Astra vs C4 vs Golf

Forum de dicutii generale despre Citroen C4, C4 Picasso si Grand C4 Picasso: dotari, oferte, versus, posesori, etc.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
tipitip
pasionat
Mesaje: 187
Membru din: Vin 22-Sep-2006 21:25
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde tipitip » Mar 26-Dec-2006 22:48

nila.chip scrie:ma incadrez cu banii in 170000 DDP

Uuuu.....

stevey
pasionat
Mesaje: 396
Membru din: Joi 15-Dec-2005 00:43
Localitate: romania
Contact:

Mesajde stevey » Mie 27-Dec-2006 02:05

Daca vrei fiabilitate in nici un caz opel nu e varianta.Nu stiu cum arata face-liftul dar sincer nu o sa arate mai bine ca c4.Masina are linii prea patratoase si din anumite unghiuri sincer arata tare nasol.Eu daca ar fi sa imi iau opel mi-asi lua corsa sau tigra.Cat despre tinuta de drum sorry dar pt. mine astra e pe ultimul loc.Golful e pe primul.Apropo mai e si ford focus care arata bine.Si e si fiabil.

Avatar utilizator
mituc
pasionat
Mesaje: 885
Membru din: Mar 28-Mar-2006 09:01
Localitate: Iasi
Contact:

Mesajde mituc » Mie 27-Dec-2006 10:15

nila.chip scrie:Nu dotarile unei masini sunt esentialul pentru mine ci tinuta de drum, fiabilitatea, placerea condusului. In afara de tempomat, la GTC ma incadrez cu banii in 17000 DDP plus ca are o gramada de elemente sportive de design (la echiparea Sport).


Daca te poti obisnui cu pocnetele pe care le fac la C4 (fie el coupe sau berlin) amortizoarele de pe spate cind iei vreo groapa (eu iau cel mult una pe saptamina, si asta pentru ca ratatii de la EON s-au gindit sa dinamiteze orasul) cred ca la partea de confort sta destul de bine.

Tot spui pe aici de tot felul de ornamente care sa sugereze sportivitate... ei bine, eu zic sa te sui intr-un golf, intr-o asta si intr-un c4 si sa iei o aceeasi curba aproape de limita (cu aproximativ aceeasi viteza eventual, sau pune pe cineva cu mai multa experienta in condus s-o faca), sa vezi care incepe sa se aplece prea tare, sa fuga nejustificat de spate, sa subvireze aiurea, etc, si sa incerci sa apreciezi confortul si in conditiile astea.

Dupa ce m-am tras weekendul asta pe polei si zapada prin serpentine am ramas la aceeasi concluzie: turbo benzinar AWD sau un C4 mai potent daca n-oi avea bani de asa ceva. Pe carosabil alunecos C4-ul supravireaza prea misto, si nici n-a trebuit sa umblu macar odata la frina de mina pentru asta (carosabil alunecos = asfalt acoperit de gheata si polei la viteze de pina in 50Kmph si curbe strinse, sau asfalt curat si curbe strinse abordate la viteze prea mari ca sa le pomenim aici si sa mai fim considerati intregi la cap).

Avatar utilizator
aurelian
simpatizant
Mesaje: 57
Membru din: Lun 31-Iul-2006 20:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde aurelian » Mie 27-Dec-2006 11:39

Si eu am trecut prin dilema de mai sus...am luat C4 ..regrete (inca) nu am :D . Golf merita daca ai bani de GT macar, e super inchegata si cred ca e mai stabila decat C4 -- chiar sunt curios mituc de ce zici ca e instabila -- are si punte spate independenta.
Astra m-a atras f mult cu tona de optionale (cel SPORT chiar e atragator , pacat ca C4 nu are asa ceva) dar la interior vorba unui coleg e trista, la exterior GTC e chiar ok desi cam multe linii drepte .
Ford Focus e trist la exterior+interior , ca tinuta de drum e super ok.
Cumpara ce iti place , daca te uiti la forumul AstraClub o sa vezi ca ei fac acest top invers adica cel mai tare Astra apoi Golf si pe urma C4 (ca ar avea probleme si valoare de revanzare scazuta -- cu problemele s-a mai rezolvat masina e de 2 ani in fabricatie deja si s-au remediat o gramada).
Sfatul celor de la TOP GEAR: if you like to drive buy Focus, but if you like cars take a hard long look at C4. 8)

Avatar utilizator
mituc
pasionat
Mesaje: 885
Membru din: Mar 28-Mar-2006 09:01
Localitate: Iasi
Contact:

Mesajde mituc » Mie 27-Dec-2006 12:45

aurelian scrie:Si eu am trecut prin dilema de mai sus...am luat C4 ..regrete (inca) nu am :D . Golf merita daca ai bani de GT macar, e super inchegata si cred ca e mai stabila decat C4 -- chiar sunt curios mituc de ce zici ca e instabila -- are si punte spate independenta.


Cu golf GTI sau GT nu m-am dat, insa alea 1.4mpi si 1.6mpi (probabil si TDI-urile mici)... poti sa te scapi linistit in rezervorul lor.
Dar daca am discuta despre golf GT sau GTI atunci am discuta exclusiv despre c4 vts :) iar omul vrea sa-si ia o masina mai linistita (cel putin pentru atit e dispus sa plateasca).

Avatar utilizator
T.rac3Er
pasionat
Mesaje: 644
Membru din: Mar 08-Aug-2006 12:22
Localitate: bucuresti

Mesajde T.rac3Er » Mie 27-Dec-2006 13:49

mituc, baga si tu niste filme cu tine la patinaj artistic, nu de-alta dar lumea asteapta nu sufletul la gura (eu unul stiu ca da) si la mine nema polei si ghetus
[img:177922ea83]http://img221.imageshack.us/img221/4179/cityracercp1.jpg[/img:177922ea83]

OPUS Workshop
:: LED designs ::

Avatar utilizator
mituc
pasionat
Mesaje: 885
Membru din: Mar 28-Mar-2006 09:01
Localitate: Iasi
Contact:

Mesajde mituc » Mie 27-Dec-2006 14:08

T.rac3Er scrie:mituc, baga si tu niste filme cu tine la patinaj artistic, nu de-alta dar lumea asteapta nu sufletul la gura (eu unul stiu ca da) si la mine nema polei si ghetus


Pai, bre, uite ca nu am avut inspiratia sa ma astept in curbe sa-mi fac poze in timp ce coboram... poate data viitoare, cind preconizez ca voi fi terminat sa-mi dezvolt si a treia personalitate. :)

Avatar utilizator
love4cars
just curious
Mesaje: 17
Membru din: Lun 04-Dec-2006 22:12
Localitate: Bucuresti

Mesajde love4cars » Mie 27-Dec-2006 14:27

Asi vrea sa adaug si eu cateva randuri in "favoarea" astrei. Nu ca ii fac reclama dar e bine de stiut.
Cineva a zis mai sus ca sta cel mai prost pe drum dintre cele enumerate. Pardon!? Daca alegi pachetul sport ( directie mai tare, suspensii tari, respuns mai promt al motorului la acceleratii, buton sport...), pachetul IDS+ (controlul permanent al amortizoarelor si multe alte chestii electronice) acesta fiind unica in ca dotare in clasa compacta, ESP2 care poate controla pana la 3 roti simultan si niste jante pe 17, iti garantez ca nu are rival in comportament. Nu mai vorbesc de faptul ca gtc-ul vine cu sasiu sport(garda coborata) in standard.
Pana la urma toate sunt niste masini ieftine deci, nu putem spune ca una din ele debordeaza de calitati in comparatie cu celelalte.
Un mare avantaj la opel il reprezinta faptul ca, ii dai sansa omului de rand, sa-si puna pe masina chestii pe care le gasesti in clasa premium. Evident, la pretul corect. Ma refer la IDS+, la Parbriz panoramic, la AFL, la optiuni ce tin de sport.

nila.chip
just curious
Mesaje: 11
Membru din: Lun 25-Dec-2006 18:36
Localitate: Bucuresti

Mesajde nila.chip » Mie 27-Dec-2006 14:39

Exact asta vreau sa aleg la GTC...echiparea Sport si pachetul IDS+

Avatar utilizator
love4cars
just curious
Mesaje: 17
Membru din: Lun 04-Dec-2006 22:12
Localitate: Bucuresti

Mesajde love4cars » Mie 27-Dec-2006 16:24

Nu asi vrea sa deschid aici o discutie despre astra insa iti dau un sfat.
Echiparea sport are in plus fata de cosmo (care este de top) pachetul sasiu sport, esp si niste mici chestii. In plus, diferenta de pret este mare...
Sfatul este sa alegi cosmo si sa-ti pui ca optionale pachetul sport, ids and more! Daca vrei mai multe info, scrie-mi pe PM!

Avatar utilizator
T.rac3Er
pasionat
Mesaje: 644
Membru din: Mar 08-Aug-2006 12:22
Localitate: bucuresti

Mesajde T.rac3Er » Mie 27-Dec-2006 16:42

:D funny, dar chiar vb serior, ce nu ai vreun tovaras dornic sa moara de frica cand tu derapezi spre el cu 100kmh si sa nu stie daca mai redresezi sau nu :D
mai ales ca ai si chip, tre sa te dai nitel si in spectacol... 8)
la cat duce astra ala sport, si cu ce echipari...fara reduceri obtinute la dealer...merci
[img:177922ea83]http://img221.imageshack.us/img221/4179/cityracercp1.jpg[/img:177922ea83]



OPUS Workshop

:: LED designs ::

Avatar utilizator
love4cars
just curious
Mesaje: 17
Membru din: Lun 04-Dec-2006 22:12
Localitate: Bucuresti

Mesajde love4cars » Mie 27-Dec-2006 18:07

Un astra sport cu un motor decent zic eu, de 140cp, IDS+, piele+recaro, xenon, jante 17/18, intr-un cuvant -full options-, iese undeva la 19k euro DDP. Daca mai scazi reducerile de cel putin 2k euro, faci o treaba.

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Mie 27-Dec-2006 20:04

Golful este peste C4 la stabilitate..indiferent ca e 1.4,1.6 sau etc are suspensie independenta spate si sta mai bine daca fortezi masina.

nila.chip
just curious
Mesaje: 11
Membru din: Lun 25-Dec-2006 18:36
Localitate: Bucuresti

Mesajde nila.chip » Mie 27-Dec-2006 22:30

Ma indoiesc ca cu echiparile alea iese un Astra atat de ieftin...si ia in calcul ca ma intereseaza sa-l iau anul viitor, cand apare face-liftul pe aici si nu mai e discount-ul ala de 1250E...love4cars ti-am dat un PM despre echiparea la GTC...poate imi faci tu un calcul sa vad cum ajung la echiparea aia in bugetul meu

francezu
just curious
Mesaje: 5
Membru din: Mar 05-Dec-2006 00:35
Localitate: bucuresti

C4 16HDI 110 cai ESTE EURO3 sau EURO4

Mesajde francezu » Mie 27-Dec-2006 22:35

Salut, vreau si eu un raspuns. C4 1,6HDI 110cai este euro3 sau euro4?
multumesc


Înapoi la “Citroen C4 - Berlina, Coupe, Sedan, Picasso”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11810
    Cel mai nou membru Cliquot