offroad cu buburuza

Forum de discutii generale despre Citroen C3 (2002-2009). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
ancadogaru
simpatizant
Mesaje: 72
Membru din: Sâm 08-Iul-2006 14:53
Localitate: Bucuresti via Constanta

offroad cu buburuza

Mesajde ancadogaru » Dum 29-Oct-2006 22:49

Salut, am deschis acest topic cu scopul de a povesti diverse intamplari pe care le-ati petrecut cu C3-ul prin locuri mai putin amenajate...eventual cum s-a comportat masinuta si ce sugestii aveti pentru un comportament si mai bun :D

Am sa incep eu..
Am fost week-endul asta intr-un offroad .. neplanificat cu buburuza. Pe un drum spre lacul Petrimanu care se zicea ca e asfaltat.. la inceput era.. dar ultimii 10 km .. erau cam drum forestier. Noroc ca era noapte si nu prea am vazut pe unde ma bag...pe zi cand am vazut .. nu prea imi mai venea sa ma intorc. Masinuta s-a comportat admirabil.. in afara de cateva pietre luate cu scutul (sper) nu am stricat nimic. Am vazut ca e o discutie despre scut metalic.. in schimb eu ma intreb daca exista "pachet de drumuri grele" pt C3.. stie cineva?

vldst
pasionat
Mesaje: 936
Membru din: Mar 30-Mai-2006 13:52
Localitate: Bucuresti

Mesajde vldst » Dum 29-Oct-2006 23:16

Din cate stiu eu, nu exista pachet de drumuri grele la Citroen, asa cum exista la alte marci (Skoda de exemplu). Scutul e optional si trebuie adus pe comanda, costa o gramada de bani. De inaltatul garzii la sol (asta cred ca e inclus in pachetul de drumuri grele disponibil in alte parti) ma tem ca nu poate fi vorba la Citroen, cel putin nu intr-un service autorizat. Poate Mugurel ne va ajuta cu mai multe detalii in legatura cu povestea asta cu scutul si pachetul de drumuri grele.

In legatura cu subiectul, desi nu prea am mare experienta cu buburuza pana acum, ma deranjeaza totusi suspensia cam tare a masinii. Simti al naibii de bine orice denivelare :x Din cate am vazut eu din experientele altora de pe forum, o parte din discomfort poate fi atenuata daca incarcam pneurile cu azot. Poate o sa am odata curiozitatea sa-mi umflu si eu pneurile cu azot. In rest, garda la sol e suficient de mare la C3 cat sa poti merge si pe drumuri mai accidentate, la viteze reduse si cu grija, bineinteles. Posesorii de C3, model vechi, trebuie sa fie mai atenti la spoiler-ul fata. Atentie totusi ca nu stiu cat de bine se comporta in timp suspensia masinii, cel putin la C3. Eu m-am interesat la Champion cam care sunt punctele slabe ale C3-ului si un mecanic de acolo s-a plans ca bieletele fata sunt mai sensibile. Nu stiu cata lume a avut probleme cu ele, dar trebuie sa tinem totusi cont ca masinile astea au fost facute ca sa se circule cu ele pe drumuri asfaltate ca lumea, nu ca-n Romania. Offroad-ul e placut din cand in cand, dar poate sa aiba efecte secundare pentru o masina cum e C3-ul, daca e practicat prea des.

DanCld
pasionat
Mesaje: 711
Membru din: Vin 22-Apr-2005 18:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde DanCld » Lun 30-Oct-2006 07:49

Am mai povestit pe aici, am vrut sã evit un drum plin de gropi ºi am luat-o pe o scurtãturã complet neasfaltatã, cu ºleauri de cãruÞe etc. Am fãcut 7km În 30 de minute În vitezele 1 ºi 2, am atins cu spoilerul zeci de pietre dar am dus-o Întreagã la destinaÞie ºi nici nu am sesizat probleme ulterioare. "Spoilerul" e suficient de elastic sã nu se miºte din locul lui dacã atingi cu botul maºinii de pãmânt când mergi Înainte. Eu am deranjat plasticele anul trecut cu ocazia unei manevre de mers Înapoi În zona unei denivelãri, undeva În "România ruralã" :lol:

Avatar utilizator
B25BUY
pasionat
Mesaje: 381
Membru din: Mar 29-Noi-2005 15:54
Localitate: BUCURESTI

Mesajde B25BUY » Lun 30-Oct-2006 09:21

Dar pivotii si bucsaraia pe fata nu patesc nimic pe drumuri nenorocite ?

Avatar utilizator
prafuit
pasionat
Mesaje: 764
Membru din: Lun 04-Iul-2005 15:37
Localitate: Bucuresti

Mesajde prafuit » Lun 30-Oct-2006 09:36

Mai patesc si pivotii. Aveti mare grija ca la ATS nu schimba doar pivotii, schimba cu tot cu bascula! Experienta traita cu Berlingo!

Pentru aventuri offroad, cred ca XTR-ul este indicat. Nu stiu daca acest model de C3 este mai inalt, dar cu siguranta este "blindat" pe burtica!
Ultima oară modificat Lun 30-Oct-2006 11:54 de către prafuit, modificat 1 dată în total.

vldst
pasionat
Mesaje: 936
Membru din: Mar 30-Mai-2006 13:52
Localitate: Bucuresti

Mesajde vldst » Lun 30-Oct-2006 11:14

XTR-ul are in mod sigur garda inaltata la sol. Parca citisem undeva pe net despre chestia asta.

Avatar utilizator
raulm
simpatizant
Mesaje: 35
Membru din: Dum 19-Feb-2006 20:53
Localitate: timisoara

Mesajde raulm » Joi 30-Noi-2006 21:58

vldst scrie:XTR-ul are in mod sigur garda inaltata la sol. Parca citisem undeva pe net despre chestia asta.

daca 3mm inseamna garda marita atunci asa o fi.
Marele avantaj la xtr e suspensia mai tare si diferentialul fata.
Nu ca as fi observat ceva...

Shaolinul
de-abia inscris
Mesaje: 4
Membru din: Lun 06-Noi-2006 11:36
Localitate: Bucuresti

Mesajde Shaolinul » Lun 04-Dec-2006 18:02

Salut!
Am facut mai multe drumuri mai "dificile" cu C3-ul. Gen drumuri forestiere de zeci de kilometri cu vitezele 1 si a 2-a si masina s-a comportat excelent, urcand pante destul de pronuntate si trecand lejer peste "santuri". Pe de alta parte insa, dupa ce am mers o saptamana cu ea prin Bucuresti cand opresc motorul se aude din dreptul rotii dreapta spate un sunet ca si cum un arc s-ar destinde, pentru vreo 10 secunde. Presupun ca este suspensia. nu stiu daca este ceva normal sau vreo defectiune. Probabil isi vor da seama daca este ceva cand duc masina la revizia de 2500 km.

vldst
pasionat
Mesaje: 936
Membru din: Mar 30-Mai-2006 13:52
Localitate: Bucuresti

Mesajde vldst » Lun 04-Dec-2006 18:10

La mine se aude cand merg pe denivelari cu masina un soi de troncaneala, un zgomot infundat, pe puntea spate, la roata din dreapta. E ciudat, parca nu face tot timpul asa. Doar la denivelari si nu chiar tot timpul. Pare sa fie un zgomot din suspensie (poate de undeva din zona amortizorului dreapta-spate?). Am incercat amortizoarele pe spate prin metoda apasatului puternic si lasatului liber, dar n-am remarcat vreo oscilatie a puntii spate. Amortizoarele par a lucra bine. La revizia de 2500 de km s-au facut ca se uita pe sub masina si n-au remarcat nimic suspect. Mi-au zis ca e de la mecanismul de retinere al banchetei, dar nici vorba de asa ceva. Eu aud clar zgomotul ca venind de undeva din zona rotii dreapta spate sau a suspensiei puntii spate. O sa-ncerc sa dau afara tot ce am in portbagaj, inclusiv roata de rezerva, dar mi-e ca tot asa o s-o tina.

Are cineva vreo idee de la ce-ar putea fi?


Înapoi la “Citroen C3 - Hatchback, Pluriel, Picasso”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187771
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11804
    Cel mai nou membru FloLGO