@Mituc..C2-ul ala e de ceva vreme, si e cam rapida buburuza. Cat despre cei de la Musketier, fac treaba buna, dar si scumpa. Era vreo 40 000 C4-ul ala facut de ei ;), care e si turbo
Viitor posesor de C4 (?)
Moderator: Echipa Tehnica
DMX scrie:1.6 si 150 CP, cred ca acei cai ies la o turatie destul de mare ..... deci va avea un sound foarte misto (cred)
Nu ar iesi la o turatie foarte mare, poate maxim 6000 in loc de 5750. Insa ca sa se intimple asta fara sa bubui motorul actual trebuie coborit raportul de compresie si facute o droaie de tratamente.
Nu stiu cum puii mai fac aia de la VW motorul ala turbo TFSI si cu raport de compresie de 11. Il fac din titan sau ce?!
T.rac3Er scrie:dar sa nu fie cu 3000euro mai scump decat 1.6 aspirat, ca asa alegi varianta afertmarket, spre 180cp
3k EUR pentru modificarea lui 1.6i cu turbo si 160-180CP mi s-ar parea un pret super ok. Asta daca lucrarea e facuta ok si ar si tine motorul. Sincer mi-as dori masina actuala pina in 3k RPM si dupa 3000rpm sa intre (deci sa si am) turbina.
Insa probabil sintem putin offtopic, ar trebui sa ne mutam pe tuning, desi eu unul visez la o solutie benzina turbo de la citroen, nu una aftermarket (care ar fi buna si asa, cum am spus).
Trac3r a scris
Pai eu am vrut sa-mi iau astra (optiunea finala) si am fost la ei si am stat juma de ora si mai mult sa imi faca o comfiguratie si a iesit pe undeva pe la 15300 rotunjit fara reducere.(exact dotarile pe care le-am zis ) nu inteleg ce e asa mare mirare parca am fost sa imi iau mercedes!Citroienu avea in plus limitatorul, cruiseu 2 airbaguri in plus si probabil ebd.Factorul decisiv la mine in favoarea c4 a fost designul ,calitatea fabricatiei (unele imbinari la exterior si altele nu cred ca mai are sensul sa le spun).Am uitat sa spun ca inainte de astra am vrut sa-mi iau golf V na! dar pentru ca ma vrajeau aia cu nus ce dotari aburinde si ma ajungea cu 1500 chiar 2000 mai scump ca astra am zis go golf yourself si m-am dus la ultima mea optiune astra...pana am dat intamplator de c4.In leasing pot sa spun ca ma ajunge cu aproape 1000 e mai scump fata de astra.
mai ieftin astra???
daca nu configuram si nu imi faceam temele nu ma bagam...o sa caut unde am foile sa iti dau preturile finale la momentul respectiv...cred ca deja au ajuns la tzara la bunica, la maculatura ...
Pai eu am vrut sa-mi iau astra (optiunea finala) si am fost la ei si am stat juma de ora si mai mult sa imi faca o comfiguratie si a iesit pe undeva pe la 15300 rotunjit fara reducere.(exact dotarile pe care le-am zis ) nu inteleg ce e asa mare mirare parca am fost sa imi iau mercedes!Citroienu avea in plus limitatorul, cruiseu 2 airbaguri in plus si probabil ebd.Factorul decisiv la mine in favoarea c4 a fost designul ,calitatea fabricatiei (unele imbinari la exterior si altele nu cred ca mai are sensul sa le spun).Am uitat sa spun ca inainte de astra am vrut sa-mi iau golf V na! dar pentru ca ma vrajeau aia cu nus ce dotari aburinde si ma ajungea cu 1500 chiar 2000 mai scump ca astra am zis go golf yourself si m-am dus la ultima mea optiune astra...pana am dat intamplator de c4.In leasing pot sa spun ca ma ajunge cu aproape 1000 e mai scump fata de astra.
-
dannastasa
- simpatizant
- Mesaje: 80
- Membru din: Mie 01-Noi-2006 20:15
- Localitate: IASI
Nu are nici o legatura pretul CIP al masinii cu suma pe care o platesti in total daca iei masina in leasing. Pretul de la leasing e determint strict de conditiile pe care le are firma de leasing la care ai apelat. Daca aia sunt hoti si te incarca cu comisioane grase si/sau ascunse sau au dobandacat un bloc cu 10 etaje e strict problema ta ca nu citesti ce ti se pune sub nas. 
Fun Citroen
-
dannastasa
- simpatizant
- Mesaje: 80
- Membru din: Mie 01-Noi-2006 20:15
- Localitate: IASI
oho..uite pe cineva cu mp3 la jungla
poti baga te rog o poza cu displayul computerului de bord..cel cu info despre muzica, etc...merci
PS astra mai ieftin ca c4 NU e...la 14000 cu aceleasi dotari...nu ne intereseaza ce obtii dn negocierile cu dealerul...alea se obtin la toti...vorbim de pretul pe care til inainteaza ei...
edit
pret rotunjit calculat pe baza listei de preturi oferite de opel
astra gtc 1.6 enjoy plus pachete si dotari nivel urban jungle 2500euro in plus CIP
poti baga te rog o poza cu displayul computerului de bord..cel cu info despre muzica, etc...merci
PS astra mai ieftin ca c4 NU e...la 14000 cu aceleasi dotari...nu ne intereseaza ce obtii dn negocierile cu dealerul...alea se obtin la toti...vorbim de pretul pe care til inainteaza ei...
edit
pret rotunjit calculat pe baza listei de preturi oferite de opel
astra gtc 1.6 enjoy plus pachete si dotari nivel urban jungle 2500euro in plus CIP
Ultima oară modificat Vin 08-Dec-2006 15:09 de către T.rac3Er, modificat de 2 ori în total.
[img:177922ea83]http://img221.imageshack.us/img221/4179/cityracercp1.jpg[/img:177922ea83]
OPUS Workshop
:: LED designs ::
OPUS Workshop
:: LED designs ::
-
dannastasa
- simpatizant
- Mesaje: 80
- Membru din: Mie 01-Noi-2006 20:15
- Localitate: IASI
Asa dupa cum am zis ma ajunge mai scump in leasing ca astra ,nu am inteles exact de ce(chiar am sa ma interesez de ce si va zic).Si am spus ca astra era mai ieftina cu cateva sute de euro ca a mea( poate 4 -600e nu mai stiu) la comfiguratia 1.6 105cp cu cdplayer si 4 airbaguri volan piele am impresia ca era si cu jenti din aliaj in rest nu mai stiu daca mai avea ceva...a si culoare noua un visiniu abea aparut(am impresia ca unele chestii din dotari erau si la promotie).OFFF
* Trac3r Ala era pretu dat de ei, un standard, fara sa mai adaug eu nimic dotari ca de exemplu sx.Ca are c4 2 airbaguri in plus si cruise control asta nu e mare branza fiecare marca ofera alceva in plus.Eu eram pe cale sa achzitionez astra deci putin imi pasa daca era considerata cu mai multe sau mai putine "dotari" ca c4 ideea e ca aceeasi motorizare acelasi tip de standard a costat usor mai mult iar alegerea a fost in functie de unii factori pe care i-am mentionat nu de dotari.Si asa c4 nu vine cu accesorii precum scut sau grila aia ondulata sau subspoileru ala usor tunat deci tot aia e(si faza dura e ca nici nu iti spun).
scutul nu ti-l ofera mai nimeni...dar nu prea ma incalzeste cu nimic ca e de plastic...pot sa si-l pastreze...in fine
logic ca alegerea unei masini e la latitudinea fiecaruia, in functie de criteriile individuale...nu iti pun la indoiala ce ai ales t, nu vreau sa intelegi asta, dar daca e sa comparam mere cu pere (e mai ieftin ca nu e la fel de dotat) rezultatul e viciat.
am inteles ce zici tu, si nu are rost sa continuam
deci, initiatorului topicului...asteptam cu nerabdare poze
logic ca alegerea unei masini e la latitudinea fiecaruia, in functie de criteriile individuale...nu iti pun la indoiala ce ai ales t, nu vreau sa intelegi asta, dar daca e sa comparam mere cu pere (e mai ieftin ca nu e la fel de dotat) rezultatul e viciat.
am inteles ce zici tu, si nu are rost sa continuam
deci, initiatorului topicului...asteptam cu nerabdare poze
[img:177922ea83]http://img221.imageshack.us/img221/4179/cityracercp1.jpg[/img:177922ea83]
OPUS Workshop
:: LED designs ::
OPUS Workshop
:: LED designs ::
Înapoi la “Citroen C4 - Berlina, Coupe, Sedan, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187804
Total subiecte 18661
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11830
Cel mai nou membru Dady



