Suspensia Hidraulica-Genoflexini

sfere, dozatoare, pompe, LHM, etc Âşi tren de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
florin_budea
pasionat
Mesaje: 313
Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
Localitate: Bihor,Beius

Suspensia Hidraulica-Genoflexini

Mesajde florin_budea » Mie 03-Ian-2007 15:36

Masina mea ar trebui sa o trimit la o scoala sportiva, zilnic face genoflexiuni fara sa-i dau comanda. Cand accelerez se ridica un cm la relatiu se lasa. Disjuctorul tacane, deci teoretic pompa ajunge la presiunea normala.
Problemele care ar putea fi:
1.cureaua slabita, sau unsa
2.Pompa hidraulica gata
3.Pierderi pe presiune importante pe sistem (cilindrii uzati, dozatorul de franare defect)
Cer pareri.

Avatar utilizator
cbx
pasionat
Mesaje: 2924
Membru din: Lun 20-Mar-2006 23:09
Localitate: bucuresti

Mesajde cbx » Mie 03-Ian-2007 16:08

1 pierderile de ulei hidraulic se pot observa dupa petele lasate
2 curea unsa -e usuca dupa un timp , deci ar trebui sa ramana stabila
3 pompa dusa - mai de graba
4dozatorul de frana - aproape de deces

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mie 03-Ian-2007 18:43

Spune-ne mai multe:
- cit de des tacane disjunctorul?
- cit de repede se lasa de spate dupa ce opresti motorul pe inaltime normal? dar pe fata?
- cum merge servodirectia? usor si uniform sau mai greu si in trepte? sau combinatii intre astea...
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
florin_budea
pasionat
Mesaje: 313
Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
Localitate: Bihor,Beius

Mesajde florin_budea » Mie 03-Ian-2007 20:18

nicum scrie:Spune-ne mai multe:
- cit de des tacane disjunctorul?
- cit de repede se lasa de spate dupa ce opresti motorul pe inaltime normal? dar pe fata?
- cum merge servodirectia? usor si uniform sau mai greu si in trepte? sau combinatii intre astea...


-Disjuctorul 3 sec
-Uneori spatele se lasa destul de repede pe cand fata ramane sus mai mult timp(1-2 ore), dar de cele mai multe ori coboara toata, tot la fel de repede , sincer nu am cronometrat-o niciodata, cel mult 20 min.
-Servodirectia ,uneori merge impecabil uneori mie rusine de ea ca este servo.
-pompa face galagie, este toata unsa.

Avatar utilizator
florin_budea
pasionat
Mesaje: 313
Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
Localitate: Bihor,Beius

Mesajde florin_budea » Mie 03-Ian-2007 20:23

Am uitat sa adauga, cand circul mai mult cu ea aprox. 100 km , aproape tot timpul fata ramane sus, spatele jos.Oare sa fie si uleiul?, fiind folosit mai mult se incalzeste si astfel isi modifica proprietatile .

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mie 03-Ian-2007 21:42

in primul rind 3 secunde e f putin, fie e de vina sfera de la disjunctor, fie o pierdere masiva de presiune in instalatie (frina, cilindrii, servodirectie, disjunctor defect), de unde e posibil sa rezulte si problema majora, spatele care se scufunda. incepe cu sfera de disjunctor, eventual si sferele de la fiecare roata (mai ales daca nu stii nimic despre ele), apoi verifica si corectoarele (tije slabe, corectoare murdare, jocuri, etc), daca nimic nu se schimba dupa asta, ramine pompa de frina si cilindrii spate ca sursa majora. de regula cilindrii uzati dau fenomenul asta in f multe cazuri, dar la mine a disparut (ma rog, nu pateam chiar la fel, cadea 2-3 cm si se ridica imediat inapoi) imediat dupa schimbarea pompei de frina (doseur-ul). ia-le incet si le dai tu de cap
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Joi 04-Ian-2007 17:06

florin_budea scrie:-Servodirectia ,uneori merge impecabil uneori mie rusine de ea ca este servo.
-pompa face galagie, este toata unsa.


Foarte probabil distribuitorul de servo e murdar si de-aia se comporta asa.
N-am inteles care e treaba cu ungerea pompei.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
florin_budea
pasionat
Mesaje: 313
Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
Localitate: Bihor,Beius

Mesajde florin_budea » Joi 04-Ian-2007 21:11

@nicu fi mai precis, distribuitorul care este , traseul este pompa-->disjuctor->servo->rezervor->pompa, te referi la "chestia" cu sfera de ea ?

Avatar utilizator
gabi caragea
pasionat
Mesaje: 531
Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
Localitate: bucuresti

Mesajde gabi caragea » Joi 04-Ian-2007 23:07

poate te-a pacalit cineva ca trebuie sa aiba pompa ulei pe ea mereu ca cica asa merge mai bine,asta inseamna pierdere nu ungere pentru ca pompa este unsa 24/24 de de uleiul hidraulic asa verifica pe unde ai pierderi si rezolvale mai intreabai pe specialisti cica pe la conductele acelea care vin la reservor se poate stabili pe unde exista pierderi inclusiv petele lasate pe jos.

Avatar utilizator
gabi caragea
pasionat
Mesaje: 531
Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
Localitate: bucuresti

Mesajde gabi caragea » Joi 04-Ian-2007 23:07

sper sa iti poti rezolva problema cat mai repede,este pacat sa circuli cu altceva cand ai o bijuterie de masina

traiasca XANTIA
VIVE LA FRANCE

Avatar utilizator
florin_budea
pasionat
Mesaje: 313
Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
Localitate: Bihor,Beius

Mesajde florin_budea » Vin 05-Ian-2007 10:01

Gagi cand pompa este umeda pe exterior inseamna pierdere, neinsemnata dar pierdere.Pompa imi este umeda.

Avatar utilizator
gabi caragea
pasionat
Mesaje: 531
Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
Localitate: bucuresti

Mesajde gabi caragea » Vin 05-Ian-2007 10:58

acelasi lucru am avut si eu
am sterso foarte bine si am vazut pe unde pierdea
una din conducte nu se fixa cum trebuie in momentul in care stringeam piulita incearca sa ii schimbi pozitia sau sa nu fie ovalizata,eu cred ca in pompa se fixeaza pe ceva conic nu este bine nici sa stringi prea tare ca poate face ceva poc,dar sigur vei gasi o solutie de a minimaliza pierderea.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Vin 05-Ian-2007 12:32

@florin_budea: disjunctorul e "chestia" aia cu sfera in ea :lol:
Distribuitorul e "chestia" care iti controleaza presiunea din servo-directie si e alimentat de o conducta din disjunctor.
Cu "umezeala" poti sa faci asa:
- desfaci teava care intra in pompa si vezi in stare e garnitura din interior. Daca e prea tasata, o poti intoarece invers
- teava tb sa "calce" bine in pompa, altfel poti sa o stringi pina crapa ca tot nu va etansa bine.
- cind ai strins-o la loc, daca tot mai se "emotioneaza" stringi cu o cheie maxim 30 de grade. Dupa care cureti si astepti sa vezi daca mai curge. Daca mai curge, mai stringi putin, daca nu o lasi asa.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

liviuvelisarie
simpatizant
Mesaje: 41
Membru din: Joi 21-Sep-2006 23:01
Localitate: Luxemburg

suspensie

Mesajde liviuvelisarie » Vin 02-Feb-2007 16:13

Xantia mea are 114.000 km si servo directia se aude, suspensia e cam moale si parca nu se mai ridica la maxim susp, ci doar la pozitia aceea intermediara.
Service?

liviuvelisarie
simpatizant
Mesaje: 41
Membru din: Joi 21-Sep-2006 23:01
Localitate: Luxemburg

suspensie

Mesajde liviuvelisarie » Vin 02-Feb-2007 16:21

A, si pedala de frana e cam jos, cam tare...are legatura cu suspensia?


Înapoi la “Hidraulica - Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11821
    Cel mai nou membru Shraunrst