p.s:Nu intru pe forum de dragul relatarii unor subiecte care nu sunt reale
Ce parere aveti de 1.1i ?
Moderator: Echipa Tehnica
Eu sunt ala cu semaforul ....
Revin si arat,recunosc si regret...
Ideea a fost ca,am turat la greu motoarele si eu si cel cu Dacia pana in viteza a patra,dupa care el a renuntat.Poate ca soferul de Logan1,6i nu si-a calculat bine schimbarile de viteza sau nu a vrut sa forjeze asa cum am facut eu.Nu ma intrebati la cate turatii am ajuns ca nu am habar(pe bune!)dar i-am dat ceva talpa.Problema cu C3 1.1i ,din punctul meu de vedere e ca peste 120/h e f lenes.Si am incercat sa schimb vitezele si la 4.500 r/m dar tot nesatisfacator.In schimb in oras(Timisoara) e sprinten de tot,usor de manevrat si parcat.Concluzie?Masina ideala DE ORAS!
p.s:Nu intru pe forum de dragul relatarii unor subiecte care nu sunt reale
p.s:Nu intru pe forum de dragul relatarii unor subiecte care nu sunt reale
poate in timisoara c 3 ul e masina ideala de oras..........dar in bucuresti cu siguranta nu!!!!!! e tare greoaie la demaraj.... si de stalpul din stanga parbrizului nu mai vorbesc ca ma tot invart sa mai vad si eu ceva in viraje...mai ales la trecerile de pietoni de la colturi mai ca nici nu vezi pe cei ce traverseaza din acel unghi
sosorin scrie:are sor-mea c3 1.1 si nu se merita....adica in orash e superb....asta daca nu vrei sa faci nici o depasire...CUPLUL LIPSESTE CU DESAVARSHIRE!!!
Motorul de 1.1 e de turaţie (ca şi cel de la Oltcit - dacă ignorăm diferenţa de generaţie), de aici şi consumul cam mare ĂŽn cazul unui condus mai sportiv. Dar sunt de acord că pentru o maşină de talia C3-ului motorul de 1.1 e cam mic - pentru nişte performanţe cât de cât onorabile trebuie măcar un 1.4.
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
rtrd_dud scrie:Are cuplu mult mai mare decat 1.1i.
Iar vorbiti din basme?... Sau v-au intoxicat vinzatorii in asa hal incit puneti botul la orice?
Conform cu ce scrie pe www.citroen.ro motorul de 1.0i de pe C1 are 93N, iar ala de 1.1i 94N.
"Diferentele de cuplu" apar din cauza greutatii: C1 are 790 de kg, iar C3 are 1010. Intr-adevar motorul de pe C1 are 68CP si ala de pe C3 are doar 60CP.
Morala: diferentele de dinamica sint date de cele > 200kg
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Motorul de pe C3 ( TU1JP ) este fabricat de Peugeot ºi este de concepÞie ceva mai veche (8 valve, SOHC). Din câte ºtiu eu este În producÞie de aproximativ 10 ani.
Motorul de pe C1 este fabricat de Toyota ºi este de concepÞie mai nouã (12 valve, DOHC VVT-I) - de aici ºi diferenÞele de performanÞã. Oricum e greu de spus dacã poate asigura performanÞe onorabile unei maºini cu greutate ceva mai mare, chiar dacã e disponibil (de exemplu) ºi pe Yaris.
Motorul de pe C1 este fabricat de Toyota ºi este de concepÞie mai nouã (12 valve, DOHC VVT-I) - de aici ºi diferenÞele de performanÞã. Oricum e greu de spus dacã poate asigura performanÞe onorabile unei maºini cu greutate ceva mai mare, chiar dacã e disponibil (de exemplu) ºi pe Yaris.
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
@paco: daca e asa, atunci motorul ala de pe seat are 1.2 si 64CP, iar ala de 1.0i de la Citroen are 68CP. Deci, tot Citroen cistiga
Oricum 1.2 si 64CP eu un pic cam jenant pentru un motor din zilele noastre. Poate ca motorul ala e mai economic.
Cind am fost la Amkcart la Raliul masinilor de epoca, am vazut un Autobianchi, o buburuza cu motor de 1l, 70CP si 8000 de ture... Eh... ce vremuri... Acum, incet, incet ne indreptam spre o epoca in care toata masina are tendinta de a deveni un consumabil.
Oricum 1.2 si 64CP eu un pic cam jenant pentru un motor din zilele noastre. Poate ca motorul ala e mai economic.
Cind am fost la Amkcart la Raliul masinilor de epoca, am vazut un Autobianchi, o buburuza cu motor de 1l, 70CP si 8000 de ture... Eh... ce vremuri... Acum, incet, incet ne indreptam spre o epoca in care toata masina are tendinta de a deveni un consumabil.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Eu unul dupa ce termin leasingul la xsara in martie 2007 as cam lua in calcul leasing la un c3 1.1i deoarece dotarile si pretul de pana in 10.000 E cu toate taxele e f.bun dar motorul e cam slabutz, pacat ca nu e cel d 1.0 dupa c1, asa ar avea si consumul mai mic.Am un prieten cu 206 tot 1.1 si ii ia in oras 10 % ceea ce e cam mult.
Înapoi la “Citroen C3 - Hatchback, Pluriel, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187804
Total subiecte 18662
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11831
Cel mai nou membru Murat



