Am fost la ATS, intre timp.
Mi-au scos din ulei; acum este la nivel - pe joja manuala.
Joja electronica indica in continuare nivel depasit - e posibil sa fie o problema cu ea. O tin sub observatie.
In legatura cu testul de gaze + miros de hidrocarburi din carter, mi s-a explicat ca ambele sunt normale.
1. Curentul de aer: teava aia prin care vine circula aer (filtrat in prealabil de filtrul de aer) are o ramificatie ce intra in carter (asa e la toate?)
2. Mirosul de hidrocarburi: aici nu sunt sigur c-am inteles exact:
Aparent, ramificatia tevii aleia, ce intra in carter, are un rol de aerisire a carterului, obligand vaporii de ulei din carter sa treaca prin canistra de carbon activ (din motive de evitare a poluarii).
Daca scoti busonul de la ulei, vaporii respectivi (eventual "aditivati" cu vapori de benzina, din canistra de carbon)
o iau pe traseul de minima rezistenta - adica pe la buson.

E plauzibil ce-am inteles din explicatii?