Nelamuriri xsara
Moderator: Echipa Tehnica
Nelamuriri xsara
Aveti cumva idee de ce o Xsara la noi costa 8000-9000 de coconei si afara 12.000-12.500?
De ce asa diferenta?
De ce asa diferenta?
- Alex Motan
- pasionat
- Mesaje: 198
- Membru din: Lun 11-Sep-2006 22:20
- Localitate: Bucuresti,Galati
-
- Pro Motor Rm.Valcea
- Mesaje: 823
- Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
- Localitate: ramnicu valcea
- Contact:
- Alex Motan
- pasionat
- Mesaje: 198
- Membru din: Lun 11-Sep-2006 22:20
- Localitate: Bucuresti,Galati
-
- Pro Motor Rm.Valcea
- Mesaje: 823
- Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
- Localitate: ramnicu valcea
- Contact:
eu vb de Xsara nu de Xsara Picasso.
acolo e si mai mare diferenta, dar pierdera e si mai importanta.
Nu vedeti? cu cat e mai mica masina, si cu mai putine dotari se pierde cel mai putin?
De exemplu un saxo nou a costat in 2002 7130 euro.
acum sub 5000 euro e exclus sa ti-o dea cineva dintre cei care au platit-o atunci?
Daca ar fi sa pierzi ca la un passat ar trebui sa iti dea masina si inca vreo 12000 euro
, dar masina asta isi pastreaza valoarea incredibil 
acolo e si mai mare diferenta, dar pierdera e si mai importanta.
Nu vedeti? cu cat e mai mica masina, si cu mai putine dotari se pierde cel mai putin?
De exemplu un saxo nou a costat in 2002 7130 euro.
acum sub 5000 euro e exclus sa ti-o dea cineva dintre cei care au platit-o atunci?
Daca ar fi sa pierzi ca la un passat ar trebui sa iti dea masina si inca vreo 12000 euro


parerea mea este ca devalorizarea citroenului este f mare in Romania.
IMi pare rau Mugurel ca te contrazic din nou, dar masinile din grupul VW isi pastreaza pretul mult mai bine ( chiar si peugeotul care e din acelasi aluat).
Din pacate "Limonadele" noastre nu sunt populare si ca atare lumea e circumspecta in privinta lor. Sa vedeti voi cat se pierde la un Volvo sau la Saab care totusi sunt masini aproape "premium", si nu numai ca se pierde dar nu gasesti clienti, zici ca au SIDA.
E intr-un fel ca la telefoane, desi exista telefoane pe piata f bune comparabile cu Nokia sau SE, sau in unele cazuri chiar mai bune, fiindca "Bula" e taran si vrea telefon bengos ca are si vecinu' de bloc, nici nu se uita la altceva decat la Nokia ( mai bine isi ia un model ieftin de la Nokia decat altceva).
Pe langa asta trebuie sa recunoastem ca Citro a mers cam prost in ultimii ani in comparatie cu multi altii, iar anumite modele nu s-au vandut deloc sau f prost, si asta i-a tras in jos la bani de investit in cercetare, marketing, s.am.d.
Iar in Anglia probabil ce ati vazut voi a fost unu' care a bagat ceva bani in masina si avea impresia ca cineva ii impartaseste pasiunea si o sa-i dea banii inapoi.
O scurta vizita pe mobile.de o sa va lamureasca, ca si in Germania au pret la fel de prost ca si in Romania.
IMi pare rau Mugurel ca te contrazic din nou, dar masinile din grupul VW isi pastreaza pretul mult mai bine ( chiar si peugeotul care e din acelasi aluat).
Din pacate "Limonadele" noastre nu sunt populare si ca atare lumea e circumspecta in privinta lor. Sa vedeti voi cat se pierde la un Volvo sau la Saab care totusi sunt masini aproape "premium", si nu numai ca se pierde dar nu gasesti clienti, zici ca au SIDA.
E intr-un fel ca la telefoane, desi exista telefoane pe piata f bune comparabile cu Nokia sau SE, sau in unele cazuri chiar mai bune, fiindca "Bula" e taran si vrea telefon bengos ca are si vecinu' de bloc, nici nu se uita la altceva decat la Nokia ( mai bine isi ia un model ieftin de la Nokia decat altceva).
Pe langa asta trebuie sa recunoastem ca Citro a mers cam prost in ultimii ani in comparatie cu multi altii, iar anumite modele nu s-au vandut deloc sau f prost, si asta i-a tras in jos la bani de investit in cercetare, marketing, s.am.d.
Iar in Anglia probabil ce ati vazut voi a fost unu' care a bagat ceva bani in masina si avea impresia ca cineva ii impartaseste pasiunea si o sa-i dea banii inapoi.
O scurta vizita pe mobile.de o sa va lamureasca, ca si in Germania au pret la fel de prost ca si in Romania.
Nu compara preturile din UK unde orice produs care in UE/continent costa X euro, in UK costa X lire. La fel si la salarii, un salahor in UE/continent ia 1000 euro, in UK ia 1000 lire (cifrele sunt doar cu titlu comparativ). Fa o paralela intre preturile din UE/continent si Romania.
In plus de asta, dupa cum s-a mai zis mai sus, Citroen are o imagine de piata dezastruoasa, din aceasta cauza si pretul scazut la revanzare.
In plus de asta, dupa cum s-a mai zis mai sus, Citroen are o imagine de piata dezastruoasa, din aceasta cauza si pretul scazut la revanzare.
Fun Citroen
solaris
-iti propun sa faci ceva , sa faci un calcul
De exemplu : vw Golf V si Citroen C4 (modele diesel )
-->pretul de achizitie la golf 5 la dotari asemanoatoare este cu vreo 1500- 2000 euro mai mult ,poate chiar mai mult de 2000 euro
-->costuri la intretinere DUBLE fata de un citroen / pejo
-->Avantajul care il are golful este ca il vinzi mult mai repede , ca in RO sunt inca oameni cu mentalitati gresite dupa parerea mea !!!
-->Multi sustin ca marci precum Audi , VW , Mercedes , nu isi pierd din valoare , va inselati amarnic , un mercedes costa minim 30.000 de euro , + intretinerea care te rupe , un schimb de ulei 15 milioane , geam de la oglinda 20. milioane (in cazul in care ramai fara el , ptr ca este la "moda")
-si aceste masini DACA e sa faceti un calcul PER TOTAL cand iti vinzi un audi : de la 0 km - 50.000km -tu toti banii care ai bagat in masina aia , o sa vezi ca pierzi foarte mult
-iti propun sa faci ceva , sa faci un calcul
De exemplu : vw Golf V si Citroen C4 (modele diesel )
-->pretul de achizitie la golf 5 la dotari asemanoatoare este cu vreo 1500- 2000 euro mai mult ,poate chiar mai mult de 2000 euro
-->costuri la intretinere DUBLE fata de un citroen / pejo
-->Avantajul care il are golful este ca il vinzi mult mai repede , ca in RO sunt inca oameni cu mentalitati gresite dupa parerea mea !!!
-->Multi sustin ca marci precum Audi , VW , Mercedes , nu isi pierd din valoare , va inselati amarnic , un mercedes costa minim 30.000 de euro , + intretinerea care te rupe , un schimb de ulei 15 milioane , geam de la oglinda 20. milioane (in cazul in care ramai fara el , ptr ca este la "moda")
-si aceste masini DACA e sa faceti un calcul PER TOTAL cand iti vinzi un audi : de la 0 km - 50.000km -tu toti banii care ai bagat in masina aia , o sa vezi ca pierzi foarte mult
-
- pasionat
- Mesaje: 117
- Membru din: Joi 29-Iun-2006 16:47
- Localitate: Bucuresti
Salut
Bai fratilor am si eu o nelamurire... rotile din spate au un unghi de inclinare sau trebuie sa fie perpendiculare pe sol
... mie mi se pare ca roata din stanga spate e un pic inclinata cu partea de jos inafara...
Se poate indrepta fara alte costuri gen inlocuit piese etc... mentionez ca nu simt nimic in mers... su se aud zgomote... nu-mi trage intr-o parte nu vibreaza masina la viteze mari...
(Daca tot suntem la capitolul nelamuriri Xsara

Se poate indrepta fara alte costuri gen inlocuit piese etc... mentionez ca nu simt nimic in mers... su se aud zgomote... nu-mi trage intr-o parte nu vibreaza masina la viteze mari...
(Daca tot suntem la capitolul nelamuriri Xsara
se cheama rulmenti punte si sint distrusi. in curind vor aparea zgomote in cel mai bun caz si in cel mai rau caz bratele se vor bloca in mers de la socuri.
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
DMX scrie:solaris
-iti propun sa faci ceva , sa faci un calcul
De exemplu : vw Golf V si Citroen C4 (modele diesel )
-->pretul de achizitie la golf 5 la dotari asemanoatoare este cu vreo 1500- 2000 euro mai mult ,poate chiar mai mult de 2000 euro
-->costuri la intretinere DUBLE fata de un citroen / pejo
-->Avantajul care il are golful este ca il vinzi mult mai repede , ca in RO sunt inca oameni cu mentalitati gresite dupa parerea mea !!!
-->Multi sustin ca marci precum Audi , VW , Mercedes , nu isi pierd din valoare , va inselati amarnic , un mercedes costa minim 30.000 de euro , + intretinerea care te rupe , un schimb de ulei 15 milioane , geam de la oglinda 20. milioane (in cazul in care ramai fara el , ptr ca este la "moda")
-si aceste masini DACA e sa faceti un calcul PER TOTAL cand iti vinzi un audi : de la 0 km - 50.000km -tu toti banii care ai bagat in masina aia , o sa vezi ca pierzi foarte mult
Nu am zis ca este si justificata diferenta "DMX". Am explicat niste realitati.
Re: Salut
Bogdan Lazar scrie:Bai fratilor am si eu o nelamurire... rotile din spate au un unghi de inclinare sau trebuie sa fie perpendiculare pe sol... mie mi se pare ca roata din stanga spate e un pic inclinata cu partea de jos inafara...
Se poate indrepta fara alte costuri gen inlocuit piese etc... mentionez ca nu simt nimic in mers... su se aud zgomote... nu-mi trage intr-o parte nu vibreaza masina la viteze mari...
(Daca tot suntem la capitolul nelamuriri Xsara
O geometrie te lamureste, daca sunt probleme mecanice de reglaj sau ...
o geometrie nu face decit sa iti spuna pe hirtie ce se vede cu okiul liber. din pacate la puntea spate nu exista nici o piesa reglabila
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Înapoi la “Citroen Xsara I-II - Berlina, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru florinmarchidanu