Antipollution fault

Forum de discutii generale despre Citroen C5 I-II (2001-2008). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

Pablo406
pasionat
Mesaje: 131
Membru din: Mar 09-Mai-2006 14:17
Localitate: Constanta

Mesajde Pablo406 » Sâm 04-Noi-2006 14:46

Salut. Eu am probleme din cind in cind cu antipollution fault dar o iesire din oras rezolva problema. Poate fi si din cauza motorinei dar in principal mersul in oras e cauza.
Pentru cei care au FAP, la mersul in oras calculatorul nu are timp sa faca ciclul ala de regenerare si se infunda partial FAP.
Oricum, pentru orice turbodiesel e recomandat ca macar o data pe saptamina sa fie un drum mai lung pentru curatare
@ mesersmith : iesi din oras citeva zeci de kilometri la viteza constanta( sa zicem 110 sa nu te ia radarul) Cind te intorci mergi mai fortat cu ea. Ai sa vezi diferenta.

ionut
just curious
Mesaje: 6
Membru din: Mar 29-Noi-2005 18:50
Localitate: suceava

Mesajde ionut » Lun 06-Noi-2006 14:37

Am avut si io aceeasi problema anul trecut in iarna cind cu frigurile alea. Am citit pe forumul francez ca o simpla deconectare a bateriei timp de 1-2 minute ar rezolva problema. Si chiar s-a rezolvat.

iulian_taranu
simpatizant
Mesaje: 29
Membru din: Vin 21-Iul-2006 14:01
Localitate: constanta

fap xsara 1.6 benzina

Mesajde iulian_taranu » Dum 26-Noi-2006 13:02

Pablo406 scrie:Se pare ca am rezolvat faza cu antipollution. Am desfacut toba cu catalizatorul/filtrul.Apropo, buna piesa, pare ca e inox.Filtrul e in partea din spate si mai lipseau soarecii din el. L-am spalat cu multa apa .
Acum nu imi mai apar pierderi de putere si urmatoarele avertizari antipollution fault , clean diesel filter si nici diesel filter clogged. A ramas totusi Additive level low. Cred ca e o problema separata.
Am si surprins-o de citeva ori cind isi facea singura ciclul de regenerare, treaba pe care nu am mai observat-o pina acum.
A , am vazut si eu la masina asta consum sub 6% cu aer conditionat. Nu in oras, bineinteles.
In concluzie spalare filtrului da rezultate bune. Este simplu de facut, singurul semn de exclamare ar fi atentia sporita la demontarea celor doi senzori. Mie mi s-au parut senzori de temperatura, dar pot sa ma insel.


salut acum am vazut modul tau de rezolvare a problemei cu fap-ul, stii cumva unde este localizat la xsara 1.6 benzina din 2003? am si eu aceeasi problema de vreo 3 luni . cei de la service s-au multumit sa imi reseteze calc. dar dupa 2-3 zile problema reapare si m-am cam saturat sa ma tot duc pe la ei... multumesc mult.

kristi
pasionat
Mesaje: 287
Membru din: Joi 20-Apr-2006 18:33
Localitate: Bucuresti

Mesajde kristi » Dum 26-Noi-2006 21:50

Fap au numai masinile cu motoare diesel, si la Xsara din cate stiu nu a fost pus deloc, la tine mesajul nu are legatura cu fap-ul. Problema ta poate fi de la sonda lamba sau catalizator sau poate fi o simpla alarma falsa. Cauta cu googel si ai sa gasesti mai multe detalii pe forumuri din strainatate.

C5 2002 16V
just curious
Mesaje: 16
Membru din: Vin 29-Dec-2006 11:43
Localitate: Bucuresti

Mesajde C5 2002 16V » Vin 29-Dec-2006 11:54

Am si eu problema asta, motor de 2000 benzina 135 CP din 2002, imi apare cind dau blana mai mult dar imi dispare dupa un timp. Acum citeva luni cind mi-a aparut prima data m-am speriat si am fost in reprezentanta unde au bagat masina pe tester si mi-au scos mesajul. Cica ar fi o dioda ceva de vina si costa vreo 2 mil, dar nu e urgenta sa o schimb ca nu afecteaza in nici un fel mersul masinii. Eu mai stau asa si cind se permanentizeaza ma duc sa schimb piesa.

1qaz2wsx
simpatizant
Mesaje: 32
Membru din: Mar 14-Noi-2006 21:19
Localitate: bucuresti

Mesajde 1qaz2wsx » Vin 05-Ian-2007 20:24

si mie mi-a aparut la 1000km si a disparut a doua zi
sunat la ats si au intrebat daca motorul trage bine....am zis ca era ok.....si au zis ca e de la motorina....
trebuie o motorina cu aditiv..si nu lasata sa traga de pe fundul rezervorului
am mers de atunci numai cu petrom nordic...si e ok

Avatar utilizator
steffann
simpatizant
Mesaje: 35
Membru din: Lun 04-Dec-2006 21:37
Localitate: bucuresti
Contact:

Mesajde steffann » Lun 08-Ian-2007 00:43

Mi-a venit si mie randul sa primesc acest mesaj "level of diesel antipolution additive low" desi am mers la drum lung destul, masina e proaspat adusa din franta, si am pus numai motorina de la omv, sau petrom.

ce mai stiti despre acest mesaj???

kristi
pasionat
Mesaje: 287
Membru din: Joi 20-Apr-2006 18:33
Localitate: Bucuresti

Mesajde kristi » Lun 08-Ian-2007 09:25

Fap-ul are un rezervor cu aditiv (cam 5 litri) care e folosit la regenerarea fap-ului. Cand acesta se termina trebuie completat la loc. Aditiv gasesti la ATS.

Aceasta poate fi o indicatie ca in curind va trebui schimbat fap-ul.
Masina ta fiind din 2001 fap-ul din cate stiu se schimba la 80000 km, deci s-ar putea ca in curand sa trebuiasca sa-l schimbi a doua oara.

Avatar utilizator
steffann
simpatizant
Mesaje: 35
Membru din: Lun 04-Dec-2006 21:37
Localitate: bucuresti
Contact:

Mesajde steffann » Lun 08-Ian-2007 10:14

Citisem si pe forum la pejo, cei ce folosesc motoare hdi au aceeasi pb, si fiind mai multi utilizatori de peugeot am auzit muuuulte chestii "interesante".

Deja o putem trece la categoria "bad things" pentru ca in 4 ani de propietar a multor tipuri de masini nemtesti nu am intalnit o pb de acest gen la atat de multi utilizatori, ma rog dar nici nu exista acest "fap"

Avatar utilizator
steffann
simpatizant
Mesaje: 35
Membru din: Lun 04-Dec-2006 21:37
Localitate: bucuresti
Contact:

Mesajde steffann » Mar 09-Ian-2007 15:13

Am sunat la ATS sa fac o programare si am intrebat informativ cat costa litrul de aditiv si...cica 3.000.000 ROL. In cazul in care e nevoie de vreo 5 litri suma de 15.000.000 rol mi se pare destul de ok. In cazul in care ulterior imi schimb si FAP-ul si mai prestezi vreo 30.000.000 rol iti dai seama ca esti chiar norocos ca ai o asa masina.

Aveti idee cam de cati litri e nevoie pt completare si daca acela este pretul corect?

kristi
pasionat
Mesaje: 287
Membru din: Joi 20-Apr-2006 18:33
Localitate: Bucuresti

Mesajde kristi » Mar 09-Ian-2007 16:46

Ceea ce ti-a spus ATs-ul pentru un litru de Eolys (aditivul pentru fap) este jaf. Uite aici o discutie despre fap si costuri, http://www.planete-citroen.com/forum/sh ... ute+cerine. Un user din Franta spune ca a dat pe 5l de Eolys 80 euro, deci un litru ar trebui sa fie 16 euro.
Se pare ca in Franta se poate face totul cu 400 euro.

Avatar utilizator
steffann
simpatizant
Mesaje: 35
Membru din: Lun 04-Dec-2006 21:37
Localitate: bucuresti
Contact:

Mesajde steffann » Mar 09-Ian-2007 16:51

da, am verifricat si eu pe alte forumuri si se pare ca pe afara filtrul schimbat+completat aditiv e in jur de 400-500 euro si trebuie sa recunosc ca la cam toti le-au cazut fetele cand au auzit de asa pret...dar noi in ro ce sa mai zicem ca sare de 1000 lejer.

Cred ca o sa fac o vizita pana in Franta.

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Joi 15-Feb-2007 22:45

mesersmith scrie:hopa hentz!!!!! Ieri mi-a aparut si mie mesajul antipollution fault si a aparut cand am oprit motorul dupa 180 de km parcursi fara oprire.Cand l-am oprit, mi s-a parut ca a avut o vibratie ciudata, ca si cum nu s-ar fi hotarat sa se opreasca, ca la auto aprindere la motoarele pe benzina.Pana la urma s-a oprit apoi curios fiind, l-am pornit din nou sa vad daca mai face la fel si atunci a aparut mesajul.Am observat ca mai mult de 130km/h nu mai merge si ca nu mai are aceeasi repriza, ii lipseste din putere.Am sunat la service citroen constanta si baiatul de acolo mi-a aspus ca e fie din alimentare(motorina proasta), fie a intrat aer pe instalatia de alimentare.Parca nu prea imi vine sa cred.
Ma intereseaza daca si cum se poate remedia kestia asta.Vad ca au mai patit-o si altii dar nu prea se discuta pe marginea subiectului asta.

ciudat, ieri in prima faza nu mai sarea de 130 si mai apoi, pe seara se ducea pana la 180 unde se pare ca e ea limitata.mesajul nu a disparut si eu cred ca e ceva mai grav, avand in vedere ca mesajul nu apare mai tarziu in timpul mersului, ci instantaneu, kiar la pornire. ma gandesc ca e vreun senzor care nu-si mai face treaba deloc, dat fiind faptul ca apare imediat si nu dupa ce motorul ar merge un timp. la voi cum aparea?
a, si am uitat sa va spun, am alimentat de la lukoil:))



s-a rezolvat. am fost la service citroen in constanta si lexia a rezolvat-o in 2 min, se pare ca a fost un "defect fugitiv".
m-a costat 250.000 rol

laci_troen
simpatizant
Mesaje: 80
Membru din: Vin 16-Feb-2007 10:32
Localitate: oradea

FAP

Mesajde laci_troen » Lun 19-Feb-2007 16:35

Filtru de particule pret 1286.54ron
aditiv 168.26 ron
Pentru modele pana la OPR 9492
aditiv este pe stoc

Avatar utilizator
tyyy84
pasionat
Mesaje: 234
Membru din: Mar 13-Feb-2007 00:08
Localitate: Bucuresti

Mesajde tyyy84 » Mie 02-Mai-2007 19:04

laci_troen unde sunt preturile astea????

chiar nu se poate gasii nicaieri aditivul asta decat la ei???

il pot pune eu???

AJUTOOORRR!!!! mi-a aparut si mie :::diesel aditiv level low


Înapoi la “Citroen C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11805
    Cel mai nou membru florinmarchidanu