Remapare C4

personalizarea masinii, de la styling pana la tuning extrem

Moderator: Echipa Tehnica

stevey
pasionat
Mesaje: 396
Membru din: Joi 15-Dec-2005 00:43
Localitate: romania
Contact:

Mesajde stevey » Vin 08-Dec-2006 14:23

@ mituc @ Sincer crezi ca merita sa tunezi motorul asta de 1,6...?Nu zic ca si eu sunt manic si ma gandesc, dar parca nu merita sa mai dai nu-s cati bani, cand cu vre-o 2000 e in plus iti iei cu 140 cp din fabrica ,fara sa ii pui turbina si altele care poate sa iti anuleze garantia, te costa si mai mult si nici nu te aduce macar aproape(si cine stie ce probleme poti sa mai ai pe parcurs).Eventual, daca vrei neaparat sa modifici ceva la motor, mai bine ii faci un chip tuning.E mai putin periculos zic eu decat cu o turbina.Chip tuning la musketier e vreo 800e am preturile mai vechi.La noi te costa vreo 2-300 e si te aduce pe la 123cp parca(este un tip pe forum @doc care face de-astea si am vz ca are si pt 1,6)Mai schimbi si toba eventual iti mai aduce un 3 cp.Eu deocamdata prefer o usoara personalizare la ext. adica un spoileras o janta frumoasa si deocamdata atat :)

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Vin 08-Dec-2006 14:27

Benzina aspirat + Chip = o mare frectie.. Bani aruncati aiurea, nu o sa simti nimic, poate doar la liniute..

stevey
pasionat
Mesaje: 396
Membru din: Joi 15-Dec-2005 00:43
Localitate: romania
Contact:

Mesajde stevey » Vin 08-Dec-2006 14:29

Pai daca e la liniute inseamna ca se simte :)

Avatar utilizator
T.rac3Er
pasionat
Mesaje: 644
Membru din: Mar 08-Aug-2006 12:22
Localitate: bucuresti

Mesajde T.rac3Er » Vin 08-Dec-2006 14:33

e putin mai cu schepsis treaba cu chip-ul..lasand la o parte puterea furnizata, o remapare gandita iti poate schimba mult performantele spre bine
[img:177922ea83]http://img221.imageshack.us/img221/4179/cityracercp1.jpg[/img:177922ea83]

OPUS Workshop
:: LED designs ::

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Vin 08-Dec-2006 14:36

Pt benzina aspirat nu exista remapare bine gandita...la Turbo e cu totul altceva.

Avatar utilizator
T.rac3Er
pasionat
Mesaje: 644
Membru din: Mar 08-Aug-2006 12:22
Localitate: bucuresti

Mesajde T.rac3Er » Vin 08-Dec-2006 14:37

sincer, 4000euro sunt o suma, si depinzand de om si de preferintele lui poate sa le investeasca in motorul actual aspirat al masinii sau sa isi cumpere o bombita de prin 94-95, mult mai usoara si mai ceva mai puternica...atunci sa vezi performante...si fara sa pierzi garantia...
sper ca prin vara viitoare sa ajung si cu bugetul care sa ma puna in acesta ipostaza...eu analizez toate alternativele... 8)


Matrixu:Am facut split, pt ca in subiectul precedent se vorbea doar de personalizare
[img:177922ea83]http://img221.imageshack.us/img221/4179/cityracercp1.jpg[/img:177922ea83]



OPUS Workshop

:: LED designs ::

Avatar utilizator
T.rac3Er
pasionat
Mesaje: 644
Membru din: Mar 08-Aug-2006 12:22
Localitate: bucuresti

Mesajde T.rac3Er » Vin 08-Dec-2006 14:53

hmm..parca mai erau posturi legate de tema asta...si parca mai exista un topic cu modificari de motor....si pot fi aruncate acolo...nu de-alta dar e cam subred topicul doar cu posturile astea...cum zici tu...si poti sa stergi si mesajul asta daca vrei, si DUPA ce il citesti :)
[img:177922ea83]http://img221.imageshack.us/img221/4179/cityracercp1.jpg[/img:177922ea83]



OPUS Workshop

:: LED designs ::

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Vin 08-Dec-2006 15:12

Pai sunt destule dar asta o sa fie legat doar de C4..
Nu e nimeni printre voi care si-a facut remapare la vreun dieselar?

Avatar utilizator
dumiflo
pasionat
Mesaje: 319
Membru din: Joi 30-Mar-2006 15:27
Localitate: Bucuresti / Medgidia

Mesajde dumiflo » Vin 08-Dec-2006 15:48

Matrixu scrie:...
Nu e nimeni printre voi care si-a facut remapare la vreun dieselar?


Sigur e un diesel remapat pe aici.
Stiu ca a venit la una dintre intalniri... un C4 coupe gri.

DMX
pasionat
Mesaje: 748
Membru din: Vin 02-Dec-2005 15:32
Localitate: RO.Bucuresti
Contact:

Mesajde DMX » Vin 08-Dec-2006 15:51

Sincer nu cred ca am auzit de cineva care sa-si fii facut la C4 diesel remapare ... DE CE ?? ptr ca masina asta a aparut in 2005 si TOTI o mai au in garantie si le e frica sa-si faca ,stai sa mai treaca vreun an asa si eu zic ca o sa apara si persoane care o sa aiba remapare la C4

SAMmy
pasionat
Mesaje: 431
Membru din: Mie 11-Oct-2006 23:00
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde SAMmy » Vin 08-Dec-2006 16:21

Stiu eu pe cineva care si-a facut remapare la Ford Focus TDCi 1.6 110BHP, motorul e Citroen (acelasi de pe C4 1.6 HDi 110 BHP).

Cresterea e considerabila: 110 BHP - 136BHP, dar real-life nu se simte foarte tare, diferenta fiind usor exprimata cam asa:
Daca esti la 50 intr-a 4-a si ii dai talpa la stock 110BHP dureaza ceva pana te infige in scaun, se recomanda down-shift.
La asta remapat, plusul de cuplu e suficient incat sa nu iti mai fie necesar down-shift, decat in cazuri de forta majora...


Intr-a 4-a diferenta e maxima, mai jos in trepte diferenta fiind mai putin sesizabila...

Viteza maxima nu stiu daca a crescut, tot pe la 200Km/h se situeaza, dar se atinge cu siguranta mai rapid...
Citroën C6 Exclusive
Citroën C4 Coupé VTR

Avatar utilizator
T.rac3Er
pasionat
Mesaje: 644
Membru din: Mar 08-Aug-2006 12:22
Localitate: bucuresti

Mesajde T.rac3Er » Vin 08-Dec-2006 16:25

e vorba de putere pt accelerari, nu de cuplu...
[img:177922ea83]http://img221.imageshack.us/img221/4179/cityracercp1.jpg[/img:177922ea83]



OPUS Workshop

:: LED designs ::

SAMmy
pasionat
Mesaje: 431
Membru din: Mie 11-Oct-2006 23:00
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde SAMmy » Vin 08-Dec-2006 16:44

T.rac3Er scrie:e vorba de putere pt accelerari, nu de cuplu...

k... eu m-am gandit ca are legatura cu o cantitate mai mare de cuplu la un nivel redus de turatii (inclusiv modificarile aduse regimului turbinei)
Citroën C6 Exclusive

Citroën C4 Coupé VTR

vldst
pasionat
Mesaje: 936
Membru din: Mar 30-Mai-2006 13:52
Localitate: Bucuresti

Mesajde vldst » Vin 08-Dec-2006 16:52

T.rac3Er scrie:e vorba de putere pt accelerari, nu de cuplu...


Cuplul e cel care te "baga" in scaun si iti permite sa sari rapid de la o viteza mai mica la una mai mare. Puterea te ajuta sa mentii o viteza constanta cat mai mare. Prin re-mapare obtii teoretic atat un cuplu, cat si o putere mai mari.

Avatar utilizator
T.rac3Er
pasionat
Mesaje: 644
Membru din: Mar 08-Aug-2006 12:22
Localitate: bucuresti

Mesajde T.rac3Er » Vin 08-Dec-2006 17:27

@vldst
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

edit, ca nu par rautacios..
s-a mai discutat problema asta cu puterea de nustu cate ori...cauta pe forum si te vei lamuri...nu vreau sa te atac. pur si simplu nu m-am putut abtine cand am citit ce ai scris...
hai sa fie pace...cuplul face ceva, puterea face si ea ceva, dar mai mult ca sigur ca nu cuplul nu te baga in nici un scaun...
[img:177922ea83]http://img221.imageshack.us/img221/4179/cityracercp1.jpg[/img:177922ea83]



OPUS Workshop

:: LED designs ::


Înapoi la “Tuning/Audio C4”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187776
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11818
    Cel mai nou membru alexanes