eu am luat cauciucuri de iarna reesapate malatesta thermico.
sunt super ok la pretul lor (1.5 milioane bucata). am avut si pe scenic malatesta si sunt ok.
parerea mea care o spun mereu:
vara cauciucuri high performance
iarna gume de iarna cat mai ieftine
Pregatiri de iarna
Moderator: Echipa Tehnica
LoL , ma faceti sa rad , de ce iarna cele mai ieftine ?? DACA gandesti ca vara atingi 200 km/h si iarna nu mergi cu mai mult de 80 km/h si ai nevoie sa fie cat mai moi si mai "lipiciaose" de zapada as spune ca e buna conceptia ta , numai ca si pneul ala scump de iarna face banii !!! (Si inca ceva pneul ala de iarna dat fiind faptul ca il folosesti mai putin doar 3-5 luni , durata de viata e mai mare deci investitia se merita ) ,dar din lipsa de bani sunt ok si alea mai ieftine !! -asa cum am si eu !!
-CREDE-MA ca am vazut diferenta in niste pirelii si sava (Care le am eu pe kalos de iarna ) si e diferenta mare de tot , nu ca sava ale mele nu ar fii bune DAR la pireli nu cred ca o sa-ti trebuiasca vrodata lanturi .....
-CREDE-MA ca am vazut diferenta in niste pirelii si sava (Care le am eu pe kalos de iarna ) si e diferenta mare de tot , nu ca sava ale mele nu ar fii bune DAR la pireli nu cred ca o sa-ti trebuiasca vrodata lanturi .....
-
- pasionat
- Mesaje: 109
- Membru din: Mar 28-Feb-2006 22:32
- Localitate: Bucuresti
daca nu as avea pirelli carving pe masina tatalui meu te-as crede pe cuvant. logica e urmatoarea:
daca mergi cu cauciucuri de iarna cu 200 la ora poti sa iti rup gatu, indiferent de ce cauciucuri sunt. diferentele intre cauciucurile de vara si cele de iarna sunt capitale. masina cu cauciucuri de oarna se comporta mult mai prost decat cu unele de vara.
in sfarsit, pana la urma este decizia fiecaruia
daca mergi cu cauciucuri de iarna cu 200 la ora poti sa iti rup gatu, indiferent de ce cauciucuri sunt. diferentele intre cauciucurile de vara si cele de iarna sunt capitale. masina cu cauciucuri de oarna se comporta mult mai prost decat cu unele de vara.
in sfarsit, pana la urma este decizia fiecaruia
- Alex Motan
- pasionat
- Mesaje: 198
- Membru din: Lun 11-Sep-2006 22:20
- Localitate: Bucuresti,Galati
Anvelopele standard, Michelin Energy sunt all-season clar...Totusi, in practica, e bine sau nu sa circuli cu ele iarna, pe zapada, gheata???
A avut cineva evenimente cu acestea??? (uncontroled drifting, or smth... ;) )
Daca da... impartasiti...
L4ter 3dit:
Sorry pentru participantii la aceasta discutie, dar tocmai mi-a fost confirmat de catre situl web www.michelin.com faptul ca pneurile Michelin Energy montate standard pe C4 sunt pneuri de vara, prin excelenta, nu all-season... sorry!
OFF:
Cam nasol, ce sa zic...
A avut cineva evenimente cu acestea??? (uncontroled drifting, or smth... ;) )
Daca da... impartasiti...
L4ter 3dit:
Sorry pentru participantii la aceasta discutie, dar tocmai mi-a fost confirmat de catre situl web www.michelin.com faptul ca pneurile Michelin Energy montate standard pe C4 sunt pneuri de vara, prin excelenta, nu all-season... sorry!
OFF:
Cam nasol, ce sa zic...

Ultima oară modificat Joi 02-Noi-2006 15:45 de către SAMmy, modificat 1 dată în total.
Citroën C6 Exclusive
Citroën C4 Coupé VTR
Citroën C4 Coupé VTR
Am patit situatia penibila de a nu putea pleca de pe loc, pe un drum cu zapada, in foarte usoara rampa. Cu Michelin Energy, noi. Patinam ca un fraier, iar alte masini, echipate cu cauciucuri de iarna nu aveau nici o problema. Mi s-a intimplat de doua ori, intr-o statiune de schi. Deajuns.
Sigur, pe drumuri neinzapezite, merge oricum.
Sigur, pe drumuri neinzapezite, merge oricum.
lefteye scrie:Salutare
Masina mea a venit din fabrica cu cauciucuri Michelin 205/55/17 pe jenti aliaj usor si am cumparat din Germania 4 cauciucuri M+S 195/65/15 (Vredestein cu jenti de tabla cu tot - 450 euro). Problema este ca nu stiu de unde sa cumpar prezoane pt jenti de tabla. Am sunat la ATS si nu au. Ma poate ajuta cineva? Merci mult
prezoane ar trebui sa gasesti si la vulcanizarile care comercializeaza jante.
vezi sa nu te bucuri prea cand o sa vezi ca prinzi viteza mai mare cu cauciucurile din Germania.

criteriu lui @pesteimputit de cumparat cauciucuri vara/iarna mi se pare corect. logica e simpla: atata timp cat pe zapada e oricum riscant sa mergi tare si cum nu mergi in fiecare zi prin nameti, un cauciuc de iarna ieftin e absolut suficient.
SAMmy scrie:Anvelopele standard, Michelin Energy sunt all-season clar...Totusi, in practica, e bine sau nu sa circuli cu ele iarna, pe zapada, gheata???
A avut cineva evenimente cu acestea??? (uncontroled drifting, or smth... ;) )
Daca da... impartasiti...
Am si eu o mare nedumerire, legata de pneurile stock Michelin Energy, cu care echipeaza Citroen masinile lor. Unii zic ca-s all-season (am intrebat si la dealer inainte sa-mi iau C3-ul si mi-a confirmat lucrul asta). Altii zic ca-s de vara. M-am uitat si pe pneurile mele si nu apar pe ele niste indicatii cum ca ar fi certificate all-season. De asemenea, pe site-ul Michelin, din catalogul lor reiese ca nu ar produce decat pneuri de vara si de iarna, dar nu all-season

Am vazut niste pneuri de iarna la oferta, Pirelli Snowcontrol. Nu-s top performance, dar nici nu am nevoie de ceva mai bun la C3-ul meu. Are cineva vreo experienta cu ele sau a auzit ceva de ele?
Merci.
@kata pai dak iei unul ieftin rishti sa fie ineficient. Eu unul zic asa... dak nu ai de gand sa o iei pe coclauri iarna sau pe serpentine adevarate stai cu cele all season si nu iesi pe il mai mare polei. Daca insa trebe cu orice chip sa ai deplasari iti iei michelin alpin 2 sau pilot, cum se numesc si gata
Sa iti pui gume ieftine te expui la riscuri totusi pentru ca nu sti cat de fiabile sunt si cat de usor ramai fara ele
@vldst intr-o tara civilizata, mai ales in orase europene se comporta bine michelin energy. Ele cf michelin sunt de vara, poti verifica pe site, insa prin felul in care au talpile se comporta ok si iarna. Iarna trecuta nu pot zice ca au fost nasoale. Pe de alta parte nici in conditii de mers prin drumuri de santier pline de noroi de 10 cm nu s-au comportat nasol, cu toate ca terenul era super accidentat si m-am descurcat mai bine decat un mertzan ML care a ramas intzepenit prin noroaiele alea.
Spune mai mutl de pirelli care sunt ok, pret si pe unde
Sa iti pui gume ieftine te expui la riscuri totusi pentru ca nu sti cat de fiabile sunt si cat de usor ramai fara ele

@vldst intr-o tara civilizata, mai ales in orase europene se comporta bine michelin energy. Ele cf michelin sunt de vara, poti verifica pe site, insa prin felul in care au talpile se comporta ok si iarna. Iarna trecuta nu pot zice ca au fost nasoale. Pe de alta parte nici in conditii de mers prin drumuri de santier pline de noroi de 10 cm nu s-au comportat nasol, cu toate ca terenul era super accidentat si m-am descurcat mai bine decat un mertzan ML care a ramas intzepenit prin noroaiele alea.
Spune mai mutl de pirelli care sunt ok, pret si pe unde
Ultima oară modificat Joi 02-Noi-2006 11:35 de către silvius, modificat 1 dată în total.
alarma, clima, cd, praguri, navigatie, so on... - B-08-BBK[img:824728406b]http://www.tour-romania.info/citroen/avatarmare.jpg[/img:824728406b]
Eu n-am avut nici o problema iarna trecuta cu cauciucurile Energy stock. Am mers si prin zapezi, am urcat si ceva pante, s-au comportat impecabil(poate ca am si ASR
).
N-am avut parte de nici un incident nefericit, pe zapada.
Mi se pare absoult corect sa nu te arunci la cine stie ce cauciucuri de iarna atata timp cat se merge preponderent in Bucuresti cu iesiri spre munte..Nu este iarna chiar asa de rea incat sa necesite cine stie ce cauciucuri de iarna.

N-am avut parte de nici un incident nefericit, pe zapada.
Mi se pare absoult corect sa nu te arunci la cine stie ce cauciucuri de iarna atata timp cat se merge preponderent in Bucuresti cu iesiri spre munte..Nu este iarna chiar asa de rea incat sa necesite cine stie ce cauciucuri de iarna.
- WLD
- Admin CITROclub
- Mesaje: 2137
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16v '88 si 89
- 2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
- 3: Xsara 2.0hdi stage 1+
- Contact:
Poate ai ASR, dar cu frana ce faci? Problema cauciucurilor de vara incepe la temperaturi sub +7C atunci cand incep sa se intareasca si sa piarda aderenta. La -10C ajung la fel de tari ca un plastic. Cele de iarna au o alta compozitie a cauciucului, ce le ajuta sa ramana suple pana si la temperaturi f scazute.
Din experienta mea, cel mai bun raport calitate/pret le au Sava Eskimo S3 care au 85-90% din performantele celor scumpe la 1/2 din pret. Cautati in testele facute prin tarile cu apa calda si va veti convinge
Din experienta mea, cel mai bun raport calitate/pret le au Sava Eskimo S3 care au 85-90% din performantele celor scumpe la 1/2 din pret. Cautati in testele facute prin tarile cu apa calda si va veti convinge

Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo