Un cx25 cu probleme ce asteapta a fi rezolvate
Moderator: Echipa Tehnica
arborele motorului, arborele cotit, spune-i cum vrei, e "axul" pe care il invirt bielele + pistoanele si care transmite mai departe miscarea rotativa la cutia de viteze prin intermediul volantei si ambreiajului. mai bine incearca la un service decit sa te apuci singur sa inghesui relantiul in baia cu ulei si sa inceapa sa iti bata culbutorii in manetoane din cauza asta
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
motor scrie:Aia nu este axa cu came??
Pai la un service oricum nu am cum sa ajung... tre sa verific maine daca nu or fi curelele alea... Dar nu e ciudat sa fi crapat asa dintr-odata ???
Axa cu came este un alt arbore, care are came

Genul asta de defectiune apare dintr-o data. Binenteles ca exista uzura care duce la asa ceva, dar nu se manifesta printr-un mod evident (adica nu iti dai seama din functionarea motorului daca urmeaza sa crape curand)
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
eu stiu ca masina asta are curelele schimbate de curand si nu are mai mult de 1000km. acum, daca cel care a facut reparatia nu a analizat rotile dintate sa vada daca au grad pe dinti, sau poate daca chiar el ar fi ciupit vreun dinte, se ajunge inevitabil la ruperea curelei; partea buna este ca @motor are facturi de reparatie pt aceste lucruri de la service, asa ca situatia nu este chiar atat de neagra. oricum, este nasol sa se ajunga aici, mai ales daca este vorba de o gresala de reparatie :x
Da... Am depistat problema...
Intr-adevar cei de la service nu s-au atins de curelele acelea...
Pana acum nu credeam ca e posibil sa se rupa dintii de pe o curea... Cand am dat jos capacul acela, acoperitorul... era plin de zimti rupti si cazuti de pe curea... cureaua in sinea ei era intreaga...
Revin diseara cu poze si cu youtube cu vibrochenul care se invarte singur...
Intr-adevar cei de la service nu s-au atins de curelele acelea...
Pana acum nu credeam ca e posibil sa se rupa dintii de pe o curea... Cand am dat jos capacul acela, acoperitorul... era plin de zimti rupti si cazuti de pe curea... cureaua in sinea ei era intreaga...
Revin diseara cu poze si cu youtube cu vibrochenul care se invarte singur...
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
revin cu lamuriri: cureaua de distributie se poate rupe; dar, in momentul in care se barbieresc dintii de pe ea, asta inseamna ca a furat unul dintre subansamble un anumit soc; acolo se antreneaza asa: pe cale directa pompa de ulei si axa cu came, iar pe cale indirecta pompa de injectie; daca se bloca pompa de injectie, era mai mult probabil sa se barbiereasca cureaua ei, adica cea mica (asa a patit un cunoscut tot la cx); pe de alta parte se putea bloca pompa de ulei sau axa cu came; daca se bloca axa cu came, este posibil sa fie din cauza ei sau din cauza subansamblelor antrenate de aceasta, iar cea mai probabila este pompa de hidraulica, sau, rulmentul de la compresorul de AC, in cazul in care ai asa ceva; o problema similara se intampla la citroenul SM, rupandu-se LANTUL de distributie la blocarea compresorului de ac; eu de regula merg fara curea la acesta in afara sezonului cald tocmai din acest motiv.
situatia este destul de nasoala, pentru ca au ramas cateva supape deschise si au dat sigur pistoanele in ele; pistoanele de cx diesel sunt destul de tari, asa ca e posibil sa fie ceva la supape, tije si culbutori. in cel mai bun caz scapi doar cu tijele indoite, dar tot trebuie desfacut motorul
. am scris atat ca sa intelegi despre ce e vorba. daca intr-adevar curelele au fost noi si s-a intamplat asta sansele sunt foarte mari sa se fi intamplat vreun blocaj; in acest caz, monatatorul nu are nici o vina. daca nu sunt schimbate... atunci e alta treaba. oricum, asteptam sa vedem si filmuletul. NU MAI DA LA AUTOMAT 
situatia este destul de nasoala, pentru ca au ramas cateva supape deschise si au dat sigur pistoanele in ele; pistoanele de cx diesel sunt destul de tari, asa ca e posibil sa fie ceva la supape, tije si culbutori. in cel mai bun caz scapi doar cu tijele indoite, dar tot trebuie desfacut motorul


asa.. pozele...


cam asa e...
imediat pun si filmulet...
si asta e filmuletul : http://www.youtube.com/watch?v=TUWwPgw0ZQ4 ....
nu-i de bine, nu ?
s


cam asa e...
imediat pun si filmulet...
si asta e filmuletul : http://www.youtube.com/watch?v=TUWwPgw0ZQ4 ....
nu-i de bine, nu ?

Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru florinmarchidanu