
Problemute la C4...
Moderator: Echipa Tehnica
dumiflo scrie:silvius scrie:probabil asta e, k nu o bag in treapta I cand am mai mult de 10-15km/htzun scrie:si eu masinile care le-am condus merge mai greu bagat in treapta I in timpul mersului !!
... da' cine va invatat sa bagati a I-a in timpul mersului ?
Se foloseste doar la plecarea de pe loc
Ideea e ca nu e bine sa folosesti treapta a 2-a cand ai mai putin de 15 km/h. Risti sa bulesti ambreiajul. D-asta cand mergi in traficul infernal din Bucuresti, bara la bara, si trebuie sa franezi dintr-o treapta superioara si sa mergi ca melcul cu 5-10 km/h, ai nevoie sa cam bagi din mers treapta I. La C3 merge bagata cu grija treapta I, daca franezi pana la 10 km/h sau mai jos.
ok, am testat problema azi... am inceput sa franez de la 40km/h, piciorul apasat pe ambreiaj la max, cu schimbatorul incercand, fara sa fortez sa intru in vit I A stat schimbatorul blocat pana fix la 15km /h cand a intrat fara sa imping mai tare. pur si simplu a intrat intr-a I-a prin urmare e de la protectie
alarma, clima, cd, praguri, navigatie, so on... - B-08-BBK[img:824728406b]http://www.tour-romania.info/citroen/avatarmare.jpg[/img:824728406b]
nu intra nu pentru ca ar avea o "protectie" anume (adica nu e o cauza gindita sa dea acest efect) ci mai degraba e un efect colateral, o proprietate a cutiei, anume sincronul (piesa care frineaza pinionul pina la viteza arborelui pentru a putea fi cuplat) nu poate infrina atit de tare pinionul de treapta 1 pentru a putea fi (re)selectat decit de la o anume viteza de deplasare in jos. asa ca mai bine folositi a 2-a chiar si la 10km, decit sa fortati sincronul si sa il uzati prematur. e mult mai greu de schimbat sincronul decit un ambreiaj, care mai devreme sau mai tirziu se uzeaza oricum. acelasi mecanism e valabil si pentru schimbarea a 3-a -> a 2-a la viteze mai mari
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Toate masinile cu transmisie clasica folosesc un mecanism de sincronizare a vitezei pinionului transmisiei cu discul selector... mecanismul asta poate fi simplu , eficient, dar mai putin rafinat, sau mai complex si smooth...
Se pare ca la C4 nu e prea smooth... ;)
IMHO: Pe mine nu ma deranjeaza - o tii din ambreiaj frumos si te descurci... it's a driver's car!
PS: Exista o teorie conform careia cutia de viteze a C4 pentru est ar fi mai primitiva decat cea pentru vest... ;)
Se pare ca la C4 nu e prea smooth... ;)
IMHO: Pe mine nu ma deranjeaza - o tii din ambreiaj frumos si te descurci... it's a driver's car!

PS: Exista o teorie conform careia cutia de viteze a C4 pentru est ar fi mai primitiva decat cea pentru vest... ;)
Citroën C6 Exclusive
Citroën C4 Coupé VTR
Citroën C4 Coupé VTR
Am o problema cu masina mea. Ieri am observat ca in viteza a treia (ulterior si in a 4-a si a 5-a), atunci cind urcam in ture, in sarcina, undeva dupa 3000 turatii pur si simplu "scapa" ca si cum as fi apasat ambreiajul. Motorul se tura, dar in gol. Totul dureaza foarte putin (1 sec) apoi revine la normal. Astazi am facut un drum de 100 km spre casa, in prima parte a drumului mi-a facut asa (la urcare sau cind acceleram sa depasesc). Cind am ajuns acasa, am calcat-o mai tare sa vad exact cum se comporta si nu mi-a mai facut. Drumul l-am facut cu grija, fara sa o turez, tocmai sa nu ma trezesc ca ma lasa balta cine stie pe unde...
Stie cineva care e problema? Vreau sa ma duc la service, dar daca nu mai face asa tare mi-e ca vor zice ca e totul OK...
Stie cineva care e problema? Vreau sa ma duc la service, dar daca nu mai face asa tare mi-e ca vor zice ca e totul OK...
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11805
Cel mai nou membru florinmarchidanu