Viteza maxima la c4
Moderator: Echipa Tehnica
189 km/h pe autostrada in germania. era una proaspat renovata intre Karlsruhe si Freiburg unde zgomotul de rulare era foarte mult atenuat. la un moment dat a trebuit sa semnalizez si sa ma dau pe banda 2 pentru ca din spate venea amenintator un seria 7 belea manat de la spate de un 911 care nu m-am prins daca era turbo sau nu dar care a disparut din raza vizuala de langa seria 7 postata in fata mea la 170km/h in cateva secunde. lumea mergea tare si foarte tare dar deloc iresponsabil. i-am vazut ajutandu-se in situatii de trefic de nenumarate ori, sunt multe de spus despre cum se merge acum in germania. de la an la an, mai organizati, mai amabili si mai cu zambetul pe buze.
vampyt scrie:189 km / h 2 persoane Banesti-Metro Ploiesti din acceleratie, si 201 km/h 2 pers dar comandata viteza din Tempomat. Poate ar mai fi mers dar pe banda 2 se asezase in fatza un PH xx BOU cu dacia care credea ca i-a ramas mostenire banda 2 din familie...
Arunci cu fumigene bãtrâne. Din ce am citit pe forum ºi pe siturile de specialitate, pânã acum eºti singurul posesor de C4/110 hp care depãºeºte viteza de 200 Km/h, cu un motor normal. Ai depãºit viteza maximã specificatã de constructor cu 9 Km.
Poate visezi. Trezeºtete cât mai ai timp sã nu ajungi cumva la 250 Km/h ºi sã pierzi controlul maºinii. Poate vitezometrul este defect, sau la alt organ mult mai important decât motorul s-a dereglat.
seridan, si a mea de 1.4 cat e poate sari din 200 fara alta problema in afara de consum si cadru legal in ro. Si asta cu motorul ei din fabrica.
fara tuning conteaza mult urmatoarele aspecte: benzina/motorina folosite (dak e benzina clar cifra octanica mare), directia din care bate vantul (te mai ajuta si el), cat de curata si ceruita e masina (frecarea cu aerul fiind un factor cheie) si bineinteles daca drumul este usor in panta sau macar plan. Apoi cate persoane sunt, greutatea lor, bagaje carate in spate sau alte chestii de genul asta, gumele folosite si jentile, cu ce umpli (aer sau azot), starea filtrelor si cate si mai cate. Apoi cum e asfaltul si inca zeci de parametri.
Daca vrei sa te asiguri mai umbli pe la ECU, insa atentie cine o face cu soft de unde.
fara tuning conteaza mult urmatoarele aspecte: benzina/motorina folosite (dak e benzina clar cifra octanica mare), directia din care bate vantul (te mai ajuta si el), cat de curata si ceruita e masina (frecarea cu aerul fiind un factor cheie) si bineinteles daca drumul este usor in panta sau macar plan. Apoi cate persoane sunt, greutatea lor, bagaje carate in spate sau alte chestii de genul asta, gumele folosite si jentile, cu ce umpli (aer sau azot), starea filtrelor si cate si mai cate. Apoi cum e asfaltul si inca zeci de parametri.
Daca vrei sa te asiguri mai umbli pe la ECU, insa atentie cine o face cu soft de unde.
alarma, clima, cd, praguri, navigatie, so on... - B-08-BBK[img:824728406b]http://www.tour-romania.info/citroen/avatarmare.jpg[/img:824728406b]
A mea nu a trecut de 185, iar eroarea vitezometrului este mica. La 180 m-a prins radarul si mi-a spus ca aveam 177.
Nu am stat sa pregatesc masina pt atingerea vitezei maxime, insa in conditiile de atunci, adica 2 persoane, benzina de 95, bagaje, presiunea la roti neverificata de ceva timp aia a fost viteza.
Se putea si mai bine poate...daca era "vale"
Nu am stat sa pregatesc masina pt atingerea vitezei maxime, insa in conditiile de atunci, adica 2 persoane, benzina de 95, bagaje, presiunea la roti neverificata de ceva timp aia a fost viteza.
Se putea si mai bine poate...daca era "vale"
Am si eu un filmulet cand merg cu 190... cum il pun pe net sa il vedeti si voi?
Si cu benzina 95 OMV! Daca pun 100, nu e nici o diferenta...
Si cu benzina 95 OMV! Daca pun 100, nu e nici o diferenta...
[b:8a91ac8b41]Citroen Spirit on my C4... VTR 1.6i, Obsidien [/b:8a91ac8b41][img:8a91ac8b41]http://www.sloganizer.net/en/style3,C4.png[/img:8a91ac8b41]
silvius scrie:seridan, si a mea de 1.4 cat e poate sari din 200 fara alta problema in afara de consum si cadru legal in ro. Si asta cu motorul ei din fabrica.
fara tuning conteaza mult urmatoarele aspecte: benzina/motorina folosite (dak e benzina clar cifra octanica mare), directia din care bate vantul (te mai ajuta si el), cat de curata si ceruita e masina (frecarea cu aerul fiind un factor cheie) si bineinteles daca drumul este usor in panta sau macar plan. Apoi cate persoane sunt, greutatea lor, bagaje carate in spate sau alte chestii de genul asta, gumele folosite si jentile, cu ce umpli (aer sau azot), starea filtrelor si cate si mai cate. Apoi cum e asfaltul si inca zeci de parametri.
Daca vrei sa te asiguri mai umbli pe la ECU, insa atentie cine o face cu soft de unde.
ªi cu vânt din pupa nu poÞi sã atingi viteza de 201 Km/h. Nu pot sã te cred.
Înapoi la “Citroen C4 - Berlina, Coupe, Sedan, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11810
Cel mai nou membru Cliquot