Ulei la Bujii??

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
cdires
pasionat
Mesaje: 398
Membru din: Sâm 28-Oct-2006 19:31
Localitate: Racari,Dambovita
Contact:

Ulei la Bujii??

Mesajde cdires » Joi 11-Ian-2007 18:20

Este normal sa fie ulei in locul unde se ishurubeaza bujiile la bx 14?

Ce inseamna ca nu sunt stranse bine,n-au garnituri sau e mai grav de atat?
Mentionez ca am gasit ulei la 2 din 4.
Relu

Avatar utilizator
alexd
Moderator
Mesaje: 1455
Membru din: Mie 26-Oct-2005 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde alexd » Joi 11-Ian-2007 19:03

uleiul nu are ce sa caute in camera de ardere, acolo unde se insurubeaza bujiile. Dar prezenta lui nu inseamna automat o uzura foarte mare. Cred ca Nea Inventatoru' nu a montat bujii conforme cu motorul tau. Ia de pe eminescu un set nou de Eyquem.

Avatar utilizator
cbx
pasionat
Mesaje: 2924
Membru din: Lun 20-Mar-2006 23:09
Localitate: bucuresti

Mesajde cbx » Joi 11-Ian-2007 22:07

prima cauza ar fi uzura segmentilor , shimba totusi bujiile.

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Vin 12-Ian-2007 08:24

Nu stiu cum este la BX, dar poate trece pe la capacul de chiulasa.

Avatar utilizator
alexd
Moderator
Mesaje: 1455
Membru din: Mie 26-Oct-2005 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde alexd » Vin 12-Ian-2007 10:11

si asa este cam violet situatia, caci inseamna ca sunt supapele vinovate....

Avatar utilizator
jgr1001
pasionat
Mesaje: 1533
Membru din: Mie 12-Ian-2005 10:37
Localitate: Bucuresti / Fagaras

Mesajde jgr1001 » Vin 12-Ian-2007 11:40

Am intalnit situatia descrisa la o dacie 1310. La doua bujii era ceva ce parea ulei. De fapt erau foarte putin stranse pt ca le-am demontat cu mana libera :shock: . Ce se vedea pe langa era de fapt ceea ce scapa din cilindri

Avatar utilizator
cdires
pasionat
Mesaje: 398
Membru din: Sâm 28-Oct-2006 19:31
Localitate: Racari,Dambovita
Contact:

Mesajde cdires » Vin 12-Ian-2007 15:30

dap. primul pas logic asta ar fi. am sa incerc presupunand ca eventualul ulei care s-ar infiltra in camera de ardere nu poate ajunge deasupra bujiilor decat daca acestea nu ar fi stranse sau ar fi alt tip care nu prea se potriveste. Asta doar daca n-a venit din exterior... :idea:
Relu

Avatar utilizator
citroencitroen2003
simpatizant
Mesaje: 41
Membru din: Mie 02-Feb-2005 13:51
Localitate: Bucuresti

Mesajde citroencitroen2003 » Vin 12-Ian-2007 16:32

Buna Cdires. Nu-ti face probleme pentru uleiul gasit in jurul bujiilor. E de mult acolo, de cind am schimbat uleiul. In momentul schimbarii uleiului am varsat putin fara sa vreau, pe linga gura de umplere. Si eu am incercat sa-l curat, dar m-am lasat pagubas. La primul schimb de ulei pe care ai sa-l faci, daca nu esti foarte atent o sa-ti scape si tie ulei pe linga gura de umplere de pe capacul de chiulasa. si se va prelinge la bujii. Deci nu-ti face probleme de secmenti, supape sau garnituri. Iti garantez ca motorul e super, pentru virsta lui. Daca mai ai semne de intrebare, nu ezita sa ma contactezi personal sau telefonic.

Avatar utilizator
cdires
pasionat
Mesaje: 398
Membru din: Sâm 28-Oct-2006 19:31
Localitate: Racari,Dambovita
Contact:

Mesajde cdires » Vin 12-Ian-2007 17:02

salutare. multumesc de informatie.. banuiam ca asa trebuie sa stea lucrurile,pentru ca daca ar fi fost ulei in camera de ardere,acesta nu ar fi supravietiut temperaturii,cu atat mai putin sa iasa pe langa bujii. am sa incerc maine sa reglez tachetii,sa vad poate scap de tremuratul motorului in sarcina, ca la relanti merge fain.
Asa,pana nu uit, in ce a constat reglarea carburatorului, ca din cate am citit prin cartea tehnica se poate umbla doar la nivelul din camera de nivel constant.
Merci frumos.
Relu

Avatar utilizator
alexd
Moderator
Mesaje: 1455
Membru din: Mie 26-Oct-2005 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde alexd » Vin 12-Ian-2007 17:09

mai exista un surub de amestec, undeva in spatele carburatorului, bine ascuns...dar acest reglaj nu are efect decat asupra ralantiului, nu afecteaza nimic altceva.

Avatar utilizator
citroencitroen2003
simpatizant
Mesaje: 41
Membru din: Mie 02-Feb-2005 13:51
Localitate: Bucuresti

Mesajde citroencitroen2003 » Vin 12-Ian-2007 17:15

La carburator trebuie inversate prizele de aer din putul emulsor. Ti-am spus, eu am reglat-o pe economic. Un jiglor de aer are 1.7 si este pentru corpul 2, iar celalalt are 1.5 si este pentru primul corp. Trebuiesc inversate si scapi de mersul tremurat la 60 / 65 Km/h/ Nu umbla la bujii. Au fost inlocuite de mine acum 7 / 8000 Km. Si sunt originale.

Avatar utilizator
cdires
pasionat
Mesaje: 398
Membru din: Sâm 28-Oct-2006 19:31
Localitate: Racari,Dambovita
Contact:

Mesajde cdires » Vin 12-Ian-2007 18:29

a,da? super,abia astept sa incerc maine...ca acuma e cam tarzior. Multumesc frumos!! :)
Relu

Avatar utilizator
cdires
pasionat
Mesaje: 398
Membru din: Sâm 28-Oct-2006 19:31
Localitate: Racari,Dambovita
Contact:

Mesajde cdires » Sâm 13-Ian-2007 12:36

permutare efectuata. intradevar,dupa inversarea celor doua jiclere,masina se comporta mult mai bine.. a disparut tremuriciul de la viteza a 3-a si a patra,dar s-a mutat,mult mai slab in intensitate la viteza a 4-a si a 5-a. orisicum este mai acceptabil. sa vedem rezultatul dupa ce curat carburatorul si reglez tachetii. dar asta s-ar putea sa dureze ceva timp ca nu prea mai sunt finante... si vad ca nu se inghesuie nimeni la piese de motor diesel... :cry:
Relu

Avatar utilizator
citroencitroen2003
simpatizant
Mesaje: 41
Membru din: Mie 02-Feb-2005 13:51
Localitate: Bucuresti

Mesajde citroencitroen2003 » Sâm 13-Ian-2007 16:41

Pentru a scapa si de acest "ultim tremirici" indoaie pirghia de nivel de la plutitor in sebsul cresterii nivelului in camera carburatorului. Eu am reglat-o pe minim posibil. Nu uita ca aceste reglaje iti vor aduce un consum mai mare. ( 6 - 6.5 la % ) Dupa aceasta ultima reglare vei beneficia de functionarea initiala a masinii. Succes :P . Eu am preferat modul economoc, pentru ca vesnic eram intr-o "competitie de orgoliu" cu un bun prieten care are tot un BX dar 1.9 benzina din 1990, si nu putea cobori sub 7.6 - 7.9 pe acelasi tronson de drum, si in aceleasi conditii de viteza si demaraj. Seara la gratar il "tachinam copios" cu consumul meu de 5.2 - 5.4%.

Avatar utilizator
cdires
pasionat
Mesaje: 398
Membru din: Sâm 28-Oct-2006 19:31
Localitate: Racari,Dambovita
Contact:

Mesajde cdires » Sâm 13-Ian-2007 20:02

merci frumos!
deci avea dreptate alexd sa cbx cand au zis ca problema poate fi si de la camera de nivel constant. Avand in vedere ca sunt pe cale sa scap si de ultimul tremurici,imi permit sa adresez o ultima intrebare:

cum se realizeaza practic aceasta operatiune si la ce ar trebui sa fiu atent in timpul exercitarii talentelor mele de mecanic,astfel incat sa nu raman cu carburatorul bucati si cu degetelul plin de benzina in guritza... :oops: . Nu caut decat o confirmare pentru ceea ce am de gand sa fac, v-am spus deja ca sunt un foarte talentat mecanic; aprope nimic din ce am desfacut nu mai functioneaza...(glumesc.. :D ). trebuie desfacut carburatorul sau numai o parte din el? am sa pun mana pe carte,promit!
Relu


Înapoi la “Mecanica - BX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187776
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11814
    Cel mai nou membru alexseen