Bateria C4
Moderator: Echipa Tehnica
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
Cunosc pe cineva cu un C2 nou nout care a trebuit sa plece din tara aproximativ 2 luni , la intoarcere avand parte de o surpriza neplacuta : NU MAI AVEA BATERIE , sau bateria lui ramasese fara energie , ciudat e ca masina lui nu avea alrama sau alti consumatori care ar fii putut "manca" din baterie !!
Eu am baterie Fulmen pe C3. Nu stiu sa spun acum care-i amperajul ei. Dar in mod normal singurii consumatori care trebuie sa mearga fara contact in cheie sunt COM-ul si alarma, care-i montata direct in tabloul de sigurante. Excluzand o defectiune la COM, ramane alarma ca principal suspect... Sau daca masina a fost lasata nefolosita iarna o perioada mai lunga, un ger de minus tspe grade poate sa faca praf bateria.
- Alex Motan
- pasionat
- Mesaje: 198
- Membru din: Lun 11-Sep-2006 22:20
- Localitate: Bucuresti,Galati
A fost dezactivata de cei de la service, dupa care a fost activata de cei cu alarma sa vada ce se intampla cu ea, merge nu merge etc...rezultatele au fost OK, dupa care tot cei de la alarma au decuplat-o la cererea mea, sa vad exact daca mai ramane fara baterie masina. Si se pare ca a ramas.
Au scos nu stiu ce mufa nu stiu sa iti zic exact ce si cum. Ideea e ca asa se dezactiveaza, si ca functii si ca, consum de curent.
Au scos nu stiu ce mufa nu stiu sa iti zic exact ce si cum. Ideea e ca asa se dezactiveaza, si ca functii si ca, consum de curent.
Daca au scos alarma din cupla centrala, aia prin care primeste si alimentarea din tabloul de sigurante, si totusi bateria s-a descarcat, inseamna ca problema e in alta parte, undeva in sistemul electric al masinii. Probabilitatea unui scurt pare exclusa, bateria s-ar fi descarcat mult mai repede si ar fi trebuit sa se prajeasca si niscaiva sigurante. Ramane varianta cu cautatul acului in carul cu fan la consumatorii care nu sunt decuplati din cheie si care halesc incetisor, dar sigur din energia bateriei. E o problema mai dificil de diagnosticat, dar banuiesc ca se poate pune un ampermetru pe baterie ca sa se vada care este marimea curentului absorbit de la baterie cu cheia scoasa din contact, dupa ce COM-ul adoarme. Daca curentul absorbit e mai mare decat ar trebui, decupland toti consumatorii si cuplandu-i la loc pe rand se va putea izola problema. Ar trebui exclusa in primul rand ipoteza unei baterii defecte, dar daca zici ca ai mai schimbat-o deja...
sambata a fost prima noapte la munte pentru masinutza, au fost -4 grade, iar dimineata, ce sa vezi: nu mai functiona telecomanda.
Am presupus ca s-a terminat bateria telecomenzii (cee ce oricum nu era normal ca am masina din august...), asa ca am deschis cu cheia. Cand am pus contactul, mi s-a pornit doar displayul central, dar masina a pornit din prima. Dupa cateva secunde au pornit si celelalte display-uri, dar mi-a aparut mesajul cu "antipolution faulty". Am oprit, am pornit din nou si totul a fost ok. Am lasat motorul pornit cam 5 minute, dupa care am incercat din nou telcomanda. Ei bine, functiona.
Sa se fi descarcat bateria masinii dupa o singura noapte petrecuta in frig?
In cazul asta e cam nasol ca pe aici se intampla destul de des sa fie mult mai frig decat a fost sambata.
Am presupus ca s-a terminat bateria telecomenzii (cee ce oricum nu era normal ca am masina din august...), asa ca am deschis cu cheia. Cand am pus contactul, mi s-a pornit doar displayul central, dar masina a pornit din prima. Dupa cateva secunde au pornit si celelalte display-uri, dar mi-a aparut mesajul cu "antipolution faulty". Am oprit, am pornit din nou si totul a fost ok. Am lasat motorul pornit cam 5 minute, dupa care am incercat din nou telcomanda. Ei bine, functiona.
Sa se fi descarcat bateria masinii dupa o singura noapte petrecuta in frig?
In cazul asta e cam nasol ca pe aici se intampla destul de des sa fie mult mai frig decat a fost sambata.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11818
Cel mai nou membru alexanes