
Probleme Sistem hidraulic
Moderator: Echipa Tehnica
Multumesc mult de sfaturi... am vorbit cu State Ionut, care am vazut ca e recomandat de Draku cu caldura ;) si a zis ca sambata crede ca poate veni pana la mine sa vada care e problema. Va tin la curent cu ce se intampla.. in alta ordine de idei ma gandesc sa vand bx-ul in favoarea unei masini noi
... ma gandesc destul de mult la C4, insa ar fi un sacrificiu financiar destul de mare.. oricum nu m-am hotarat inca la pret pentru bx.

- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Ai cedat cam repede
Avantajul masinilor astea e ca de regula problemele se rezolva cu bani mai putini si eviti service-urile. Avantajul masinilor noi, este ca nu mai dai bani, fiind in garantie, dar daca ai probleme, iti toaca nervii aia de la garantie.
Desigur daca crezi ca merita, poti lua un C4.

Desigur daca crezi ca merita, poti lua un C4.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Cristi,
am recitit posturile tale si cred ca ti-a scapat ceva cand ai incercat amorsarea pompei: surubul de la conjunctor trebuia sa fie deschis atunci cand turnai lhm in furtunul pompei. Daca acest surub este strans, nu se poate face amorsarea. Se strange numai dupa un timp (~ 1 min.)
Oricum bine ca ai apelat la cineva care se pricepe si sper sa-ti rezolve cat mai simplu problema.
am recitit posturile tale si cred ca ti-a scapat ceva cand ai incercat amorsarea pompei: surubul de la conjunctor trebuia sa fie deschis atunci cand turnai lhm in furtunul pompei. Daca acest surub este strans, nu se poate face amorsarea. Se strange numai dupa un timp (~ 1 min.)
Oricum bine ca ai apelat la cineva care se pricepe si sper sa-ti rezolve cat mai simplu problema.
- MARIAN
- Admin CITROclub
- Mesaje: 3044
- Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
- Localitate: Buzau
- Masina: Xantia 1.9TD VSX
- 2: C5 2.0 HDI 110CP
- Contact:
am desfacut furtunul de tur (cel gros) din vas.. si am observat ca era lichid din belsug in el.. am pornit motorul si am inceput sa torn cu palnia... am tot turnat un litru (astupand repede orificiul din vas ramas liber cu degetul, pentur ca a inceput sa iasa si pe acolo lichid)..
De aici am tras eu concluzia ca pompa era amorsata si ca problema era in alta parte.
Si eu cred ca trebuie sa apelezi la un specialist, sa fi atent la tot ce face(asa "furi" putina meserie

Eu unul mor de curiozitate;cred ca si ceilalti.

Astazi a venit Ionut State la mine si a rezolvat problema in 5 minute. I-am spus ce s-a intamplat cu masina, am pornit-o pentru vreo 30 de secunde, s-a uitat la ea si mi-a zis ca nu mai am bilutza la surubul de la disjunctor. Mi-a pus bilutza acolo si totul a mers ok (a mai turnat niste lichid in furtun cum facusem si eu, dar oricum se pare ca pompa era amorsata deja). Problema mai "grava" e ca habar nu am cum a putut sa iasa bila aia de-acolo... ca doar cand a plesnit furtunul de retur nu avea cum sa cada si bila (cred)... Nu pot sa zic ca m-a costat putin (nu stiu daca "am voie" sa spun cat), dar oricum a fost singurul pe care l-am gasit dispus sa vina la mine si a rezolvat-o repede.
Acum caut un om la care sa ma duc pentru celelalte probleme:
- scurgere "minora" lhm tot pe la sfera centrala fatza (nu stiu exact de unde),
- trepidatii mai ales la relantii, dar nu numai (insa nu mereu)
- si sa mai cer niste pareri referitor la ce mai trebuie schimbat
Poate o sa le rezolv tot cu Ionut State, insa pana pe data de 16 nu am cand, pentru ca el o sa plece din Bucuresti.
Acum chiar simt ca ar fi fost foarte folositor clasamentul mecanicilor, propus de cineva la sectiunea de telefoane utile, pentru ca am toate acele telefoane, dar nu stiu care e cel mai "avizat". Probabil ca o sa ma duc la Ciocarlan, fiind cel mai aproape. Oricum astept sugestii daca aveti vreun mecanic care sa se priceapa la "tot", care sa imi zica ce ar trebui schimbat la masina si de ce.
Multumesc si scuze pentru ditai foiletonu'
Acum caut un om la care sa ma duc pentru celelalte probleme:
- scurgere "minora" lhm tot pe la sfera centrala fatza (nu stiu exact de unde),
- trepidatii mai ales la relantii, dar nu numai (insa nu mereu)
- si sa mai cer niste pareri referitor la ce mai trebuie schimbat
Poate o sa le rezolv tot cu Ionut State, insa pana pe data de 16 nu am cand, pentru ca el o sa plece din Bucuresti.
Acum chiar simt ca ar fi fost foarte folositor clasamentul mecanicilor, propus de cineva la sectiunea de telefoane utile, pentru ca am toate acele telefoane, dar nu stiu care e cel mai "avizat". Probabil ca o sa ma duc la Ciocarlan, fiind cel mai aproape. Oricum astept sugestii daca aveti vreun mecanic care sa se priceapa la "tot", care sa imi zica ce ar trebui schimbat la masina si de ce.
Multumesc si scuze pentru ditai foiletonu'

aah.. am uitat - cu dedicatie pentru jony - intr-adevar nu aveam bila de 7mm, deci ai nimerit bine - felicitari (nu mai mult decat tuturor care au mai raspuns ;) ), insa poate acum ma lamuresti cum dreq a putut sa iasa bila de acolo, pentru ca inainte sa imi plesneasca furtunul nu aveam nici o problema. Multumesc oricum si ti-am spus - daca stateai in bucuresti sigur ajungeam la tine .
scurgerea aia "minora" de la sfera centrala cred ca, de fapt, este de la conjunctor-disjunctor, si la mine e la fel, "musteste" un pic
asta a fost diagnosticul lui Ionut si rezolvarea ei costa 400.000, tot la el (demontat si schimbat nus'-ce garnitura pe acolo)
asta a fost diagnosticul lui Ionut si rezolvarea ei costa 400.000, tot la el (demontat si schimbat nus'-ce garnitura pe acolo)
Eu stiu ca sunt prost, dar cand privesc in jurul meu, prind curaj.
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Vreun "mecanic" ti-a scos surubul de tot si nu s-a mai impiedicat de "detalii" din astea nesemnficiative, de ce sa puna bila la loc, ca merge si fara.
Scurgerea de la disjunctor se rezolva cu un o-ring/garnitura. Cel mai bine ti-o comanzi la ATS. Scrie peste tot ca garniturile alea sint de unica folosinta.
Ar trebui sa gasesti pe cineva sa iti diagnosticheze problemele de la injectie. De aici ai si consumul mare in oras (senzorul de acceleratie defect).
Scurgerea de la disjunctor se rezolva cu un o-ring/garnitura. Cel mai bine ti-o comanzi la ATS. Scrie peste tot ca garniturile alea sint de unica folosinta.
Ar trebui sa gasesti pe cineva sa iti diagnosticheze problemele de la injectie. De aici ai si consumul mare in oras (senzorul de acceleratie defect).
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo