblat la furtunul unde este circuitul spre spate si nu si-a dat drumul.
mesersmith tu cand ai soc pompa cum ai reparat-o?


Înapoi la “Mecanica - C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11821
    Cel mai nou membru Shraunrst