martori bord aprinsi ...
Moderator: Echipa Tehnica
martori bord aprinsi ...
Salut .
Cand franez brusc mi se aprind si se sting urmatorii martori in bord: becul rosu de la presiune ulei , becul de avarie hidraulica , becul de stop , becul de nivel apa . In vas am destul lhm . Nivelul uleiului era undeva pe la crestatura de minim cred pe joja.Acum cateva saptamani mi-a clipit un martor care nu l-am vazut niciodata aprins e undeva langa turometru dreapta sus .
Ar mai fi o problema ca mi s-a rupt cablul de kilometraj exact acolo unde intra in cutie a ramas oleaca de fir metalic in afara da nu reusesc sa il scot de acolo din cutie
Catalin
Bx19 GTI '87
Cand franez brusc mi se aprind si se sting urmatorii martori in bord: becul rosu de la presiune ulei , becul de avarie hidraulica , becul de stop , becul de nivel apa . In vas am destul lhm . Nivelul uleiului era undeva pe la crestatura de minim cred pe joja.Acum cateva saptamani mi-a clipit un martor care nu l-am vazut niciodata aprins e undeva langa turometru dreapta sus .
Ar mai fi o problema ca mi s-a rupt cablul de kilometraj exact acolo unde intra in cutie a ramas oleaca de fir metalic in afara da nu reusesc sa il scot de acolo din cutie
Catalin
Bx19 GTI '87
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7669
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
cand ai uleiul la minim in motor, la franare, uleiul din baie fuge inspre botul masinii, si de aceea se aprin martorii. completeaza si ai sa vezi ca nu o sa se mai aprinda. daca se aprinde cel de la hidraulica, si daca nivelul e bun inseamna ca ai pierderi serioase de presiune pe instalatie sau sfera centrala e sparta. la cate secunde tacane conjunctorul?
[URL=https://datesnow.life]Outstanding casual Dating[/URL]
99% este uleiul de motor!
la franare sau viraje stranse uleiul nu mai acopera in intregime sorbul pompei de ulei si aceasta trage pt. 1-2secunde aer ceea ce conduce la scaderea brusca a presiunii de ulei in circuitul de lubrifiere al motorului si, prin urmare, aprinderea becului martor.
cel de STOP este destinat tuturor avertizarilor iar cel de apa se aprinde odata cu cel de ulei (nu si invers) cam la toate masinile fara calculator.
cel de avertizare de la hydraulica.....nu stiu!
baga ulei....mult! daca a ajuns sa se aprinda becul iti lipsesc cel putin 2-2.5l !
la franare sau viraje stranse uleiul nu mai acopera in intregime sorbul pompei de ulei si aceasta trage pt. 1-2secunde aer ceea ce conduce la scaderea brusca a presiunii de ulei in circuitul de lubrifiere al motorului si, prin urmare, aprinderea becului martor.
cel de STOP este destinat tuturor avertizarilor iar cel de apa se aprinde odata cu cel de ulei (nu si invers) cam la toate masinile fara calculator.
cel de avertizare de la hydraulica.....nu stiu!
baga ulei....mult! daca a ajuns sa se aprinda becul iti lipsesc cel putin 2-2.5l !
..... frantuzoaica pretentioasa !!!
martori bord aprinsi ...
Salut! Am si eu un bec care sta aprins este cel din dreapta sus care arata ca o toba de esapament cu niste vapori deasupra( catalizator cred), ce as putea face sa se stinga in afara celui de a scoate beculetu.
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
catalin78 scrie:multumesc pentru ajutor , totusi ce sa fac cu cablul de acceleratie care s-a rupt chiar acolo unde intra in cutie si bucatica care a ramas in cutie nu vrea sa iasa ?
Trece-ti masina in semnatura ca stie lumea despre ce discutam.
Cablul de acceleratie merge la carburator/undeva inainte de galeria de admisie la benzina sau la pompa de injectie la diesel.
Cablul de kilometraj intra in cutie sau daca ai cutie automata mai exista cablul de kick-down. In cazul cablului de kilometraj, s-ar putea sa existe un surub pe lateral care il tine acolo. BX-istii pot spune mai exact.
Pana la urma ce s-a rupt? Dac era vorba de cablul de ambreiaj nu mai puteai pleca de pe loc cu masina.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187705
Total subiecte 18628
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11744
Cel mai nou membru AndreiC5Tourer