Jos taxele Sulfinei!
Moderator: Echipa Tehnica
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
exista masini cu euro 3 si din 99 - nush ce motor de opel; nu asta e problema. oricum nu mai comentez nimic si propun sa nu ne mai enervam atat pt ca nu rezolvam nimic. hai sa cautam o metoda constructica prin care sa ajutam la desfiintarea taxei asteia; credeti ca ar fi o idee sa facem un sondaj de opinie, sau sa incercam printr-o firma care se ocupa cu asa ceva pentru a afla parerea mai multor oameni si ce ar dori si ei? stiu ca suna a idee tampita dar cine stie??? poate merita incercat... sistemul asta si-a cam facut de cap, dar cred totusi ca poate fi dirijat si de popor cumva.
Un sondaj de opinie costa mii de euro.
Mai bine iesim in strada si incercam sa atragem cati mai multi amici de partea noastra.
Eu deja am mai vorbit cu unul si mi-a promis ca vine.
Daca stiti mai multe despre actiunea proiectata din 9 februarie, raspanditi si aici informatiile, sa putem sa ne conectam si noi.
Mai bine iesim in strada si incercam sa atragem cati mai multi amici de partea noastra.
Eu deja am mai vorbit cu unul si mi-a promis ca vine.
Daca stiti mai multe despre actiunea proiectata din 9 februarie, raspanditi si aici informatiile, sa putem sa ne conectam si noi.
Se pare ca se negociaza din nou nivelul taxelor (am auzit si aseara la TV)
http://www.cotidianul.ro/index.php?id=8 ... f107117f31
http://www.cotidianul.ro/index.php?id=8 ... f107117f31
Eu cred ca situatia de echilibru (intre noi, guv.ro si UE) va fi urmatoarea:
Guvernul parametrizeaza taxa pt prima inmatriculare a.i. ca pt masinile vechi pt care estimeaza ca s-ar putea aduce in cantitati f. mari (in cazul in care nu ar exista taxa), taxa sa compenseze diferenta intre pretul second-hand la noi si cel din Vest.
De exemplu, voi spuneati ca un BX e de exemplu 2000 euro aici fata de 200 euro in vest.
OK, sa zicem ca guvernul o parametrizeaza a.i. taxa pt non-euro si vechimea unui BX sa fie 1800 euro.
- Pt UE va fi OK deoarece un second-hand adus din vest nu este intr-un flagrant dezavantaj fata de second-hand-urile autohtone.
- Pt "grupurile de interese" de sub umbrela guv.ro va fi OK deoarece va disparea o mare parte din motivatia de a aduce second-hand-uri din vest, iar raportul cumparatorilor de masini noi raportat la cei de second-hand ar trebui sa ramana relativ constant.
- Ecologistii romani vor dormi si ei linistiti, deoarece tara nu se va umple brusc de masini non-euro
- Pt cei ce vor sa cumpere un BX nu va fi mai rau decat acum.
Poate un pic mai bine, deoarece va exista posibilitatea achizitionarii din vest, la un pret ceva mai mare decat cel de aici (incluzand si drumul pana acolo - sau comisionul celui care le aduce aici).
Dar asta e la fel de si pt cineva din Olanda care ar vrea sa cumpere un second-hand din Germania, de exemplu.
Guvernul parametrizeaza taxa pt prima inmatriculare a.i. ca pt masinile vechi pt care estimeaza ca s-ar putea aduce in cantitati f. mari (in cazul in care nu ar exista taxa), taxa sa compenseze diferenta intre pretul second-hand la noi si cel din Vest.
De exemplu, voi spuneati ca un BX e de exemplu 2000 euro aici fata de 200 euro in vest.
OK, sa zicem ca guvernul o parametrizeaza a.i. taxa pt non-euro si vechimea unui BX sa fie 1800 euro.
- Pt UE va fi OK deoarece un second-hand adus din vest nu este intr-un flagrant dezavantaj fata de second-hand-urile autohtone.
- Pt "grupurile de interese" de sub umbrela guv.ro va fi OK deoarece va disparea o mare parte din motivatia de a aduce second-hand-uri din vest, iar raportul cumparatorilor de masini noi raportat la cei de second-hand ar trebui sa ramana relativ constant.
- Ecologistii romani vor dormi si ei linistiti, deoarece tara nu se va umple brusc de masini non-euro
- Pt cei ce vor sa cumpere un BX nu va fi mai rau decat acum.
Poate un pic mai bine, deoarece va exista posibilitatea achizitionarii din vest, la un pret ceva mai mare decat cel de aici (incluzand si drumul pana acolo - sau comisionul celui care le aduce aici).
Dar asta e la fel de si pt cineva din Olanda care ar vrea sa cumpere un second-hand din Germania, de exemplu.
- DanT
- Moderator
- Mesaje: 2870
- Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
- 2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
- 3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa
variante ipotetica propusa de tine cred ca are ceva sambure de adevar ...oricum, nu prea poti sa compari un bx mers in tara 150.000 km si unul mers in afara ... acolo pana si praful e altfel ...
insa, nici asa nu mi se pare corect fata de oameni.... tara asta este la un nivel in care nu isi poate permite sa aiba oameni care sa spuna degajat: "de ce sa imi iau masina second cand este mai comod si mai economic (gandindu-ne la timp) sa imi iau una nou | ...
cu alte cuvinet, domnilor, suntem destul de saracai ca sa nu ne putem permite "luxul" achizitiei unei masini noi de aceeasi clasa cu cea pe care dorim sa o avem...
nu sunt corelate deloc aspectele astea pentru cat de saraci suntem...
punem taxe mari casa ii determinam pe bitongi sa cumpere Ligheane noi abia iesite de la pitesti .... incurajap productia autohtona ... pe naiba, v rem sa vindem dacii la toti fraierii care nu au suficient cap sa gandeasca ...
asa ca.... "LA MANIFESTATIE" ...
insa, nici asa nu mi se pare corect fata de oameni.... tara asta este la un nivel in care nu isi poate permite sa aiba oameni care sa spuna degajat: "de ce sa imi iau masina second cand este mai comod si mai economic (gandindu-ne la timp) sa imi iau una nou | ...
cu alte cuvinet, domnilor, suntem destul de saracai ca sa nu ne putem permite "luxul" achizitiei unei masini noi de aceeasi clasa cu cea pe care dorim sa o avem...
nu sunt corelate deloc aspectele astea pentru cat de saraci suntem...
punem taxe mari casa ii determinam pe bitongi sa cumpere Ligheane noi abia iesite de la pitesti .... incurajap productia autohtona ... pe naiba, v rem sa vindem dacii la toti fraierii care nu au suficient cap sa gandeasca ...
asa ca.... "LA MANIFESTATIE" ...
Dan
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
Nu gasiti BX-uri f. bune in VEST cu 200 euro. Doar epave prin cimitire de masini. Alea f. bune ,cu nr. mic de km (100.000-150.000),cu acte in regula ,ajung pe la 800-1000 euro sau chiar mai mult! Plus cheltuielile pentru drum,plus taxa de inmatriculare (care chiar daca e si 1000 euro....ceea ce nu cred ca va fi vreodata) se ajunge pe la 2500 euro.
EX: FRANTA

sau ceva mai ieftin:

GERMANIA

Si ceva mai scumpisor dar cu 70.000 km:

Deci daca nu ar fi taxele astea mari cu 2000 euro aduci un BX in stare exceptionala care nu se compara cu un LOGAN!
JOS TAXELE!
EX: FRANTA

sau ceva mai ieftin:

GERMANIA

Si ceva mai scumpisor dar cu 70.000 km:

Deci daca nu ar fi taxele astea mari cu 2000 euro aduci un BX in stare exceptionala care nu se compara cu un LOGAN!
JOS TAXELE!
Iubesc confortul si puterea...... C5 III Hydractive 3+ vs Volvo S70 T5.... 300Cp
L-am auzit cu urechile mele pe acest trist ministru de finante ca nu vor mai putea fi taxele mai mari decat valoarea reziduala a masinii. Cu alte cuvinte, nu poti sa ai o taxa de 4000 de euro pentru, sa zicem, un BX, care mai valoreaza IN CATALOG 1000 de euro.
De exemplu, valoarea reziduala pe care o stabilesc firmele de asigurari reprezinta un procent din valoarea de noua a masinii, procent care, evident, scade cu trecerea anilor.
Din cate stiu eu, ultimul prag luat in calcul este de 11 ani.
Tot ce tine de acest interval (masini vechi de sau mai vechi de 11 ani) au o valoare de catalog de 15% din pretul de noua.
Daca un BX a costat 10.000 de euro cand era nou, la 11 ani el mai face maxim 1500 de euro.
Pe piata libera, el poate sa faca mai mult sau mai putin (daca are 20 de ani, ti-l da neamul gratis!), oricum, ideea e ca o masina de 11 ani nu poate fi taxata cu mai mult de 15% din valoarea ei de noua. Ceea ce ar fi, oricum, mult mai rezonabil decat e acum...Sa vedem ce vor intelege guvernantii prin valoarea reziduala, eu v-am prezentat situatia din perspectiva asiguratorilor, dar cred ca lucrurile sunt apropiate...
Cat despre preturile BX-urilor, cred ca cele de mai sus sunt maximaliste. Nu uitati ca in Franta BX-ul e mai apreciat (subiectiv), in timp ce in Germania sau Olanda mult mai depreciat (tot subiectiv!). Nu cred ca in Germania dai mai mult de 500 de euro, in medie, pe un BX...Vom trai si vom vedea.
Cert e ca domnii ministri nu vor putea pacali toata Comisia Europeana.
Si inca ceva, f important. La nivelul Comisiei Europene se discuta de mai mult timp despre ELIMINAREA COMPLETA a acestei taxe (care functioneaza in vreo 17 tari, inclusiv Romania, dar in alte 10 NU EXISTA). Aceasta taxa va fi complet eliminata si va fi inlocuita cu masuri de alt tip de incurajare a masinilor nepoluante. Dar e vorba de incurajare, nu de a da in cap celor care nu-si permit masini noi. E o nuanta, pe care va trebui s-o invatam si noi si smecherii care (inca) ne mai conduc.
Traiasca Europa!
De exemplu, valoarea reziduala pe care o stabilesc firmele de asigurari reprezinta un procent din valoarea de noua a masinii, procent care, evident, scade cu trecerea anilor.
Din cate stiu eu, ultimul prag luat in calcul este de 11 ani.
Tot ce tine de acest interval (masini vechi de sau mai vechi de 11 ani) au o valoare de catalog de 15% din pretul de noua.
Daca un BX a costat 10.000 de euro cand era nou, la 11 ani el mai face maxim 1500 de euro.
Pe piata libera, el poate sa faca mai mult sau mai putin (daca are 20 de ani, ti-l da neamul gratis!), oricum, ideea e ca o masina de 11 ani nu poate fi taxata cu mai mult de 15% din valoarea ei de noua. Ceea ce ar fi, oricum, mult mai rezonabil decat e acum...Sa vedem ce vor intelege guvernantii prin valoarea reziduala, eu v-am prezentat situatia din perspectiva asiguratorilor, dar cred ca lucrurile sunt apropiate...
Cat despre preturile BX-urilor, cred ca cele de mai sus sunt maximaliste. Nu uitati ca in Franta BX-ul e mai apreciat (subiectiv), in timp ce in Germania sau Olanda mult mai depreciat (tot subiectiv!). Nu cred ca in Germania dai mai mult de 500 de euro, in medie, pe un BX...Vom trai si vom vedea.
Cert e ca domnii ministri nu vor putea pacali toata Comisia Europeana.
Si inca ceva, f important. La nivelul Comisiei Europene se discuta de mai mult timp despre ELIMINAREA COMPLETA a acestei taxe (care functioneaza in vreo 17 tari, inclusiv Romania, dar in alte 10 NU EXISTA). Aceasta taxa va fi complet eliminata si va fi inlocuita cu masuri de alt tip de incurajare a masinilor nepoluante. Dar e vorba de incurajare, nu de a da in cap celor care nu-si permit masini noi. E o nuanta, pe care va trebui s-o invatam si noi si smecherii care (inca) ne mai conduc.
Traiasca Europa!
mie imi place cum e tot repetat in presa de la 160 euro la 8000euro taxa de inmatriculare
din prima pot sa servesc un exemplu care depaseste acel 8k euro
bmw 740i mai vechi de 95 (care cred ca sunt euroi1 cel mult)
un 740i mentinut e de mii de ori mai comfortabil decat masinutele astea noi. un a8 deasemenea, s class. te vaiti de consum bagi gaz. si atunci normale euro nu mai valoreaza prea mult. pt se pot instala sisteme gpl conforme "euro cat vor ei" (oricum dieselul e cel mai poluator combustibil)
dar rolul taxei a fost mai mult pt descurajarea importurilor sh 3 ani. resul au decurs din formula "magica".
chiar as vrea sa stiu cine a pus la punct formula asta. sa il felicit pt matematica solida pe care o poseda
din prima pot sa servesc un exemplu care depaseste acel 8k euro
bmw 740i mai vechi de 95 (care cred ca sunt euroi1 cel mult)
un 740i mentinut e de mii de ori mai comfortabil decat masinutele astea noi. un a8 deasemenea, s class. te vaiti de consum bagi gaz. si atunci normale euro nu mai valoreaza prea mult. pt se pot instala sisteme gpl conforme "euro cat vor ei" (oricum dieselul e cel mai poluator combustibil)
dar rolul taxei a fost mai mult pt descurajarea importurilor sh 3 ani. resul au decurs din formula "magica".
chiar as vrea sa stiu cine a pus la punct formula asta. sa il felicit pt matematica solida pe care o poseda
[img:177922ea83]http://img221.imageshack.us/img221/4179/cityracercp1.jpg[/img:177922ea83]
OPUS Workshop
:: LED designs ::
OPUS Workshop
:: LED designs ::
Ca e in Franta sau Germania ,un BX e apreciat in functie de starea sa generala (tehnic+optic). Preturile de mai sus nu sunt maximale ,ci reflecta faptul ca masina este impecabila. O astfel de masina nu necesita absolut nici o reparatie.
Iubesc confortul si puterea...... C5 III Hydractive 3+ vs Volvo S70 T5.... 300Cp
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187773
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11812
Cel mai nou membru JewellEMats