Videanu nu mai vrea masini poluante in Bucuresti!!!
Moderator: Echipa Tehnica
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
Videanu nu mai vrea masini poluante in Bucuresti!!!
Poate ati auzit ieri la radio aberatiile arogantului asta care din nefericire pt noi este primar general al bucurestiului!
Incepand din Februarie Primaria Bucurestiului va adopta niste masuri astfel incat sa interzica circulatia masinilor care emit noxe peste o anumita limita.
Care este aceasta limita? Nu se stie.
La fel si cu cele care fac zgomot mai mare de x dB.
Cat? Din nou mister.
Mie imi este teama ca dl Primar vrea sa impuna niste limite in care se vor incadra doar masinile de la Euro2 in sus. Adica degeaba avem ITP luat pe bune, degeaba masinile noastre sunt in stare impecabila, Videanu nu vrea sa ne lase sa circulam cu ele in Bucuresti!
Iata si reactiile colegilor din forumul VW/ Aircooled
http://vwforum.vwforum.ro/index.php?showtopic=22302
Incepand din Februarie Primaria Bucurestiului va adopta niste masuri astfel incat sa interzica circulatia masinilor care emit noxe peste o anumita limita.
Care este aceasta limita? Nu se stie.
La fel si cu cele care fac zgomot mai mare de x dB.
Cat? Din nou mister.
Mie imi este teama ca dl Primar vrea sa impuna niste limite in care se vor incadra doar masinile de la Euro2 in sus. Adica degeaba avem ITP luat pe bune, degeaba masinile noastre sunt in stare impecabila, Videanu nu vrea sa ne lase sa circulam cu ele in Bucuresti!
Iata si reactiile colegilor din forumul VW/ Aircooled
http://vwforum.vwforum.ro/index.php?showtopic=22302
Ultima oară modificat Joi 11-Ian-2007 09:32 de către eugenro2001, modificat 1 dată în total.
- Alex Motan
- pasionat
- Mesaje: 198
- Membru din: Lun 11-Sep-2006 22:20
- Localitate: Bucuresti,Galati
De fiecare data cand vad o Dacie din 1900 800 Rabla ma feresc pt ca stiu comportamentul omului respectiv. Il doare in Pix fratilor ca are o masina de 200 de euro ce i se intampla cu ea, plus geamuri aburite, fara stopuri fara semnalizare, rugina cat cuprinde etc.
Masinile astea nu au voie sa ruleze pe nici un drum public dar prin Bucuresti unde si asa traficul este sufocat si infect plin de particule de praf.
Ceea ce trebuie precizat este ca si autobuzele vechi vor fi scoase din folosinta ceea ce iar ma bucura foarte mult. Nu cred ca cei cu masini impecabile care pot intra in categoria "masini" ar trebuii sa se teama. In Italia e la fel, la nemti e la fel si fratilor la greci nu ai voie sa iti cumperi Diesel daca esti persoana fizica, la ei toate masinile sunt pe benzina cu exceptia utilitarelor
Deci hai sa lasam deoparte spiritul nostru pur balcanic pt ca nu mai suntem singuri pe lume si acum toate deciziile care le luam nu le mai luam asa dupa placul si capul nostru le-au luat si altii inaintea noastra.
Masinile astea nu au voie sa ruleze pe nici un drum public dar prin Bucuresti unde si asa traficul este sufocat si infect plin de particule de praf.
Ceea ce trebuie precizat este ca si autobuzele vechi vor fi scoase din folosinta ceea ce iar ma bucura foarte mult. Nu cred ca cei cu masini impecabile care pot intra in categoria "masini" ar trebuii sa se teama. In Italia e la fel, la nemti e la fel si fratilor la greci nu ai voie sa iti cumperi Diesel daca esti persoana fizica, la ei toate masinile sunt pe benzina cu exceptia utilitarelor


Deci hai sa lasam deoparte spiritul nostru pur balcanic pt ca nu mai suntem singuri pe lume si acum toate deciziile care le luam nu le mai luam asa dupa placul si capul nostru le-au luat si altii inaintea noastra.
Cacanarii astia care ne conduc, pot sa adopte orice. Adica pe mine (si pe multi altii) m-ar amenda cu 5000 RON - in caz ca nu o sa ating cine stie ce norme sublime impuse de mintile lor reduse, dar orice troaca de autobuz, gunoiera, ARO, TV, etc care sunt ale statului o sa poata circula linistite
Din cate stiu RAR-ul iti da autorizatie (ITP) cum ca masina e buna si poate circula pe drumuri publice, nu primaria
Pe de alta parte nici nu dau posibilitatea sa iti aduci o masina ieftina si buna, ca trebuie sa dau o galeata de bani !!
LE:
Nu suport nici eu rablele care se descompun in mers. Am investit multi bani in masina, ca sa o pun la punct (si o sa mai bag ceva) sunt sigur ca urmatorul ITP il va lua fara probleme, dar tare mie teama de masurile astea tampite

Din cate stiu RAR-ul iti da autorizatie (ITP) cum ca masina e buna si poate circula pe drumuri publice, nu primaria
Pe de alta parte nici nu dau posibilitatea sa iti aduci o masina ieftina si buna, ca trebuie sa dau o galeata de bani !!
LE:
Nu suport nici eu rablele care se descompun in mers. Am investit multi bani in masina, ca sa o pun la punct (si o sa mai bag ceva) sunt sigur ca urmatorul ITP il va lua fara probleme, dar tare mie teama de masurile astea tampite
Ultima oară modificat Joi 11-Ian-2007 09:38 de către jgr1001, modificat de 2 ori în total.
Videanu nu mai vrea masini poluante in Bucuresti!!!
Ce poti sa mai spui ? Pot sa sper doar ca lumea va reactiona si ca asta va insemna sfarsitul pt. nesimtitii astia ( am spus nesimtiti pt. ca vreau sa pastrez totusi un vocabular decent ).
Alex ( si cei ca Alex) mai termina cu comparatiile astea cu alte tari. In primul rand noi vorbim de Romania. In al doilea rand de ce dai exemple de tari care au cu totul alte conditii ? De ce nu compari de ex. veniturile si posibilitatile financiare ale cetatenilor din tarile pe care le exemplifici cu cele de la noi ? De ce nu compari strezile din Atena cu strazile din Bucuresti ? Cate parcuri sunt in Atena ? Primarul Atenei distruge parcurile si spatiile verzi din jurul Atenei ca sa isi faca el afacerile imobiliare ? Ati auzit de drepturile omului ? Exista acolo un paragraf care se numeste dreptul la libera circulatie.
Alex ( si cei ca Alex) mai termina cu comparatiile astea cu alte tari. In primul rand noi vorbim de Romania. In al doilea rand de ce dai exemple de tari care au cu totul alte conditii ? De ce nu compari de ex. veniturile si posibilitatile financiare ale cetatenilor din tarile pe care le exemplifici cu cele de la noi ? De ce nu compari strezile din Atena cu strazile din Bucuresti ? Cate parcuri sunt in Atena ? Primarul Atenei distruge parcurile si spatiile verzi din jurul Atenei ca sa isi faca el afacerile imobiliare ? Ati auzit de drepturile omului ? Exista acolo un paragraf care se numeste dreptul la libera circulatie.
Ultima oară modificat Joi 11-Ian-2007 09:52 de către Dan Popa, modificat 1 dată în total.
- Alex Motan
- pasionat
- Mesaje: 198
- Membru din: Lun 11-Sep-2006 22:20
- Localitate: Bucuresti,Galati
Re: Videanu nu mai vrea masini poluante in Bucuresti!!!
Dan Popa scrie:Ce poti sa mai spui ? Pot sa sper doar ca lumea va reactiona si ca asta va insemna sfarsitul pt. nesimtitii astia ( am spus nesimtiti pt. ca vreau sa pastrez totusi un vocabular decent ).
Sf lor este putin probabil. Orice afirmatie de genul acesta este calculata d.p.d.v.d electoral. Videanu are statistici cu masinile in Bucuresti, cate sunt noi cate sunt vechi care sunt proprietarii, care voteaza, cum voteaza, pe cine etc. El cand face astfel de afirmatii le face cu buna stiinta nu chiar iresponsabil (pt imaginea lui ma refer), deci sf lui este putin probabil pt ca in Bucuresti sunt multe masini noi, uitati-va la semafor putin si o sa vedeti cam cate sunt in proportii. Hotararea lui s-ar putea sa fie pana la urma salutata daca majoritatea o decide.
Ideea este ca hotararea va fi luata mai mult ca sigur acum trebuie sa vedem in ce conditii pt ca va pica greu la fff multa lume.
Videanu nu mai vrea masini poluante in Bucuresti!!!
Daca vezi circuland mai multe masini noi nu inseamna ca sunt mai multe. Uita-te printre blocuri sa vezi cate masini stau din lipsa de bani pentru combustibil.
Apropo, de ce nu vine marele primar cu un program realist de eliminare a masinilor vechi si de curatare a Bucurestiului ? Pentru ca ce fac ei acum nu se poate numi program.
Apropo, de ce nu vine marele primar cu un program realist de eliminare a masinilor vechi si de curatare a Bucurestiului ? Pentru ca ce fac ei acum nu se poate numi program.
Masura aceasta este una dintre masurile pregatitoare in vederea anularii taxei sulfinei & co. Va fi aplicata la inceput in bucuresti, apoi probabil in functie de succesul ei, in toate marile orase. Intr-un fel mai bine asa, cel putin ma obliga sa am masina buna, nu sa am masina noua. Dintre 2 rele asta este cea mai putin rea.
Taxa Sulfinei va fi cu certitudine revocata. tratatul semnat de romania este usor diferit de cel semnat de ungaria, si suntem mult mai "presurizati" de ue. Romania si Bg nu ar fi facut niciodata parte din ue (nici nu ar avea cu cine...) daca nu ar fi reprezentat o buna piata de desfacere. Si cu aceasta taxa exact asta nu poate face ue...cel putin la capitolul auto.
Taxa Sulfinei va fi cu certitudine revocata. tratatul semnat de romania este usor diferit de cel semnat de ungaria, si suntem mult mai "presurizati" de ue. Romania si Bg nu ar fi facut niciodata parte din ue (nici nu ar avea cu cine...) daca nu ar fi reprezentat o buna piata de desfacere. Si cu aceasta taxa exact asta nu poate face ue...cel putin la capitolul auto.
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
alexd scrie:Masura aceasta este una dintre masurile pregatitoare in vederea anularii taxei sulfinei & co. Va fi aplicata la inceput in bucuresti, apoi probabil in functie de succesul ei, in toate marile orase. Intr-un fel mai bine asa, cel putin ma obliga sa am masina buna, nu sa am masina noua. Dintre 2 rele asta este cea mai putin rea.
Taxa Sulfinei va fi cu certitudine revocata. tratatul semnat de romania este usor diferit de cel semnat de ungaria, si suntem mult mai "presurizati" de ue. Romania si Bg nu ar fi facut niciodata parte din ue (nici nu ar avea cu cine...) daca nu ar fi reprezentat o buna piata de desfacere. Si cu aceasta taxa exact asta nu poate face ue...cel putin la capitolul auto.
Problema e ca mie imi este teama ca nu se vor multumi ca interzica circulatia masinilor care nu se incadreaza in normele de poluare specifice tipului, ci vor stabili niste niveluri in care nu se vor incadra decat automobilele de la Euro2 in sus, adica degeaba masina mea e impecabila si se incadreaza in normele noneuro sau Euro1, tot nu voi putea merge cu ea.
In Bucuresti sunt cam 1 mil de masini inmatriculate
Probabil ca 500 de mii sunt relativ noi (adica euro 2 si peste), iar din restul sunt destule care zac aiurea, dar tot raman foarte multe care sunt non euro sau euro 1. Ar fi prea multi afectati de o masura care sa stabileasca limite prea inalte
Alexd: si eu asa vrea un SAAB 900, dar nu mi-as da foc la Cx pt asta. Si multi din cei care nu au masini euro 2 nu le vor arunca, pt a-si aduce ceva mai bun, chiar fara taxa Sulfina
Masurile radicale genereaza proteste, nesupunere, evaziuni si in general probleme grave, indiferent unde s-ar aplica
Probabil ca 500 de mii sunt relativ noi (adica euro 2 si peste), iar din restul sunt destule care zac aiurea, dar tot raman foarte multe care sunt non euro sau euro 1. Ar fi prea multi afectati de o masura care sa stabileasca limite prea inalte
Alexd: si eu asa vrea un SAAB 900, dar nu mi-as da foc la Cx pt asta. Si multi din cei care nu au masini euro 2 nu le vor arunca, pt a-si aduce ceva mai bun, chiar fara taxa Sulfina
Masurile radicale genereaza proteste, nesupunere, evaziuni si in general probleme grave, indiferent unde s-ar aplica
jgr1001 scrie:Alexd: si eu asa vrea un SAAB 900, dar nu mi-as da foc la Cx pt asta.
eu as incepe cu sferele....cu care as da de pamant pana s-ar face patrate

glumesc, era un fel de a imi exprima fericirea neconditionata ca scot taxa aia aberanta. Norml ca nu le-as da foc literalmente.
Si ca sa va destind, iacata ce frumushatza voi putea sa plimb prin bucuresti daca moare sulfina:

Ultima oară modificat Joi 11-Ian-2007 11:02 de către alexd, modificat 1 dată în total.
eugenro2001 scrie:Problema e ca mie imi este teama ca nu se vor multumi ca interzica circulatia masinilor care nu se incadreaza in normele de poluare specifice tipului, ci vor stabili niste niveluri in care nu se vor incadra decat automobilele de la Euro2 in sus, adica degeaba masina mea e impecabila si se incadreaza in normele noneuro sau Euro1, tot nu voi putea merge cu ea.
Asta nu vor putea face in veci, mai ales acum, cu intrarea in UE. Dar, nici nu-i vad stand pe politisti cu sonda de gaze in mana, la intrarile din oras, testand masinile. Desi...

Stiu ca am sa starnesc multe proteste, dar, si eu am plecat de la o cazatura, respectiv o Skoda 120L. Cand am considerat ca e un pericol sa mai circul cu ea, atat pentru mine cat si pentru altii, am dat-o pe mai nimic, numai ca sa scap de ea. Au unrmat apoi 4 ani in care am mers si eu si nevasta-mea cu RATB-ul, timp in care am strans banii...atentie...pentru avans la contractul de leasing de la Xsara. Ma opresc aici pentru ca, trecerea la alta masina, din clasa superioara, s-a facut mai mult de moft, de data asta, recunosc. Xsara merge inca bine in continuare, martor este @mariuss, noul proprietar.
In doua cuvinte, ce am vrut sa spun: multa lume se cramponeaza de o "cazatura" doar pentru ca in RO merge si asa, negandindu-se la consecinte. Deasemenea, multa lume este total inconstienta, indiferent de banii pe care-i detine (vezi super-masinile de zeci de mii de euro care circulau pe Valea Prahovei de sarbatori cu gume de vara). Parerea mea, proprie si personala e ca "vorbim discutii", doar asa ca sa ne aflam in treaba. Eu inca mai sper sa prind vremurile alea in care Politia sa-si faca treaba pt. care e platita indiferent de posesorul masinii, conducatorii auto sa respecte legile (indiferent ce contin ele), nu sa tot caute chichite si gaselnite de a le incalca, iar conducatorii nostri dragi si iubiti sa scoata legi in folosul tarii si a locuitorilor ei. Ce naiv sunt, nu?

-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
Problema e ca eu nu ma cramponez de o cazatura, problema e ca s-ar putea sa raman fara "obiectul muncii", adica sa nu mai pot sa folosesc CX-ul in Bucuresti.
Daca va cititi thread-ul de pe vwforum din link-ul pus de mine, veti vedea ca si in germania se incearca ceva asemanator si este povestit de cineva care este acum acolo.
Daca va cititi thread-ul de pe vwforum din link-ul pus de mine, veti vedea ca si in germania se incearca ceva asemanator si este povestit de cineva care este acum acolo.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 12 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187773
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11812
Cel mai nou membru JewellEMats