Citroen CX 25 Gti 2400 Gti

Forum de discutii generale, restaurari, prezentari ale Citroen CX.

Moderator: Echipa Tehnica

Marele Coisan
just curious
Mesaje: 8
Membru din: Vin 29-Sep-2006 11:05
Localitate: Bucuresti

Mesajde Marele Coisan » Mar 10-Oct-2006 00:52

tocmai m-am uitat pe cartea masinii .cx 25 cu 2348 cm3 94 kw fiind hibrid . ciudat ca la motorul vechi avea 195km/h si la asta e 200 in carte

eleronul ala din trepte se poate monta chiar daca am normal nu sau trebe gaurele in plus ?

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7677
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mar 10-Oct-2006 01:01

pune te rog o poza cu ala pe care il ai. mi se pare ca trebuie putin modificat, pentru ca ala normal are 5 prinderi iar celalalt 3

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Mar 10-Oct-2006 08:08

Eu cred ca "eloron in trepte" este de fapt jaluzea pt luneta care nu necesita nici o modificare pt montaj.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7677
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mar 10-Oct-2006 10:06

pai din acelas motiv am solicitat poze, ca sa inteleg depre ce e vorba.

Marele Coisan
just curious
Mesaje: 8
Membru din: Vin 29-Sep-2006 11:05
Localitate: Bucuresti

Mesajde Marele Coisan » Mar 10-Oct-2006 10:31

da, ma refeream la jaulzea Imagine

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7677
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mie 11-Oct-2006 12:18

pai jaluzeaua se infige peste luneta si se fixeaza jos cu 3 cleme, deci nu trebuie nici o gaura data. in orice caz, jaluzea nu am :(. eu prima data am crezut ca vrei eleron de gti turbo :P

Marele Coisan
just curious
Mesaje: 8
Membru din: Vin 29-Sep-2006 11:05
Localitate: Bucuresti

problema ridicare

Mesajde Marele Coisan » Joi 02-Noi-2006 09:10

Cum pot ridica masina daca nu pornesc motorul?-intampin aceasta problema deoarece pe strada unde este momentan se lucreaza si toate masinile trebuie sa se mute.Tin sa precizez ca nu mai am nici baterie si ultimele dati cand am vrut s-o pornesc -a pornit motorul si imediat s-a oprit.
stiam ca sunt niste punti care se blocheaza cand ridic masina pe cric.aveti vreo idee mai clara?
va multumesc mult!

Avatar utilizator
jgr1001
pasionat
Mesaje: 1533
Membru din: Mie 12-Ian-2005 10:37
Localitate: Bucuresti / Fagaras

Mesajde jgr1001 » Joi 02-Noi-2006 09:37

Pt a cala masina, trebuie sa procedezi astfel:

- ridici pe cric - ar fi de preferinta sa ai un cric cu care poti ridica toata puntea fata/spate odata

- pt puntea fata: la motor pe partea soferului, deasupra cutiei de viteze, este o decupare in sasiu de vreo 15x7 cm; in decuparea respectiva se vede umarul bratului superior, care va fi deplasat spre exteriorul masinii (cand masina este pe cric); trebuie sa introduci o bucata de lemn potrivita (de preferat ceva stejar sau fag) intre umar si tamponul interior de cauciuc (tamponul arata ca o piramida turtita)
- la fel si in partea dreapta, cu deosebirea ca aici o sa ai accesul mai dificil din cauza motorului

- pt puntea spate: din lateral, in fata rotii spate se observa un cilindru de vreo 12 cm diam interior, cilindru care traverseaza toata puntea spate
- in interior o sa vezi aceiasi combinatie tampoane-umar de brat; aici trebuie sa introduci bucata de lemn intre umar si tamponul inferior

Lucreaza cu atentie :!:

Avatar utilizator
Hadrian
simpatizant
Mesaje: 40
Membru din: Mar 24-Oct-2006 21:01
Localitate: Bucuresti

Mesajde Hadrian » Lun 06-Noi-2006 09:31

Salut, si eu sunt un membru nou si "complet" dupa achizitia masinii ,referitor la dungi eu zic sa renunti ,trebuie sa-i pastrezi imaginea de limuzina cu prestanta.

horia
simpatizant
Mesaje: 31
Membru din: Lun 02-Aug-2004 22:28
Localitate: Bucuresti
Contact:

A pornit ...

Mesajde horia » Vin 10-Noi-2006 16:17

Daca a pornit si s-a oprit imediat iar inainte mergea bine, 90% ai probleme cu releul dublu pentru pompa de benzina. Este agatat teoretic in partea stanga sub far. Cel putin la GTi asa s-a intamplat (CX 2400 GTi - 1977). Ai scos bateria si ai tras fara sa vrei de un fir.
Daca Alexandru Savulescu este un nume care iti spune ceva => ai primit de la mine un CD cu cartile de reparatii.
Horia


Înapoi la “Citroen CX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187771
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11804
    Cel mai nou membru FloLGO