Despre LOGAN, despre faruri reglate prost,etc
Moderator: Echipa Tehnica
daca arata misto noaptea..oricum nu incurca
si asa procedeaza 90% dintre masinile care au proiectoare
dintre cele care nu au aprinse proiectoarele si sunt dotate am vazut la volan in principiu femei tinere (deci habar nu au ce si pe unde la bord, ca altfel probabil le-ar aprinde)
si sincer si eu merg cu ele aprinse din cand in cand (mai ales cand sunt mai vijelios, sa stie cel din fata ca ma grabesc) pentru ca arata bestial c4 cu proiectoarele aprinse...
si asa procedeaza 90% dintre masinile care au proiectoare
dintre cele care nu au aprinse proiectoarele si sunt dotate am vazut la volan in principiu femei tinere (deci habar nu au ce si pe unde la bord, ca altfel probabil le-ar aprinde)
si sincer si eu merg cu ele aprinse din cand in cand (mai ales cand sunt mai vijelios, sa stie cel din fata ca ma grabesc) pentru ca arata bestial c4 cu proiectoarele aprinse...
[img:177922ea83]http://img221.imageshack.us/img221/4179/cityracercp1.jpg[/img:177922ea83]
OPUS Workshop
:: LED designs ::
OPUS Workshop
:: LED designs ::
-
- simpatizant
- Mesaje: 80
- Membru din: Mie 01-Noi-2006 20:15
- Localitate: IASI
si eu am proiectiare de ceata si nu merg cu ele aprinse decat pe timp de ceata pt ca altfel deranjezi foarte tare pe cel din fata - e aceeasi treaba si cu lampa de ceata pe spate pe care foarte multi o aprind seara prin oras asa ca sunt e "smercheri" - vorba vine - oameni fara bun simt si din pacate vad ca si unii posesori de Citroen fac la fel si apropos nu mai stati fratilor cu piciorul pe frana seara la stop - folositi frana de mana pt ca il orbiti pe ala din spate de vede stele verzi mai ales daca aveti si ceata aprinsa :x .
Toate masinile dotate cu proiectoare de ceata arata "bestial" cand bagi curent in ele, dar persoanele
care o fac in momente in care nu e cazul sunt lipsite de respect pentru
ceilalti si ar merita urecheate... ;)
Atat proiectoarele cat si lampile spate ceata au becuri cu o intensitate luminoasa mare si creeaza probleme...
in special glare-ul creat de luminile de ceata este mai puternic decat cel creeat de luminile normale...
Exemplu: Ploua si era un pic de abur in aer dar in nici un caz acest abur nu putea fi considerat ceata...
Mergeam cam tare pe E 85 si am zis totusi sa-mi imbunatatesc vizibilitatea apeland la luminile de ceata...
Mergeam cu 130Km/h pe Reg si un BMW s-a pozitionat in spatele meu... mi s-a parut ca-i convenea situatia.
Deodata m-a depasit si s-a pozitionat in fata mea si si-a aprins luminile de ceata... a mers asa vreo 5 minute...
Va spun: e super naspa sa mergi in spatele unuia cu lampile de ceata aprinse... m-a distrus...
Juma de ora m-a durut capul si am pastrat imaginea a doua puncte rosii...
In oras oricum nu mergeam cu luminile de ceata aprinse dar de-acum n-o s-o mai fac deloc aiurea.
E ceata bine, nu... asta e!
care o fac in momente in care nu e cazul sunt lipsite de respect pentru
ceilalti si ar merita urecheate... ;)
Atat proiectoarele cat si lampile spate ceata au becuri cu o intensitate luminoasa mare si creeaza probleme...
in special glare-ul creat de luminile de ceata este mai puternic decat cel creeat de luminile normale...
Exemplu: Ploua si era un pic de abur in aer dar in nici un caz acest abur nu putea fi considerat ceata...
Mergeam cam tare pe E 85 si am zis totusi sa-mi imbunatatesc vizibilitatea apeland la luminile de ceata...
Mergeam cu 130Km/h pe Reg si un BMW s-a pozitionat in spatele meu... mi s-a parut ca-i convenea situatia.
Deodata m-a depasit si s-a pozitionat in fata mea si si-a aprins luminile de ceata... a mers asa vreo 5 minute...
Va spun: e super naspa sa mergi in spatele unuia cu lampile de ceata aprinse... m-a distrus...
Juma de ora m-a durut capul si am pastrat imaginea a doua puncte rosii...

In oras oricum nu mergeam cu luminile de ceata aprinse dar de-acum n-o s-o mai fac deloc aiurea.
E ceata bine, nu... asta e!
Citroën C6 Exclusive
Citroën C4 Coupé VTR
Citroën C4 Coupé VTR
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
-
- simpatizant
- Mesaje: 80
- Membru din: Mie 01-Noi-2006 20:15
- Localitate: IASI
- Alex Motan
- pasionat
- Mesaje: 198
- Membru din: Lun 11-Sep-2006 22:20
- Localitate: Bucuresti,Galati
Farurile de Logan si de Matiz sunt ORIBILE. Fac multe drumuri noaptea si va spun ca daca vine un Logan sau Matiz de pe contrasens am PUS-O! Este super deranjant. Cat despre lampile de ceata: La mine la C4 arata urat tare pt ca am xenon si deci in concluzie le-am folosit cred ca de 5 ori maxim 1 an. La picasso le aprind mai tot timpu palea de ceata dar NUMAI in oras pt ca la drum sunt FOARTE deranjante si nu inbunatatesc mai deloc vizibilitatea.
@SAMmy
@T.rac3Er sa stii ca sunt multe femei tinere care conduc mai bine decat barbatii asa ca nu mai face afirmatii gratuie. daca nu aprinzi proiectoarele de ceata atunci cand nu e cazul nu inseamna ca nu stii unde sunt.
nu inteleg de ce aprind unii mai multe lumini decat e necesar. mai ales in oras unde exista si iluminat public. nu faci decat sa-i deranjezi pe ceilalti. atata timp cat se cheama lumini de ceata aprindeti-le mai oameni buni atunci cand e ceata.
scuze pt offtopic dar am vazut ca se discuta despre lumini de ceata si nu m-am putut abtine.

@T.rac3Er sa stii ca sunt multe femei tinere care conduc mai bine decat barbatii asa ca nu mai face afirmatii gratuie. daca nu aprinzi proiectoarele de ceata atunci cand nu e cazul nu inseamna ca nu stii unde sunt.
nu inteleg de ce aprind unii mai multe lumini decat e necesar. mai ales in oras unde exista si iluminat public. nu faci decat sa-i deranjezi pe ceilalti. atata timp cat se cheama lumini de ceata aprindeti-le mai oameni buni atunci cand e ceata.
scuze pt offtopic dar am vazut ca se discuta despre lumini de ceata si nu m-am putut abtine.

zambeste, maine va fi mai rau. 

Nici eu nu aprind farurile de ceata decat pe ceata sau pe zi ploioasa.De ex de cateva zile in iasi a reaparut ceata si am motiv sa le folosesc cu toate ca nu prea ma omor dupa ele.Mai vedeam de exemplu masini cu pozitia aprinsa si cu farurile de ceata numai (smecheri).Despre xenoane din cate stiu lumina este orbitoare doar la inceput pt cateva secunde,dupa care ochiul se obisnuieste imediat, spre deosebire de cele normale care ma orbesc definitiv si dupa ce trec astia pe contrases merg la ghici.Loganul e facut de francezi si cand o sa vad masina romaneasca 100% made by o sa ma inchin.
ba da-le in colo de proiectoare. voi stiti ce fac proiectoarele, si unde lumineaza. in nici un caz in sus. cum sa deranjeze soferii. nu stiu ce conduceti voi, dar nici o data un proiector aprins nu m-a deranjat. ma refer la masini ok tehnic, care functioneza in parametrii, nu dacii berlina cu proiectoare puse in fata blocului dupa cum ii bate capul pe respectivii.
becurile spate de ceata sunt de acord. acelea le aprind doar pe ceata
acum cu noua lege de aprins farurile tot timpul trebuie sa te diferentiezi cand mergi mai repede. inainte mergeai mai repede aveai farurile aprinse sa fii observat din timp si cei care circula in regim de viteza mai mic sa poata sa iti faca loc.
becurile spate de ceata sunt de acord. acelea le aprind doar pe ceata
acum cu noua lege de aprins farurile tot timpul trebuie sa te diferentiezi cand mergi mai repede. inainte mergeai mai repede aveai farurile aprinse sa fii observat din timp si cei care circula in regim de viteza mai mic sa poata sa iti faca loc.
[img:177922ea83]http://img221.imageshack.us/img221/4179/cityracercp1.jpg[/img:177922ea83]
OPUS Workshop
:: LED designs ::
OPUS Workshop
:: LED designs ::
T.rac3Er scrie:ba da-le in colo de proiectoare. voi stiti ce fac proiectoarele, si unde lumineaza. in nici un caz in sus. cum sa deranjeze soferii. nu stiu ce conduceti voi, dar nici o data un proiector aprins nu m-a deranjat. ma refer la masini ok tehnic, care functioneza in parametrii, nu dacii berlina cu proiectoare puse in fata blocului dupa cum ii bate capul pe respectivii.
becurile spate de ceata sunt de acord. acelea le aprind doar pe ceata
acum cu noua lege de aprins farurile tot timpul trebuie sa te diferentiezi cand mergi mai repede. inainte mergeai mai repede aveai farurile aprinse sa fii observat din timp si cei care circula in regim de viteza mai mic sa poata sa iti faca loc.
T.rac3Er, esti sigur ca ai C4? Te exprimi cu aroganta unuia cu passat la mana a doua...
Nu as vrea sa discutam despre modele de masini... (in afara de matiz, la care constant observ lumina orbitoare... ;) )
Din cate stiu eu toate masinile au sistem de reglare a luminilor de intalnire, dar soferii bizoni nu o fac corect...
normal ca daca reglezi raza faza scurta mai sus ai impresia ca vezi mai bine, dar pe putini ii intereseaza faptul ca
chestia asta e deranjanta... lipsa de civilizatie... dar nici autoritatile nu intervin... e foarte facil sa observi
masinile cu faruri reglate prost, nu e nevoie de filtre sau aparate speciale, eu in fiecare seara cand vin de la serviciu
observ 2-3 masini cu farurile reglate "extrem" de prost (repet extrem... zici ca au faza lunga, le dai flash si cad dau ei
flash ai incurcat-o... 3 secunde esti in stare de soc...
) si cel putin una iluminata insuficient, adica doar cu
pozitii sau fara lumini sau cu pozitii si proiectoare de ceata albastre (albastre inchis... "violet taxi" cum
imi place sa denumesc fenomenul...
)
Referitor la lumini de ceata: stiu si eu ca se pot aprinde separat proiectoarele fata si lampile spate,
dar that's not the point, ambele sunt la fel de deranjante, singura diferenta fiind aceea ca alea din spate iti
raman in raza vizuala mai mult timp deci au un impact negativ mai mare, asta nu inseamna ca cele din
fata sunt OK, sunt la fel de orbitoare dar durata scurta a interactiunii te pacaleste... tot nesimtire se cheama...
Din cate stiu eu toate masinile au sistem de reglare a luminilor de intalnire, dar soferii bizoni nu o fac corect...
normal ca daca reglezi raza faza scurta mai sus ai impresia ca vezi mai bine, dar pe putini ii intereseaza faptul ca
chestia asta e deranjanta... lipsa de civilizatie... dar nici autoritatile nu intervin... e foarte facil sa observi
masinile cu faruri reglate prost, nu e nevoie de filtre sau aparate speciale, eu in fiecare seara cand vin de la serviciu
observ 2-3 masini cu farurile reglate "extrem" de prost (repet extrem... zici ca au faza lunga, le dai flash si cad dau ei
flash ai incurcat-o... 3 secunde esti in stare de soc...

pozitii sau fara lumini sau cu pozitii si proiectoare de ceata albastre (albastre inchis... "violet taxi" cum
imi place sa denumesc fenomenul...

Referitor la lumini de ceata: stiu si eu ca se pot aprinde separat proiectoarele fata si lampile spate,
dar that's not the point, ambele sunt la fel de deranjante, singura diferenta fiind aceea ca alea din spate iti
raman in raza vizuala mai mult timp deci au un impact negativ mai mare, asta nu inseamna ca cele din
fata sunt OK, sunt la fel de orbitoare dar durata scurta a interactiunii te pacaleste... tot nesimtire se cheama...
Citroën C6 Exclusive
Citroën C4 Coupé VTR
Citroën C4 Coupé VTR
Ma bag si eu nitel in discutia asta despre proiectoare si stopuri de ceata.
Nu stiu care e situatia la C4, dar la C3 pot sa spun ca proiectoarele de ceata contin becuri H1, aceleasi folosite si pentru faza lunga. Va dati seama acum cat de puternice sunt proiectoarele, au practic aceeasi intensitate luminoasa ca si faza lunga. Singurul motiv pentru care proiectoarele de ceata sunt poate mai putin "deranjante" decat faza lunga propriu-zisa este ca sunt amplasate mai jos decat becurile de faza lunga.
Mi se pare stupid motivul invocat de unii cum ca ar vedea mai bine gropile din Bucuresti cu proiectoarele de ceata aprinse. Proiectoarele de ceata sunt reglate sa bata orizontal, "la firul ierbii" (se vede foarte bine treaba asta si din simbolul de pe maneta de lumini a masinii). Ca sa iti sporeasca vizibilitatea cu ceva, becurile trebuie orientate in plan vertical la un unghi fata de drum (cazul fazei scurte si fazei lungi). Scopul proiectoarelor de ceata, ca si al stopurilor de ceata este sa te faca pe tine mai vizibil pentru ceilalti participanti la trafic, nu sa-ti sporeasca tie vizibilitatea. Dar asa cum se precizeaza si in manualele masinilor, proiectoarele si stopurile de ceata se folosesc numai pe timp de ceata, altfel utilizarea lor in alte conditii este un abuz. Oare cand o sa-nteleaga si romanii treaba asta?
Iar despre parerea unora cum ca proiectoarele dau bine si masina arata "cool" cu proiectoarele aprinse... No comment
Nu stiu care e situatia la C4, dar la C3 pot sa spun ca proiectoarele de ceata contin becuri H1, aceleasi folosite si pentru faza lunga. Va dati seama acum cat de puternice sunt proiectoarele, au practic aceeasi intensitate luminoasa ca si faza lunga. Singurul motiv pentru care proiectoarele de ceata sunt poate mai putin "deranjante" decat faza lunga propriu-zisa este ca sunt amplasate mai jos decat becurile de faza lunga.
Mi se pare stupid motivul invocat de unii cum ca ar vedea mai bine gropile din Bucuresti cu proiectoarele de ceata aprinse. Proiectoarele de ceata sunt reglate sa bata orizontal, "la firul ierbii" (se vede foarte bine treaba asta si din simbolul de pe maneta de lumini a masinii). Ca sa iti sporeasca vizibilitatea cu ceva, becurile trebuie orientate in plan vertical la un unghi fata de drum (cazul fazei scurte si fazei lungi). Scopul proiectoarelor de ceata, ca si al stopurilor de ceata este sa te faca pe tine mai vizibil pentru ceilalti participanti la trafic, nu sa-ti sporeasca tie vizibilitatea. Dar asa cum se precizeaza si in manualele masinilor, proiectoarele si stopurile de ceata se folosesc numai pe timp de ceata, altfel utilizarea lor in alte conditii este un abuz. Oare cand o sa-nteleaga si romanii treaba asta?
Iar despre parerea unora cum ca proiectoarele dau bine si masina arata "cool" cu proiectoarele aprinse... No comment

-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
Sa stii ca diferenta de "deranj" intre faza lunga si cea scurta nu este data de puterea becurilor ci de unghiul pe care il face raza de lumina fata de sol.
Faza scurta are parca 50W iar cea lunga 55W, proiectoarele au tot 55W.
In schimb in spate, becurile de la luminile de ceata au 21W, la fel ca cele de pe frana, pozitiile au 5W.
Faza scurta are parca 50W iar cea lunga 55W, proiectoarele au tot 55W.
In schimb in spate, becurile de la luminile de ceata au 21W, la fel ca cele de pe frana, pozitiile au 5W.
-
- Pro Motor Rm.Valcea
- Mesaje: 823
- Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
- Localitate: ramnicu valcea
- Contact:
ce s-au mai incins spiritele pe aici...
va spun si eu ceva: cand mergeam prin Franta noaptea cu un Saxo VTS, mandru ca un proprietar de passat cu ceata aprinsa, ma opreste garcea si imi da amenda. pentru ca acolo la ei conducerea cu ceata aprinsa se considera conducere abuziva! cand am luat xsara cel mai mult m-am bucurat pentru ca avea proiectoarele de ceata incorporate in far...pana au inceput sa se arda becurile. acum le folosesc numai cand e intradevar ceata, si mi se pare absurd sa zici ca arata bestial cu ele aprinse. nustiu cine iti da premiu de frumusete ca arata mai cool cu ele aprinse noaptea. oricum in parcare le tii stinse, nu?
va spun si eu ceva: cand mergeam prin Franta noaptea cu un Saxo VTS, mandru ca un proprietar de passat cu ceata aprinsa, ma opreste garcea si imi da amenda. pentru ca acolo la ei conducerea cu ceata aprinsa se considera conducere abuziva! cand am luat xsara cel mai mult m-am bucurat pentru ca avea proiectoarele de ceata incorporate in far...pana au inceput sa se arda becurile. acum le folosesc numai cand e intradevar ceata, si mi se pare absurd sa zici ca arata bestial cu ele aprinse. nustiu cine iti da premiu de frumusete ca arata mai cool cu ele aprinse noaptea. oricum in parcare le tii stinse, nu?
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11817
Cel mai nou membru Storm199