Problemute la C4...
Moderator: Echipa Tehnica
stevey scrie:Benzina proasta.Daca pui top 99 de multe ori asa ajungi.Nu e exclus si cu carrera 100.
Ok, si atunci ce sa pun? Toluen combinat cu kerosen? Serios acuma... daca nici carerra100 sau top99+ nu sint ok atunci ce sa mai pun?!
Menionez faptul ca de cind o am a tremurat de vreo 5 ori in total, iar odata a tremurat cind bagam omv95, si atunci faptul ca nu a luat-o la prima cheie cind erau +15C afara si apoi a tremurat aiurea m-a facut sa bag doar benzina de 100, si apoi pentrom 99+.
In plus in toate celelalte cazuri cind a tremurat aveam 3 linii pe indicatorul de carburant, insa acum aveam plinul facut si vreo 25km parcursi.
Ma rog, am sa-l tratez ca pe un incident izolat si asta e. Avind in vedere ca nu a mai facut... il iert

pui doar carrera 100, nu mai baga tot felul de prostii, aia e macara austria 100%. Mai poti sa iti iei si aditiv sa pui o data la doua plinuri sa iti mai curete toate alea ca sigur ai tot felul de murdarii.
alarma, clima, cd, praguri, navigatie, so on... - B-08-BBK[img:824728406b]http://www.tour-romania.info/citroen/avatarmare.jpg[/img:824728406b]
silvius scrie:pui doar carrera 100, nu mai baga tot felul de prostii, aia e macara austria 100%. Mai poti sa iti iei si aditiv sa pui o data la doua plinuri sa iti mai curete toate alea ca sigur ai tot felul de murdarii.
Aha.
Ce e cu aditivii astia, cum se cheama, ce tre' sa cer la benzinarie, cum se pun, cit se pun, in ce conditii, la ce tre' sa fiu atent? Ca sint total pe dinafara la carburanti.
Totusi rabla merge ok cu petrom 99+. In afara de carerra100 ce alt carburant euro4 cu cifra octanica de cel putin 98 si "de incredere" ar mai fi? In conditiile in care fac cam 2-3 plinuri pe luna diferenta de bani dintre un plin cu pentrom99+ (vreo 3.42RON/l) si carerra100 (vreo 4.1RON/l) e semnificativa, iar eu nu am simtit nici o diferenta intre cele 2 (decit la cit de des tre' sa-mi bag cardul in POS-urile lor).
Acum am vreo 130Km prcursi prin oras (cu consum mediu de 9.5l/100), si cred ca am sa umplu glolul de vreo 2 linii cu carerra100 miine dimineata, ca tot tre' sa plec din localitate.
hmmm, singura indicata e carrera daca ti cu aevarat la motorul tau.
O sa iti spun zilele astea ce aditiv sa iti pui, trebe sa imi vina si mie. Vorbim pe PM insa.
O sa iti spun zilele astea ce aditiv sa iti pui, trebe sa imi vina si mie. Vorbim pe PM insa.
alarma, clima, cd, praguri, navigatie, so on... - B-08-BBK[img:824728406b]http://www.tour-romania.info/citroen/avatarmare.jpg[/img:824728406b]
-
- simpatizant
- Mesaje: 80
- Membru din: Mie 01-Noi-2006 20:15
- Localitate: IASI
eu folosesc denzina de 98 de la mol asta deoarece in urma cu aproximativ doi ani a trebuit sa schimb doua bobine de inductie la Golf (4 1.6i 16v) datorita faptului ca foloseam doar OMV Super 100 cum era pe atunci. Cei de la dealer-ul local (Sandra Traning) mi-au spus sa nu mai folosesc benzina cu cifra octanica de 100 pentru ca nu este recomandata si afecteaza motorul - cica s-ar preta doar la motoarele FSI -alea de la Audi si mai nou VW si desigur de la alte marci care folosesc aceeasi tehnologie.
Intrebarea mea este - Pot sa folosesc benzina de 100 de la OMV pt motorasul meu
Intrebarea mea este - Pot sa folosesc benzina de 100 de la OMV pt motorasul meu

dannastasa scrie:Pot sa folosesc benzina de 100 de la OMV pt motorasul meu
Problema cu bobinele mi se pare un incident nefericit si atit, iar explicatia celor de la sandra e demna de cartea de bucate.
Deci, sincer, eu nu vad de ce nu ai putea folosi benzina de 100 de la OMV. Foarte multi o folosesc si nu doar cei cu FSI/TSI/TFSI.
Dupa o luna si ceva am reusit sa schimb ambreiajul si s-a terminat cu tremuraturile intr-a I-a si a II-a. Care mai aveti problema asta mergeti la service cat mai repede.
Ca o prima impresie , consumul a scazut simtitor. Daca pana acum, in acelasi Bucuresti liber, imi lua > 14 , acum imi consuma sub 12 si merge mult mai lin si pot s-o tin intr-a II-a la viteze mult mai mici. Pana acum, ATS: nota 10
Problema a fost alta: un baiat istet de la service mi-a mutat odorizantul (sticluta) din partea stanga in consola centrala si in desteptaciunea lui l-a montat cu gura in jos. Bineinteles ca a curs tot si a distrus plasticul de pe consola centrala (ala cu display-ul de la comp de bord si cu gurile de la aerul cond). Si-au cerut scuze si mi l-au schimbat intr-o zi. Oricum, nu pot sa inteleg ce treaba are ambreiajul cu odorizantul. Norocul meu ca nu a curs si pe bord, ar fi fost mult mai complicat. Pentru tot deranjul asta de o zi ATS-ul nu s-a simtit nici cu odorizant bonus pentru ala care s-a pierdut, chiar daca le-am cerut cu nesimtire. Cica asta e politica lor - sa-si bage picioarele.
Pentru problema asta , ATS: nota 1
Deci pe total ATS: nota 5.5 . Deocamdata e nota de trecere dar nu se stie ce ne rezerva viitorul.
Oricum, de ceva timp le fac lobby serios. Doi colegi de munca au vrut C4 si i-am convins mai ales dupa ce un vanzator sustinea in fata mea ca motorul de 1.6 nu consuma mai mult de 10 in Bucuresti.
Voi ati vazut cate C4-uri asteapta la coada la service? Am fost socat astazi, cred ca erau vreo 20-30.
John
Ca o prima impresie , consumul a scazut simtitor. Daca pana acum, in acelasi Bucuresti liber, imi lua > 14 , acum imi consuma sub 12 si merge mult mai lin si pot s-o tin intr-a II-a la viteze mult mai mici. Pana acum, ATS: nota 10
Problema a fost alta: un baiat istet de la service mi-a mutat odorizantul (sticluta) din partea stanga in consola centrala si in desteptaciunea lui l-a montat cu gura in jos. Bineinteles ca a curs tot si a distrus plasticul de pe consola centrala (ala cu display-ul de la comp de bord si cu gurile de la aerul cond). Si-au cerut scuze si mi l-au schimbat intr-o zi. Oricum, nu pot sa inteleg ce treaba are ambreiajul cu odorizantul. Norocul meu ca nu a curs si pe bord, ar fi fost mult mai complicat. Pentru tot deranjul asta de o zi ATS-ul nu s-a simtit nici cu odorizant bonus pentru ala care s-a pierdut, chiar daca le-am cerut cu nesimtire. Cica asta e politica lor - sa-si bage picioarele.

Pentru problema asta , ATS: nota 1
Deci pe total ATS: nota 5.5 . Deocamdata e nota de trecere dar nu se stie ce ne rezerva viitorul.
Oricum, de ceva timp le fac lobby serios. Doi colegi de munca au vrut C4 si i-am convins mai ales dupa ce un vanzator sustinea in fata mea ca motorul de 1.6 nu consuma mai mult de 10 in Bucuresti.
Voi ati vazut cate C4-uri asteapta la coada la service? Am fost socat astazi, cred ca erau vreo 20-30.
John
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO