Toba finala BX seria I

Forum de discutii generale despre Citroen BX. Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Toba finala BX seria I

Mesajde nicum » Lun 28-Mar-2005 11:41

Am constatat ieri ca toba mea finala a cedat din suduri (batrinetea). Reparatia iese din discutie, intrucit toba este strapunsa si pe burta. Deocamdata pot merge cu masina, sint doar niste trepidatii pe care le percep la relanti. Preventiv am asigurat si toba cu o sirma sa nu o pierd pe drum. :)
Asadar se pune problema inlocuirii tobei finale si foarte probabil si a celei intermediare, pentru ca desi intermediara inca nu a cedat, are si ea sudurile la fel de ruginite.
Varianta unui SH nu prea imi suride, decit daca sint tobe de inox sau tabla aluminata (sper ca am scris corect).
Astept sugestii, recomandari, etc.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
Draku
pasionat
Mesaje: 675
Membru din: Dum 25-Apr-2004 20:28
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Draku » Lun 28-Mar-2005 14:14

pai daca un sh nu-ti surade, ia una noua
sau, mergi cu aia veche la cineva sa-ti faca dupa ea una de inox care n-are moarte
Eu stiu ca sunt prost, dar cand privesc in jurul meu, prind curaj.

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Lun 28-Mar-2005 15:22

Pt esapamente de inox, le fac si dupa model. Au atelier si in Bucuresti.

Coordonator service
ec. Cosmin Stana
PILOT power tuning - reprezentant BORLA
0722 678939
0248 270109
cosminpilot@yahoo.com
www.pilotauto.ro

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mar 29-Mar-2005 21:57

am sunat si eu la baietii astia cu tobele ca si pe mine ma intereseaza problema si le-am descris cum arata esapamentul de BX si ca vreau sa fac unul la fel din inox dar cu evacuare rapida. pretul estimativ e cam 300 EU pentru toata evacuarea de bx, din galeria de evacuare pina la ornamentul final, inclusiv confectionarea si montajul pe masina, pret care mi se pare mai mult decit corect. un esapament complet de BX de la walker e cam tot la banii astia doar ca nu tine mai mult de 3 ani ca e din tabla chioara. plus ca e un esapament de serie, nu o evacuare rapida. asa ca sapt viit ma infiintez sa-mi iau masuri la croitoru de tobe. a, o singura toba de formatul celei finale de BX e in jur de 100-110 EU, pentru cei intreresati. si inca un amanunt, pretul pentru varianta confectionata din inox e cu aprox 50% mai mare decit pentru varianta cu tabla aluminizata, deci exista variante si pentru un buget mai scazut.

vroum vrooouuummmmmmmm bafta
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mie 30-Mar-2005 08:49

Si ce inseamna mai exact evacuare rapida? Ca nu exista toba intermediara? Nu cumva evacuarea asta rapida inseamna si un consum mai mare? Ce avantaje si dezavantaje are o evacuare rapida?
Nu stiu cum e la tine, dar la mine e o teava lunga din evacuare pina in toba intermediara (sub portbagaj). Toba intermediara iese direct in cea finala si nu mi se pare o decizie buna sa inlocuiesc o teava de citiva metri care va muri o data cu masina. Singurul motiv care m-ar determina sa inlocuiesc teava respectiva e fluieratul din evacuare, care insa e la acelasi nivel de aproape un an si jumatate de cind am eu masina si nu e deranjant.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mie 30-Mar-2005 10:38

evacuare rapida inseamna ca motorul se chinuie mai putin sa scoata gazele afara, adica tobele astea au o constructie diferita, fara site ci doar cu un fel de amortizor de zgomot din vata de sticla si retin mai putin gazele evacuate decit tobele originale care trebuie sa indeplineasca si niste norme ecologice. vor fi tot douatobe, nu vreau sa elimin nici una dintre ele pentru ca au functii diferite. din contra cu consumul, ar putea sa scada, pentru ca motorul ramine fara povara de a impinge un pic fortat gazele afara. eu am cerut pretul pentru tot pentru ca vreau sa fie tot din inox si sa aiba acelasi diametru (un pic mai mare decit original) de la un cap la altul. acuma la mine e o inventie, cu o toba intermediara de benzina sub schimbator, fara toba sub puntea spate, toba finala de diesel simplu si cu diametrul tevii mai mic decit cel de la toba intermediara... ma rog. in plus de asta stiu ca am scapat pe vecie de tevi corodate si gaurite si sudate iar... e o belea in minus, ce mai. in plus pretul e mai mult decit rezonabil
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mie 30-Mar-2005 13:09

Desi nu cred, totusi nu exista riscul ca din cauza acestei evacuari mai rapide, masina sa emita mai multe noxe si sa pice la teste?
Asa cum spunea Einstein, lucrurile sint relative: pentru banii mei si pentru maisna mea mi se pare mult 300 de euro pentru un esapament din inox.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Mie 30-Mar-2005 14:22

Nu incepe si tu ca Paco 8)
Esapamentul de inox este f bun si este ieftin la banii astia.
Nu uita ca este vorba de traseu complet. Doar toba finala costa mai putin si poti opta pt ce fel de esapament vrei normal sau sportiv, iti poti alege si sunetul pe care il va scoate masina.
Poti f bine sa iti pui din otel aluminizat, cel de la Walker este garantat 2 ani.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mie 30-Mar-2005 15:16

Nu incep 8)
Numai ca eu am nevoie acum doar de toba finala, dar vreau sa le schimb pe amindoua, pentru ca stiu ca si cea intermediara va urma in scurt timp.
Din pacate, nu am avut timp sa intreb decit intr-un singur loc si am gasit tobe din tabla aluminizata si toata afacerea, cu tot cu urechi de prindere face sub 3 milioane, ceea ce e altceva. Desigur si durata de viata va fi cu totul alta. :wink:
Nu in ultimul rind, nu am banii astia :(
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Joi 31-Mar-2005 12:54

am mai trecut inca o data pe la baietii cu tobele si dupa ce le-am explicat din nou ce vreau au spus ca e mai simplu si la fel de eficient sa renunt la toba intermediara avind in vedere ca motorul e turbo si ca mare parte din functiile primei tobe, adica sa sparga exploziile si sa reduca zgomotul, sint preluate chiar de turbina. e laudabil faptul ca nu au tras cu tot dinadinsul sa imi puna doua tobe si ca ei sunt sint cei care au spus ca nu trebuie doua neaparat date fiind conditiile. in consecinta pretul s-a redus de la ~300 pe la 220 EU, montaj inclus. la benzina din pacate nu se poate renunta la toba intermediara pentru ca va urla destul de tare, mai ales ca e vorba de inox. cit despre walker m-am mai interesat si cred ca am fost cam dur cind am zis 3 ani. tin mai mult de 3, mai ales la diesel si mai ales daca se evita cit se poate de mult sudura pe ele. repet pentru nicum ca o toba din asta e cam 100-110 EU, un pic mai scumpa decit de la walker dar diferenta de calitate si rezistenta in timp e uriasa.
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Joi 31-Mar-2005 13:00

usor offtopic

am uitat sa va spun ca am luat aseara (miercuri 30.03) masina si ca se aude excelent noul motor. ramine de vazut cum se va comporta. pina acum a fost ok, am mers deja cam 100 km si reusesc cu greu sa ma stapinesc sa calc pedala. la urmatoarea intilnire o sa faceti cunostinta cu bestia, in sfirsit. poate pun si esapamentul pina atunci si indrept si jantele troznite in accident ca sa arate si ea cum trebe
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Lun 04-Apr-2005 12:58

In wk am fost foarte busy si am rezolvat printre altele problema esapamentului. Am luat toba finala + intermediara + coliere + suporti de cauciuc, pret 3.070.000, garantie (pe abtibild) 2 ani. Asta pentru ca n-am luat inca bonul.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Lun 04-Apr-2005 13:59

Toba intermediara e intacta (dar nu noua, evident), asa ca daca sint doritori...
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
WLD
Admin CITROclub
Mesaje: 2137
Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16v '88 si 89
2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
3: Xsara 2.0hdi stage 1+
Contact:

Mesajde WLD » Mar 05-Apr-2005 22:51

Nicu, sper sa nu patesti ca altii (nu dau nume) carora le-au picat tobele exact la o luna dupa expirarea garantiei :twisted:

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mie 06-Apr-2005 12:41

Mie mi-au dat garantie 2 ani. Am trecut luni si am luat ceferticatul. Oricum, ei nu iti dau garantie mai mare decit durata de viata a piesei, asta e clar. Oricum pentru niste tobe de tabla e bine. Tobele au fost montate in service, am factura pentru asta,
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!


Înapoi la “Citroen BX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo