Remapare C4

personalizarea masinii, de la styling pana la tuning extrem

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
Adrian
pasionat
Mesaje: 439
Membru din: Dum 18-Sep-2005 18:47
Localitate: Bucuresti

Mesajde Adrian » Vin 08-Dec-2006 20:05

La 400 de coco mai pun 500 si iti iei jante pe 17 cu caucioace cu tot si s-a terminat smecheria! 8)

Nu dati banii pe prostii, luati jante la 'copii' ! :wink:

C4 o poti tuna, sa o faci 'style tuning'... Vrei sa fuga? Iti iei o Octavia Tour cu motor de 1.8T la 14.900DDP, ii schimbi turbina, faci cip si o duci in 250 de HP LEJER, cu 2000 de euro!
Atunci o sa ai un 'sleeper' ... Masina de fuga, care nu este tradata de aspect ;) ... Eu cu a mea, mereu sunt provocat de BMW-uri si GTI-uri la stop... :) A mea, e martoaga ! Da arata sport si nervoasa!
[b:8a91ac8b41]Citroen Spirit on my C4... VTR 1.6i, Obsidien [/b:8a91ac8b41][img:8a91ac8b41]http://www.sloganizer.net/en/style3,C4.png[/img:8a91ac8b41]

vldst
pasionat
Mesaje: 936
Membru din: Mar 30-Mai-2006 13:52
Localitate: Bucuresti

Mesajde vldst » Vin 08-Dec-2006 21:31

T.rac3Er scrie:@vldst
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

edit, ca nu par rautacios..
s-a mai discutat problema asta cu puterea de nustu cate ori...cauta pe forum si te vei lamuri...nu vreau sa te atac. pur si simplu nu m-am putut abtine cand am citit ce ai scris...
hai sa fie pace...cuplul face ceva, puterea face si ea ceva, dar mai mult ca sigur ca nu cuplul nu te baga in nici un scaun...


T.rac3Er, nu inteleg ce e de ras :lol:

Poate ca exprimarea mea a fost cam puerila, dar cred ca merita sa arunci un ochi pe link-ul de mai jos, care spune exact ce am incercat si eu sa exprim in niste cuvinte alese poate nu tocmai potrivit:

http://ffden-2.phys.uaf.edu/211_fall200 ... pvstq.html

Paragraful care mi-a atras atentia e urmatorul:

If you ride in a car with a flat torque curve you will feel the same push into the back of your seat throughout each gear up into the high RPMs where torque drops off. Horsepower (especially peak horsepower) does not reflect this accelerating push. It simply shows the length of time this torque can be sustained (horsepower climbs until torque drops off). So horsepower is really just a reflection of how long you can accelerate hard in a given gear.

Avatar utilizator
T.rac3Er
pasionat
Mesaje: 644
Membru din: Mar 08-Aug-2006 12:22
Localitate: bucuresti

Mesajde T.rac3Er » Sâm 09-Dec-2006 09:56

sincer, niste alambicari pe site-ul respectiv...aduci ca exemplu un proiect al unui student nici macar la o universitate de profil http://www.alaska.edu/uaf/cem/me/...in fine, pe wikipedia.org e prezentata situatia mai clar...
logic ca e dubios...daca mai gasesti tu in alta parte ce zice respectivul poate sa consider ce zici...undeva cu credibilitate, nu ce balmajeste cine stie ce individ la un proiect in facultate...
fii atent la ceva...el zice ceva dar trage alte concluzii
Torque is defined as the amount of mass that can be lifted a certain distance from the center of rotation
(power) It was originally defined by James Watt as the amount of weight a horse could lift 100 feet in one minute
incerc sa explic cat mai simplist: in timp ce cuplul se refera doar la greutatea care poate fi trasa, puterea introduce si timpul in ecuatie..stii ca la acceleratie...(v1-v0)/t...
cuplul trage de greutate in timp ce puterea iti da variatia de viteza cu care tragi greutatea respectiva..cu cat mai multa putere cu atat mai repede tragi de greutatea aia...
cuplu mare trage greutate multa
putere mare trage greutatea mai repede
presupunand curba de cuplu aceeasi in 2 cazuri atunci puterea mai mare iti da acceleratia mai buna...presupunand aceeasi putere si cuplu diferit, poti trage o greutate mai mare cu aceeasi viteza
[img:177922ea83]http://img221.imageshack.us/img221/4179/cityracercp1.jpg[/img:177922ea83]

OPUS Workshop
:: LED designs ::

Avatar utilizator
mituc
pasionat
Mesaje: 885
Membru din: Mar 28-Mar-2006 09:01
Localitate: Iasi
Contact:

Mesajde mituc » Dum 10-Dec-2006 23:25

stevey scrie:@ mituc @ Sincer crezi ca merita sa tunezi motorul asta de 1,6...?


Prin chip tuning + schimbare evacuare la aspirate nu cistigi mare lucru.
Sincer am spus ca daca investesc intr-una noua atunci ea se va chema evo9 (sau eventual mazda6 mps, ma rog, sa fie turbo benzinar, AWD, 4/5 usi si sa arate ok), dar cum nu poti simti placerea condusului in asa ceva pe tarlalele judetene, nationale si europene de pe la noi am zis ca mai bine ma calmez si-i mai fac ceva la asta, pentru ca, sincer, 140-170BHP, un cuplu mai bun si faptul ca C4 e printre cele mai aratoase compacte stock (sau cea mai) mie imi e suficient (practic C4 berlina e masina pe care o vreau, nu alta). Ca sa nu mai zic ce aratoasa poate deveni dupa ceva look tunning.

Avatar utilizator
mituc
pasionat
Mesaje: 885
Membru din: Mar 28-Mar-2006 09:01
Localitate: Iasi
Contact:

Mesajde mituc » Dum 10-Dec-2006 23:28

Matrixu scrie:Nu e nimeni printre voi care si-a facut remapare la vreun dieselar?


Personal nu stiu pe nimeni, insa stiu vreo 2 care si-au facut asta la peugeot 307hdi (care are acelasi motor cu c4 hdi). Si nu au regretat absolut deloc.
Insa turbo diselar si turbina aia cu geometrie variabila e o adevarata mina de putere si cuplu fata de un benzinar aspirat...

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Dum 10-Dec-2006 23:42

Orice turbo diesel/benzina de generatie noua e mina de aur cand vine vb de remapare :D...

Avatar utilizator
kata
pasionat
Mesaje: 768
Membru din: Joi 03-Mar-2005 15:58
Localitate: Bucuresti

Mesajde kata » Mar 12-Dec-2006 09:31

@T.rac3Er, cu fizica ai intrat pe teren minat.
n-as vrea sa comentez explicatiile tale dar nu ma pot abtine...mai ales vazand definitii total originale ale unor termeni ca de ex:
stii ca la acceleratie...(v1-v0)/t...
...

iar la concluzia ta:
cu cat mai multa putere cu atat mai repede tragi de greutatea aia..


am la tine urmatoarea intrebare: tu ce crezi ca genereaza puterea aia?

stevey
pasionat
Mesaje: 396
Membru din: Joi 15-Dec-2005 00:43
Localitate: romania
Contact:

Mesajde stevey » Mar 12-Dec-2006 09:48

@ mituc Stiu ca e faina c4 si nu merita alta masina chiar daca e mai puternica.Eu ma refeream la diferenta de pret tot la c4 aia cu 140cp benzina sau 138 motorina.Plus ca au scos astia motoarele astea cu BMW ,care deocamdata vad ca le pun pe peugeoturi si care zic eu o sa se simta diferenta fata de astealalte mai vechi.
Sa stii ca obtii si la chip tuning si la evacuare destui cai.Pai un chip te duce pe la vre-o 125cp (nu degeaba sunt preturi de preturi la tuneri importanti) evacuarea te aduce pe la 30 cp.Si nu e asa periculos.Riscul cu turbo sau compresor la motoarele care nu sunt facute pt. asa ceva este ca scurteaza considerabil durata de viata a motorului din cauza presiunii si a exploziei mai puternice in interiorul cilindrilor.Sa ma corecteze cineva daca am gresit...

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Mar 12-Dec-2006 09:51

Stevey...nu e chiar asa roz cum zici tu,pt ca vorbim de remapare la benzina aspirat.
Evacuarea nu iti va da 30 CP niciodata...

Avatar utilizator
T.rac3Er
pasionat
Mesaje: 644
Membru din: Mar 08-Aug-2006 12:22
Localitate: bucuresti

Mesajde T.rac3Er » Mar 12-Dec-2006 09:57

nu, cred ca a vrut sa zica ca te duce la 130 (30 scris de el), de la 125...cel putin eu asa am interpretat
[img:177922ea83]http://img221.imageshack.us/img221/4179/cityracercp1.jpg[/img:177922ea83]



OPUS Workshop

:: LED designs ::

Avatar utilizator
mituc
pasionat
Mesaje: 885
Membru din: Mar 28-Mar-2006 09:01
Localitate: Iasi
Contact:

Mesajde mituc » Mar 12-Dec-2006 14:20

Matrixu scrie:Stevey...nu e chiar asa roz cum zici tu,pt ca vorbim de remapare la benzina aspirat.
Evacuarea nu iti va da 30 CP niciodata...


Stevey se referea la remapare + evacuare ca-ti mai da inca 30cp. Ma rog, o remapare mai agresiva si o evacuare meseriasa (eventual schimbare alte piese) iti poate da si mult mai mult, dar decit s-o chinui asa mai bine-i schimbi pistoanele si axul cu came si incerci sa-i pui turbosuflanta :)
Ultima oară modificat Mie 14-Feb-2007 18:54 de către mituc, modificat 1 dată în total.

stevey
pasionat
Mesaje: 396
Membru din: Joi 15-Dec-2005 00:43
Localitate: romania
Contact:

Mesajde stevey » Mie 13-Dec-2006 01:05

Da am zis ca evacuarea mai aduce in plus 30 cp cu toate alea schimbate incepand cu toba finala, traseu evacuare, catalizator, si galerie de evacuare.Toate astea cica ar ajunge pe la 1500e mai pui chip tun. inca 300 si ajungi pe la 1800...Na dupaia adaogi si vre-o doua turbine niste kerosen un nitro...:) de-acum glumeam :)

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Mie 13-Dec-2006 10:23

Traseu complet, serpisori, galerie, catalizatoare scoase, intermediara scoasa, finala sport, nu iti vor aduce niciodata 30CP. Ar fi fost prea frumos si prea usor sa inmultim caii asa repede ;).
Traseu complet cap coada, la borla, nu cred ca depaseste 1000EUR.

Avatar utilizator
T.rac3Er
pasionat
Mesaje: 644
Membru din: Mar 08-Aug-2006 12:22
Localitate: bucuresti

Mesajde T.rac3Er » Mie 13-Dec-2006 13:34

@kata
scuze, nu vazusem postul tau mai devreme...e posibil ca si fizica mea sa se fi mai evaporat nitel...
pt cine o fi interesat: http://en.wikipedia.org/wiki/Acceleration
nu stau sa caut definitii si alte alea acum, dar totusi din ce citesc acolo parca nu e gresit ce am scris eu 8) ... sau o fi?!...
nu inteleg intrebarea ta..dar in fine..cuplul invarte roata (generalizam, si se poate particulariza si la motor) care are o anumita sarcina (necesita o anumita putere sa ivarta acea roata) daca vom creste numarul de turatii vom putea trage o alta sau aceeasi sarcina dar este nevoie de putere pt a creste numarul de turatii...acel efort depus se traduce prin accelerare, si cu cat folosesti mai multa putere acceleratia e mai mare...sper sa fi folosit o exprimare mai inteligibila...ma cam impart intre lucruri acum, si e posibil sa fi folosit cuvintele cam alambicat..scuze
[img:177922ea83]http://img221.imageshack.us/img221/4179/cityracercp1.jpg[/img:177922ea83]



OPUS Workshop

:: LED designs ::

stevey
pasionat
Mesaje: 396
Membru din: Joi 15-Dec-2005 00:43
Localitate: romania
Contact:

Mesajde stevey » Mie 13-Dec-2006 14:33

@ Matrixu Pai uite, daca nu crezi, cat aduce numai o galerie de admisie caluti in plus (e pt. mercedesuri dar ca idee) http://www.kleemann.dk/site/Main/perfor ... ts/headers

Dau si un citat de acolo ca sa fie mai repede de citit:
More power for 4 cyl. models
New for 2006 is the tubular header for the four cylinder M271-engine mounted in all newer 180, 200 and 230-models. Fitted with the new high flow header and down pipe power output is increased with up to 25 Hp on the 1.8 litre Kompressor engine.

Eu zic ca depinde acum si cine le face si oricum poate nu 30 fix dar pooate 28 si tot e ok.


Înapoi la “Tuning/Audio C4”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo