arcuri sport

personalizarea masinii, de la styling pana la tuning extrem

Moderator: Echipa Tehnica

dannastasa
simpatizant
Mesaje: 80
Membru din: Mie 01-Noi-2006 20:15
Localitate: IASI

arcuri sport

Mesajde dannastasa » Mar 09-Ian-2007 21:06

a schimbat cineva arcurile standard cu unele sport (mult mai joase si mai rigide - se pot pastra amortizoarele standard :!: - cel putin la arcurile produse de firma eibach) care ii va conferi masinii un look mult mai agresiv (coboara cu 30 mm garda la sol si de ce nu va face mult mai putin zgomot suspensia spate - pt ca fiind mai rigide arcurile, amortizorul va ajunge mult mai greu la compresia maxima - zic eu :roll: .

Avatar utilizator
mituc
pasionat
Mesaje: 885
Membru din: Mar 28-Mar-2006 09:01
Localitate: Iasi
Contact:

Mesajde mituc » Mar 09-Ian-2007 21:28

Probabil daca vrei sa faci o treaba cel putin pe spate trebuie schimbat tot.
As fi curios daca zic ceva astia la garantie daca incepi sa umbli pe la amortizoare, evacuare, etc.

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Mar 09-Ian-2007 21:33

Esti sigur ca se pot pastra amortizoarele, daca pui arcuri mai mici?? :shock:
Vor tipa la garantie daca umblii la suspensii asta e clar. Eu as pune o suspensie de VTS si le-as inchide gura.
Suspensia de VTS mi se pare cel mai bun compromis intre look,comportament si confort.

dannastasa
simpatizant
Mesaje: 80
Membru din: Mie 01-Noi-2006 20:15
Localitate: IASI

Mesajde dannastasa » Mar 09-Ian-2007 21:42

da suspensia de VTS ar fi cea mai buna alegere din punct de vedere al garantiei dar cred ca din punct de vedere financiar te ruineaza :x astia de la reprezentanta - nu am idee cat costa dar cu siguranta nu se compara cu ceva semi-profi` de pe piata.

Shadow
simpatizant
Mesaje: 71
Membru din: Joi 02-Noi-2006 20:47
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Shadow » Mie 10-Ian-2007 22:24

Eu i-am intrebat pe cei de la reprezenta despre garantie inainte sa imi iau mi-au masina si mi-au spus destul de clar:
"C4 are o garantie destul de variabila, orice piesa o schimbi isi pierde garantia: schimbi evacuarea numai ai garantie pe ea, umbli la prtea electronica numai ai garantie pe ea".
Destul de simplu si mi se pare super K, considerand ca la alte marci modifici orice, cat de mic si pierzi toata garantia.

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mie 10-Ian-2007 23:13

arcurile sint imperecheate cu amortizorele, nu poti folosi arcuri tari si amortizoare moi sau invers, comportamentul masinii va fi straniu, chiar periculos in unele situatii. arcurile se imperecheaza intotdeauna cu amortizorele, si asta o face producatorul prin calcule, in functie de caracteristicile si destinatia suspensiei respective. si apoi, nu poti face schimbarea doar pe spate, mai ales daca modifici inaltimea.
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

dannastasa
simpatizant
Mesaje: 80
Membru din: Mie 01-Noi-2006 20:15
Localitate: IASI

Mesajde dannastasa » Mie 10-Ian-2007 23:15

pai asa ar fi si normal pt ca daca schimbi evacuarea standard cu una racing atunci o sa pierzi garantia la evacuarea standard dar ai sa ai garantia oferita de producatorul evacuarii racing si in acelasi timp ai garantie la restul masinii - dar ai putea intampina o serie de probleme din partea celor de la service in momentul defectari unei componente la motor invocand drept scuza evacuarea ta modificata. :roll:

Avatar utilizator
Alex Motan
pasionat
Mesaje: 198
Membru din: Lun 11-Sep-2006 22:20
Localitate: Bucuresti,Galati

Mesajde Alex Motan » Joi 11-Ian-2007 09:03

Sicer si la obiect: eu nu prea stiu de unde a-ti scos-o cu suspensia asta de VTS. Chiar e diferita? Garda la sol e aceeasi si din cate am vazut comportamentul masinii(adica zgomotul ciudat de pe spate) este la fel ca la celelalte.
Si eu m-am gandit serios sa imi schimb arcurile si sa pun H&R care sunt cele mai bune din lume, coboara masina cu 35 mm si costa 250 euroi.
Sunt pe ganduri inca daca se merita pe drumuletele noastre si daca este sigur sa o fac fara sa schimb amortizoarele. Inca ma mai gandesc dar daca zice-ti ca suspensia mea este diferita (ceea ce nu cred) cred k am sa o pastrez pt ca nu vreau sa stric nimic din comportamentul masinii.

Avatar utilizator
T.rac3Er
pasionat
Mesaje: 644
Membru din: Mar 08-Aug-2006 12:22
Localitate: bucuresti

Mesajde T.rac3Er » Joi 11-Ian-2007 13:34

daca schimbi suspensia oricum nu cred ca te duceai in curtea blocului sa o faci. te duci la unul din tunerii nostrii mai in voga. nu se poate sa nu aiba experienta in domeniu. daca nu, te duci frumusel afara la musketier si gata
[img:177922ea83]http://img221.imageshack.us/img221/4179/cityracercp1.jpg[/img:177922ea83]

OPUS Workshop
:: LED designs ::

Avatar utilizator
Adrian
pasionat
Mesaje: 439
Membru din: Dum 18-Sep-2005 18:47
Localitate: Bucuresti

Mesajde Adrian » Joi 11-Ian-2007 22:51

La Vts suspensia e chiar la fel ca la VTR! Din cauza puterii motorului mi s-a parut chiar mai moale :)
[b:8a91ac8b41]Citroen Spirit on my C4... VTR 1.6i, Obsidien [/b:8a91ac8b41][img:8a91ac8b41]http://www.sloganizer.net/en/style3,C4.png[/img:8a91ac8b41]

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Joi 11-Ian-2007 22:57

VTS e lasat mai jos un pic..Mugurel poate sa confirme/infirme..dar eu din ce am vazut la VTS mi s-a parut ca masina este mai joasa si are suspensiile mai tari..
Logic e aberant ca o masina de 180CP sa aiba aceleasi suspensii cu una de 90-110!!!!!!

Avatar utilizator
puiuradu
simpatizant
Mesaje: 52
Membru din: Dum 18-Sep-2005 17:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde puiuradu » Vin 12-Ian-2007 22:42

Matrixu scrie:VTS e lasat mai jos un pic..Mugurel poate sa confirme/infirme..dar eu din ce am vazut la VTS mi s-a parut ca masina este mai joasa si are suspensiile mai tari..
Logic e aberant ca o masina de 180CP sa aiba aceleasi suspensii cu una de 90-110!!!!!!


Pana la urma nu se stie sigur daca VTS are alta suspensie , ci doar "ni se pare?"

Avatar utilizator
Adrian
pasionat
Mesaje: 439
Membru din: Dum 18-Sep-2005 18:47
Localitate: Bucuresti

Mesajde Adrian » Sâm 13-Ian-2007 11:43

Mie mi s-a parut FOARTE la fel!
[b:8a91ac8b41]Citroen Spirit on my C4... VTR 1.6i, Obsidien [/b:8a91ac8b41][img:8a91ac8b41]http://www.sloganizer.net/en/style3,C4.png[/img:8a91ac8b41]

karma77
de-abia inscris
Mesaje: 4
Membru din: Mar 28-Mar-2006 17:00
Localitate: Iasi

Mesajde karma77 » Vin 19-Ian-2007 00:19

Ok, dar o solutie care s-o inlocuiaca pe cea originala in toate privintele, mai putin disconfortul provocat de pocnituri, ar exista? Vi s-a recomandat ceva sau imi puteti recomanda ceva anume? Eventual ceva cu garda la sol reglabila?

SAMmy
pasionat
Mesaje: 431
Membru din: Mie 11-Oct-2006 23:00
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde SAMmy » Vin 19-Ian-2007 10:21

Exact ce nu va convine la suspensia VTR/VTS?
Citroën C6 Exclusive
Citroën C4 Coupé VTR


Înapoi la “Tuning/Audio C4”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187771
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11804
    Cel mai nou membru FloLGO