O intrebare pentru cei cu motoare diesel
Voua vi se aprinde indicatorul pentru bujii incandescente? Eu nu l-am vazut niciodata, am crezut ca o data cu racirea temperaturii o sa se aprinda... Masina porneste fara probleme, dar peugeot-ul dinainte statea 1-2 secunde cu indicatorul aprins si asta ma pune pe ganduri.
Mersi
Ion
Codita de purcel (diesel)
Moderator: Echipa Tehnica
-
- Pro Motor Rm.Valcea
- Mesaje: 823
- Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
- Localitate: ramnicu valcea
- Contact:
paco cred ca-i confunzi cu benzinarii? sau poate nu.
mie mi-a pornit mereu la prima cheie.
si la geruri s-a aprins si codita de purcel.
in schimb iernile trecute impingeam de naduseam un vechi passat diesel, cam de-o varsta cu 25-ul tau
asta ca sa-mi pot scoate xsara din curte
.
mie mi-a pornit mereu la prima cheie.
si la geruri s-a aprins si codita de purcel.
in schimb iernile trecute impingeam de naduseam un vechi passat diesel, cam de-o varsta cu 25-ul tau


Cosmin
high energy music expression
high energy music expression
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Nu, paco nu greseste. Povestea cu bujiile incandescente care incep sa intre la ~10 grade C e valabila la TDI, dar nu la rampa comuna. Tehnologie frantuzeasca care este 

Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Hmm... termostatul tau lucreaza?
Si la mine, vara se incalzeste foarte repede, dar iarna cam am de asteptat. Ce-i drept, nici n-am aplicat "metoda dacia", adica un carton in fata.
Off-topic: pina acum nu prea am vazut benzinari sa se vaite de de consum, dar pentru dieselisti e un un soi de leit-motiv
Puteai sa fi si tu baiat finut si sa te plingi ca daca nu se incalzeste motorul, nu iti da caldura in masina 
Si la mine, vara se incalzeste foarte repede, dar iarna cam am de asteptat. Ce-i drept, nici n-am aplicat "metoda dacia", adica un carton in fata.
Off-topic: pina acum nu prea am vazut benzinari sa se vaite de de consum, dar pentru dieselisti e un un soi de leit-motiv


Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
- WLD
- Admin CITROclub
- Mesaje: 2137
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16v '88 si 89
- 2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
- 3: Xsara 2.0hdi stage 1+
- Contact:
regedit scrie:mare problema la c4 hdi nu e neaparat ca nu pornesc bujiile ci faptul ca se "incalzeste" cam greu motorul in conditii de frig .... si merge mult pe "rece" - ceea ce inseamna consum mare, uzura mare, etc. - problema pe care citroen refuza sa o recunoasca ! deh, caracter frantzuzesc !
Incalzirea motorului iarna nu are nici o legatura cu caracterul frantuzesc. Toate dieselurile de conceptie noua (HDI, DCI, TDI PD, etc ) se incalzesc foarte greu iarna, mai ales daca stau la relanti. Chestie de conceptie

nicum scrie:Hmm... termostatul tau lucreaza?
Si la mine, vara se incalzeste foarte repede, dar iarna cam am de asteptat. Ce-i drept, nici n-am aplicat "metoda dacia", adica un carton in fata.
Off-topic: pina acum nu prea am vazut benzinari sa se vaite de de consum, dar pentru dieselisti e un un soi de leit-motivPuteai sa fi si tu baiat finut si sa te plingi ca daca nu se incalzeste motorul, nu iti da caldura in masina
nu am experimentat astfel de probleme, ce-i drept ... nu a venit nici frigul cel mare de iarna, dar imi dau seama repede de cat de eficienta este instalatia pentru ca o tin aproape tot tpimpul pe 21.5 C cu AC AUTO. Astfel imediat dupa startul motorului are un mic lag in care tine jos turatia ventilatorului. Cand simte probabil ca temperatura aerului este indeajuns pentru a o asigura pe cea ceruta de mine, baga ventilatia la maxim. In cateva zeci de secunde cand atinge si in interior temperatura ceruta de mine, scade ventilatia si mentine temperatura prin ventilatie minima. Un sistem foarte ingenios care mi-a placut mult la aceasta masina.
regedit scrie:mare problema la c4 hdi nu e neaparat ca nu pornesc bujiile ci faptul ca se "incalzeste" cam greu motorul in conditii de frig .... si merge mult pe "rece" - ceea ce inseamna consum mare, uzura mare, etc. - problema pe care citroen refuza sa o recunoasca ! deh, caracter frantzuzesc !
Sa vezi la alte marci cum e. Cu C4 ma pot considera fericit.Inainte, la Punto 1.9jtd se incalzea cam de trei ori mai greu(decat la C4) si mai mult,daca opreai motorul mai mult de 10-15min. o luai de la capat.
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
@regedit: intimplator am vorbit astazi cu un coleg, care are un Ford TDCI si el se plingea de acelasi lucru: iarna se incalzeste foarte greu, chiar si la mers exclusiv oras.
Probabil e ceva ce tine de conceptie. Important e sa raceasca vara, daca mergi cu motorul rece nu sint alte implicatii decit de consum.
Probabil e ceva ce tine de conceptie. Important e sa raceasca vara, daca mergi cu motorul rece nu sint alte implicatii decit de consum.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
TDCI == HDI ;)
A, sa nu uitam de faptul ca motorul diesel se poate si raci
Prin ianuarie cand au fost temperaturile alea de -10C am avut surpriza sa vad cum scade temperatura motorului cat am cautat un loc de parcare, vreo 5 minute in viteza 1! Asta dupa o alergatura de 10km, de ajunsese la temperatura optima!
A, sa nu uitam de faptul ca motorul diesel se poate si raci

Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO