suspensia?
Moderator: Echipa Tehnica
parerea mea e ca socurile se simt din cauza ca la curbe se lasa prea mult pe stanga sau dreapta respectiv pana aproape de capatul cursei cilindrului , dupa cum am discutat cu DanT s-ar putea sa imi trebuiasca sfere ptr GTI , eu ma tot intreb daca din cauza sferelor se lasa asa de mult cand iei curbele sau altceva ... ???
Catalin
- cristian_v
- pasionat
- Mesaje: 264
- Membru din: Joi 15-Dec-2005 10:55
- Localitate: nantes
Draku scrie:cam aceeasi problema este si la mine (deschisesem si eu un topic...)
desi pe loc pare "moale", in mers suspensia este destul de rigida...
pierde aderenta pe viraje cu denivelari relativ mici, dar multe (piatra cubica, de ex)
denivelarile pronuntate (nu gropi) le ia "in plin", adica cilindrii de suspensie (din fata) ajung la capat de cursa si lovitura se simte in caroserie....
cilindrii sunt probabil uzati, pt ca se ridica in trepte....
acum, legat de ultima problema, logica mea imi zice asa: daca cilindrii sunt uzati, pierd lhm pe langa. lhm-ul se duce pe retur inapoi in rezervor. la curse mari si rapide ale cilindrului cantitatea de lichid pierduta pe retur este mare, ca si presiunea acestuia. urmarea ar fi ca furtunele de retur ale cilindrilor sa fie aruncate afara.... ceea ce nu se intampla...
si ma face sa ma gandesc ca nu uzura cilindrilor este problema...
daca am gresit rationamentul, va rog corectati-ma
PS
scuzati "intruziunea", dar problemele sunt asemanatoare si probabil au aceeasi rezolvare, in mare parte
Nici eu nu cred ca sunt cilindrii de vina, daca ar scapa atat de mult incat in curbe sa nu mai ai presiune suficienta sa tina masina cred ca nici nu s-ar mai ridica, si ar trebui sa tasneasca pe la retur ca din cisterna...
cilindrii prezinta cel putin doua simptome la uzura. unul este ridicarea in trepte, asta fiind provocata de garnitura de teflon care sare din locul ei, din cauza uzurii desigur, si nu ma permite miscarea lina a pistonului. fenomenul nu e insotit de pierderi, sau poate foarte rar, tocmai pentru ca cilindrul ramine etans din cauza garniturii care in situatia data etanseaza. al doilea este pierderea periodica de lichid prin retururile care sar mai intii la socuri mai mari, apoi, pe masura ce uzura se accentueaza, sar mai tot timpul, acest simptom fiind insotit citeodata si de oscilatia inaltiimii si chiar caderea partii din fata, chiar daca motorul e pornit si disjunctorul functioneaza corect. ca si concluzie, un cilindru uzat care arunca din cind in cind furtunele nu da alte efecte asupra suspensiei, decit poate in faza terminala (parca vorbim de cancer
), pe cind un cilindru care ridica in trepte poate cauza reactii ciudate in timpul mersului, asta incluzind mici blocari in timpul cursei sus jos, zgomote ce pot fi asimilate cu batai, chiar instabilitate in curbe. eu merg cu un cilindru uzat in fata stg cam de un an jumate, nu are efecte negative asupra suspensiei, doar ca din cind in cind, la socuri f mari, mai sar furtunele si pierd 100-200 gr de lichid, asta daca nu ma prind f repede

http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Eu nu am probleme cu furtunele , adica nu le-am gasit sarite nici la socuri , in schimb fata se ridica in trepte ... e de verificat si la sferele fata si centrala ... iar pe spate am sfere de fata ceeea ce duce cred la un lansaj mai mare al spatelui .Cred ca intai ar trebui sa rezolv sferele adica sa pun unele cu adevarat bune si in parametri pentru masina mea , si dupa ar trebui in functie de rezultat sa vad cu cilindrii 

Catalin
asa e, ordinea corecta e sa incepi cu sferele. dupa ce vor fi ok va trebui sa observi daca poti sa mai mergi cu cilindrul (cilindrii) fata, pentru ca mai mult ca sigur nu sint in regula
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
treaba asta e mult mai deosebita decat pare. am intalnit problema de care ziceti voi (sa fie masina barca dar sa topaie pe denivelari), dar, am intalnit un cx la care sferele fata erau descarcate aproape detot si statea bat de fata si masina in mers se comporta cum trebuie (aici e vorba de cx-ul cu care am venit la intalnire si nicum a mers cu el...). la mine se manifesta urmatorul fenomen: am pus sfere originale incarcate pe fata, masina e tare la apasare, dar, in mers e extraordinar de stabila, cu toate ca la o anumita frecventa pe cubica face ca dreaq (asta se datoreaza uzurii cilindrilor); in schimb, am pus la un moment dat sfere technosir pe fata, incarcate la 75. masina era extraordinar de moale la apasare, dar, in mers se inclina ca dreaq si tzopaia de era imposibil de mers cu ea, plus ca exact ce spune si catalin, pe viraje pe cubica capata un comportament idiot. am dat jos sferele si le-am pus pe cele originale incarcate, dar am facut niste comparatii, din care a reiesit ca gaura e mai mare vizibil la technosir si fantele de pe supapa difera putin. testele astea le-am facut saptamana trecuta.
da! dar la Draku a aparut fara sa fi schimbat ceva intre timp
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
suspensia?
Cataline la mine e la fel am schimbat sferele fata si tot balanseaza cand incerc sa ocolesc ceva la viteza Doamne fere sa apara ceva in fata ca sigur calc sau ma rastorn, asa ca limita de viteza nu s-a pus degeaba
da oare daca mergem de la anul in afara ce ne facem.Asa ca pese noi se cer.

Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11808
Cel mai nou membru Shraunjkh