Am fost la Ionut State in Giulesti si am incarcat sferele la CX.
M-a costat 1.400.000 cu totu dat jos, masurat, incarcat, montat
Acum masina nu se mai lasa pana dimineata deloc . . .sta sculata ceva de speriat . . .
Dar totusi nu se simte in mers o prea mare diferenta . . .i-mi pare tot cam rigida . . . aveti idee de ce ????? Pe loc are cursa ampla si amortizata . . . . .
am incarcat sferele
Moderator: Echipa Tehnica
pai manometru decalibrat e sigur ca mi-a aratat chiar el ca pleaca de la 30 in sus . . . . cica a dat drumu unu la azot tare din greseala si a dat manometru peste cap . . . .
Deci pe fata le-a facut 100 - 30 = 70
Pe spate 70 - 30 = 40
Deci daca masina e rigida inseamna presiune prea mare sau prea mica ???
Deci pe fata le-a facut 100 - 30 = 70
Pe spate 70 - 30 = 40
Deci daca masina e rigida inseamna presiune prea mare sau prea mica ???
- MARIAN
- Admin CITROclub
- Mesaje: 3044
- Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
- Localitate: Buzau
- Masina: Xantia 1.9TD VSX
- 2: C5 2.0 HDI 110CP
- Contact:
Masina poate fi rigida si la presiune mare si la mica
.Mica-amplitudine mica,mare-amplitudine mare dar cu efort mare depus la apasare;ca la o masina cu arcuri tari.
Pe fata trebuia sa ai 75
Cred ca presiunile se apropie de cea nominala(asta nu inseamna ca nu ar trebui sa ai presiunea corecta in sf.)
Mai demult am avut aceeasi problema adica cursa ampla si amortizata pe loc dar in mers...cam rigida.Am comparat masina mea cu alta care avea sferele cam descarcate dar in mers se comporta mult mai bine decat a mea(dupa ce si-a incarcat sferele era superba).Atunci am umblat la reglajul inaltimii,curatat tije comanda,curatat corectorul spate ,urmeaza si cel de pe fata, iar comportamentul este diferit.

Pe fata trebuia sa ai 75
Pe loc are cursa ampla si amortizata . . . . .
Cred ca presiunile se apropie de cea nominala(asta nu inseamna ca nu ar trebui sa ai presiunea corecta in sf.)
Mai demult am avut aceeasi problema adica cursa ampla si amortizata pe loc dar in mers...cam rigida.Am comparat masina mea cu alta care avea sferele cam descarcate dar in mers se comporta mult mai bine decat a mea(dupa ce si-a incarcat sferele era superba).Atunci am umblat la reglajul inaltimii,curatat tije comanda,curatat corectorul spate ,urmeaza si cel de pe fata, iar comportamentul este diferit.
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Nu cred ca are legatura presiunea in sfere cu viteza de scufundare a masinii. Eu aveam anul trecut sferele descarcate si masina se scufunda greu, in citeva zile. Acum e cam invers: am presiune in sfere si masina se scufunda in citeva ore. Morala: intr-un timp oarecare voi avea nevoie de un nou dozator.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo