arcuri sport
Moderator: Echipa Tehnica
-
dannastasa
- simpatizant
- Mesaje: 80
- Membru din: Mie 01-Noi-2006 20:15
- Localitate: IASI
arcuri sport
a schimbat cineva arcurile standard cu unele sport (mult mai joase si mai rigide - se pot pastra amortizoarele standard
- cel putin la arcurile produse de firma eibach) care ii va conferi masinii un look mult mai agresiv (coboara cu 30 mm garda la sol si de ce nu va face mult mai putin zgomot suspensia spate - pt ca fiind mai rigide arcurile, amortizorul va ajunge mult mai greu la compresia maxima - zic eu
.
-
dannastasa
- simpatizant
- Mesaje: 80
- Membru din: Mie 01-Noi-2006 20:15
- Localitate: IASI
Eu i-am intrebat pe cei de la reprezenta despre garantie inainte sa imi iau mi-au masina si mi-au spus destul de clar:
"C4 are o garantie destul de variabila, orice piesa o schimbi isi pierde garantia: schimbi evacuarea numai ai garantie pe ea, umbli la prtea electronica numai ai garantie pe ea".
Destul de simplu si mi se pare super K, considerand ca la alte marci modifici orice, cat de mic si pierzi toata garantia.
"C4 are o garantie destul de variabila, orice piesa o schimbi isi pierde garantia: schimbi evacuarea numai ai garantie pe ea, umbli la prtea electronica numai ai garantie pe ea".
Destul de simplu si mi se pare super K, considerand ca la alte marci modifici orice, cat de mic si pierzi toata garantia.
arcurile sint imperecheate cu amortizorele, nu poti folosi arcuri tari si amortizoare moi sau invers, comportamentul masinii va fi straniu, chiar periculos in unele situatii. arcurile se imperecheaza intotdeauna cu amortizorele, si asta o face producatorul prin calcule, in functie de caracteristicile si destinatia suspensiei respective. si apoi, nu poti face schimbarea doar pe spate, mai ales daca modifici inaltimea.
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
-
dannastasa
- simpatizant
- Mesaje: 80
- Membru din: Mie 01-Noi-2006 20:15
- Localitate: IASI
pai asa ar fi si normal pt ca daca schimbi evacuarea standard cu una racing atunci o sa pierzi garantia la evacuarea standard dar ai sa ai garantia oferita de producatorul evacuarii racing si in acelasi timp ai garantie la restul masinii - dar ai putea intampina o serie de probleme din partea celor de la service in momentul defectari unei componente la motor invocand drept scuza evacuarea ta modificata. 
- Alex Motan
- pasionat
- Mesaje: 198
- Membru din: Lun 11-Sep-2006 22:20
- Localitate: Bucuresti,Galati
Sicer si la obiect: eu nu prea stiu de unde a-ti scos-o cu suspensia asta de VTS. Chiar e diferita? Garda la sol e aceeasi si din cate am vazut comportamentul masinii(adica zgomotul ciudat de pe spate) este la fel ca la celelalte.
Si eu m-am gandit serios sa imi schimb arcurile si sa pun H&R care sunt cele mai bune din lume, coboara masina cu 35 mm si costa 250 euroi.
Sunt pe ganduri inca daca se merita pe drumuletele noastre si daca este sigur sa o fac fara sa schimb amortizoarele. Inca ma mai gandesc dar daca zice-ti ca suspensia mea este diferita (ceea ce nu cred) cred k am sa o pastrez pt ca nu vreau sa stric nimic din comportamentul masinii.
Si eu m-am gandit serios sa imi schimb arcurile si sa pun H&R care sunt cele mai bune din lume, coboara masina cu 35 mm si costa 250 euroi.
Sunt pe ganduri inca daca se merita pe drumuletele noastre si daca este sigur sa o fac fara sa schimb amortizoarele. Inca ma mai gandesc dar daca zice-ti ca suspensia mea este diferita (ceea ce nu cred) cred k am sa o pastrez pt ca nu vreau sa stric nimic din comportamentul masinii.
daca schimbi suspensia oricum nu cred ca te duceai in curtea blocului sa o faci. te duci la unul din tunerii nostrii mai in voga. nu se poate sa nu aiba experienta in domeniu. daca nu, te duci frumusel afara la musketier si gata
[img:177922ea83]http://img221.imageshack.us/img221/4179/cityracercp1.jpg[/img:177922ea83]
OPUS Workshop
:: LED designs ::
OPUS Workshop
:: LED designs ::
La Vts suspensia e chiar la fel ca la VTR! Din cauza puterii motorului mi s-a parut chiar mai moale 
[b:8a91ac8b41]Citroen Spirit on my C4... VTR 1.6i, Obsidien [/b:8a91ac8b41][img:8a91ac8b41]http://www.sloganizer.net/en/style3,C4.png[/img:8a91ac8b41]
Matrixu scrie:VTS e lasat mai jos un pic..Mugurel poate sa confirme/infirme..dar eu din ce am vazut la VTS mi s-a parut ca masina este mai joasa si are suspensiile mai tari..
Logic e aberant ca o masina de 180CP sa aiba aceleasi suspensii cu una de 90-110!!!!!!
Pana la urma nu se stie sigur daca VTS are alta suspensie , ci doar "ni se pare?"
Mie mi s-a parut FOARTE la fel!
[b:8a91ac8b41]Citroen Spirit on my C4... VTR 1.6i, Obsidien [/b:8a91ac8b41][img:8a91ac8b41]http://www.sloganizer.net/en/style3,C4.png[/img:8a91ac8b41]
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187804
Total subiecte 18661
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11830
Cel mai nou membru Dady






