Achizitie noua
Moderator: Echipa Tehnica
Achizitie noua
Salutare la toata lumea . Acum m-am logat pentru prima oara dar inca nu pot fi numit membru deoarece inca nu am masina. Saptamana viitoare ma duc sa o iau. Este un CX 25 GTI . Nu ma intrebati detalii ca sunt novice. Ce este vital la achizitie ? Asta este singurul lucru pe care vreau sa-l stiu. Multumesc.
- DanT
- Moderator
- Mesaje: 2870
- Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
- 2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
- 3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa
pai vezi ca daca ar fi sa cumperi o asa masina ai supensiune hidraulica si in primul rand trebuie sa vezi daca a functionat cu LHM sau cu altceva ..
daca e LHM e ok, daca nu ... mai bine mai cauti ..
vezi ca este pus pe aici pe forum (foloseste cautare) cativa pasi care trebuie facuti pentru a verifica o instalatie hidraulica la Citroen ... a fost pus un post de WLD
daca e LHM e ok, daca nu ... mai bine mai cauti ..
vezi ca este pus pe aici pe forum (foloseste cautare) cativa pasi care trebuie facuti pentru a verifica o instalatie hidraulica la Citroen ... a fost pus un post de WLD
Dan
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7677
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
sa o luam sistematic:
- sa fie tabla in stare decenta (e acceptat un punct de rugina pe ici pe colo dar sa nu fie rau)
- motorul sa mearga bine (te indoaie piesele)
- sa nu fie accidentata rau (la fel, se accepta accidente usoare ca de, are totusi niste ani)
- sa nu fie tragica la articulatii (vezi sa nu stea rotile din spate asa: /----\)
- sa nu bata, troncane, etc si sa se comporte bine la drum
- sa nu fi functionat cu altceva decat LHM (lichidul din rezervor trebuie sa fie verde)
- si in ultimul rand dar si cel mai important, cat costa masina si din ce an e???
- sa fie tabla in stare decenta (e acceptat un punct de rugina pe ici pe colo dar sa nu fie rau)
- motorul sa mearga bine (te indoaie piesele)
- sa nu fie accidentata rau (la fel, se accepta accidente usoare ca de, are totusi niste ani)
- sa nu fie tragica la articulatii (vezi sa nu stea rotile din spate asa: /----\)
- sa nu bata, troncane, etc si sa se comporte bine la drum
- sa nu fi functionat cu altceva decat LHM (lichidul din rezervor trebuie sa fie verde)
- si in ultimul rand dar si cel mai important, cat costa masina si din ce an e???
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
Unde cauti rugina la CX:
- muchia din fata a capotei
- sub baterie
- partea dintre roata si usa la aripa fata jos langa prag
- in colturile de jos ale parbrizului
- pe plafon in jurul trapei - daca are
- partea de jos a usilor
- usile fata in portiunea dinspre balamale
- podeaua fata
- praguri - sub ornamentele de plastic la seria 2 sau inox daca e seria 1
- sub bancheta spate in unghiul format de contraaripa spate-podea-panoul despartitor dintre habitaclu si portbagaj
- pe portiunea exterioara a cadrului usii spate, intre cheder si linia de fixare a aripii spate
- imediat sub geamurile custode
- aripa spate in portiunea dintre roata si usa spate, atat la exterior cat si la interior
- in interiorul portbagajului, pe podea, in spatele lampilor spate
- muchia inferioara a capacului portbagajului
Pune-o pe elevator si vezi cum se prezinta lonjeroanele, daca sunt indoite sau ruginite rau.
Cu ocazia asta uita-te si la esapament, unul nou costa cam mult.
De asemenea sa te uiti daca nu cumva are podeaua gaurita din cauza unei pozitionari gresite a cricului.
Scoate chederul usilor fata in partea de sus si vezi daca la coltul de sus al parbrizului si la cel de sus din dreptul stalpului dintre usi nu prezinta fisuri/rupturi. Daca are NU O CUMPARA!
Daca capota are cocoasa in zona de deasupra farurilor, inseamna ca a fost lovita in fata, capota nu se poate indrepta in cazul asta.
Dupa ce pornesti motorul verifica daca reactioneaza la modificarea inaltimii din comutatorul de sub scrumiera (seria 2) sau din maneta de comanda dintre scaune.
Invarte volanul de la un capat la altul al cursei, trebuie sa mearga f usor, verifica daca revine singur din ambele directii si daca in acest timp se aude un clampanit rapid. NU trebuie sa se auda cu frecventa mare.
Cu masina ridicata la maxim, indicatorul de nivel de la vasul de LHM trebuie sa fie intre cele doua repere rosii.
- muchia din fata a capotei
- sub baterie
- partea dintre roata si usa la aripa fata jos langa prag
- in colturile de jos ale parbrizului
- pe plafon in jurul trapei - daca are
- partea de jos a usilor
- usile fata in portiunea dinspre balamale
- podeaua fata
- praguri - sub ornamentele de plastic la seria 2 sau inox daca e seria 1
- sub bancheta spate in unghiul format de contraaripa spate-podea-panoul despartitor dintre habitaclu si portbagaj
- pe portiunea exterioara a cadrului usii spate, intre cheder si linia de fixare a aripii spate
- imediat sub geamurile custode
- aripa spate in portiunea dintre roata si usa spate, atat la exterior cat si la interior
- in interiorul portbagajului, pe podea, in spatele lampilor spate
- muchia inferioara a capacului portbagajului
Pune-o pe elevator si vezi cum se prezinta lonjeroanele, daca sunt indoite sau ruginite rau.
Cu ocazia asta uita-te si la esapament, unul nou costa cam mult.
De asemenea sa te uiti daca nu cumva are podeaua gaurita din cauza unei pozitionari gresite a cricului.
Scoate chederul usilor fata in partea de sus si vezi daca la coltul de sus al parbrizului si la cel de sus din dreptul stalpului dintre usi nu prezinta fisuri/rupturi. Daca are NU O CUMPARA!
Daca capota are cocoasa in zona de deasupra farurilor, inseamna ca a fost lovita in fata, capota nu se poate indrepta in cazul asta.
Dupa ce pornesti motorul verifica daca reactioneaza la modificarea inaltimii din comutatorul de sub scrumiera (seria 2) sau din maneta de comanda dintre scaune.
Invarte volanul de la un capat la altul al cursei, trebuie sa mearga f usor, verifica daca revine singur din ambele directii si daca in acest timp se aude un clampanit rapid. NU trebuie sa se auda cu frecventa mare.
Cu masina ridicata la maxim, indicatorul de nivel de la vasul de LHM trebuie sa fie intre cele doua repere rosii.
Din cate stiu de la proprietar:
-Lichid hidraulic a avut mereu original;
-rugina nu exista;
-masina nu a fost lovita;
-este model elvetia;
-la ridicarea pe cric usile se deschid si se inchid perfect (nu se torsioneaza sasiul);
-motorul merge in parametrii citez "trage de rupe si nu papa ulei";
-hidraulica este ok;
mai multe nu stiu. O sa aflu cand ma duc sa o iau. Tipul nu este din bucuresti dar nu cred sa fie o problema. Omul nu a dat de inteles ca ma pune pe drumuri aiurea.
-Lichid hidraulic a avut mereu original;
-rugina nu exista;
-masina nu a fost lovita;
-este model elvetia;
-la ridicarea pe cric usile se deschid si se inchid perfect (nu se torsioneaza sasiul);
-motorul merge in parametrii citez "trage de rupe si nu papa ulei";
-hidraulica este ok;
mai multe nu stiu. O sa aflu cand ma duc sa o iau. Tipul nu este din bucuresti dar nu cred sa fie o problema. Omul nu a dat de inteles ca ma pune pe drumuri aiurea.
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7677
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
rugina nu are cum sa nu aiba
sunt locuri care nu se vad, dar ea exista.
cati bani vrea pe ea daca nu sunt indiscret?

cati bani vrea pe ea daca nu sunt indiscret?
Ultima oară modificat Mie 25-Oct-2006 11:23 de către dj01fad, modificat 1 dată în total.
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
Nu te astepta sa gasesti o masina perfecta !
Probleme are, dar depinde cat de grave si cat de multe
Mai adaug si eu niste verificari:
Suportii de motor/transmisie - sa fie in stare buna; sunt 3 sau 4 bucati
Cel mai adesea este deteriorat cel de sub motor din partea dreapta a sasiului. Pune pe propietar sa plece cu motorul la relanti de pe loc si cu capota deschisa. Daca suportii sunt rupti, motorul se va roti brusc cativa centimetrii, catre radiator
Uitate la toate conductele in ce stare sunt (majoritatea conductelor se pot observa cu masina pe elevator)
Probleme are, dar depinde cat de grave si cat de multe
Mai adaug si eu niste verificari:
Suportii de motor/transmisie - sa fie in stare buna; sunt 3 sau 4 bucati
Cel mai adesea este deteriorat cel de sub motor din partea dreapta a sasiului. Pune pe propietar sa plece cu motorul la relanti de pe loc si cu capota deschisa. Daca suportii sunt rupti, motorul se va roti brusc cativa centimetrii, catre radiator
Uitate la toate conductele in ce stare sunt (majoritatea conductelor se pot observa cu masina pe elevator)
Ultima oară modificat Mie 25-Oct-2006 15:21 de către jgr1001, modificat 1 dată în total.
Nu ma astept la asta tocmai din cauza asta va cer parerea. Ce am spus mai sus sunt spusele proprietarului.
Nu vreau sa comentez asupra pretului. Pana acum mi se pare super-corecta oferta lui mai ales ca nu am vazut masina si imi mai da una identica pentru piese + niste repere noi+ instalatie de gaz. Pentru mine este o ocazie buna sa imi iau masina pe care o doream de mult dar pe care nu am gasit-o.
Nu vreau sa comentez asupra pretului. Pana acum mi se pare super-corecta oferta lui mai ales ca nu am vazut masina si imi mai da una identica pentru piese + niste repere noi+ instalatie de gaz. Pentru mine este o ocazie buna sa imi iau masina pe care o doream de mult dar pe care nu am gasit-o.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO