Presiune pneuri xsara
Moderator: Echipa Tehnica
Presiune pneuri xsara
iata subiectu':
Presiunea data de constructor e:
- 2.2 pe toate rotile cand masina nu e incarcata.
- 2.4 pe fata si 2.8 pe spate cand masina e incarcata.
iata si intrebarile:
- ce o insemna ca masina in incarcata? 5 persoane cu bagaje sau mai putin?
- eu ce fac, umflu si dezumflu rotile la fiecare drum?
- acum spre exemplu ma duc singur cu ea la serviciu si am 2.2 pe toate rotile si mereu mi se par dezumflate.
Presiunea data de constructor e:
- 2.2 pe toate rotile cand masina nu e incarcata.
- 2.4 pe fata si 2.8 pe spate cand masina e incarcata.
iata si intrebarile:
- ce o insemna ca masina in incarcata? 5 persoane cu bagaje sau mai putin?
- eu ce fac, umflu si dezumflu rotile la fiecare drum?
- acum spre exemplu ma duc singur cu ea la serviciu si am 2.2 pe toate rotile si mereu mi se par dezumflate.
Ai luat datele de pe montantul masinii?
Esti sigur ca trebuie 2.2 pe fata si 2.4 pe spate cand nu e incarcata?
Stai linistit, nu sunt dezumflate, asa trebuie sa fie. Si eu am avut exact aceeasi senzatie la inceput, si asta se datoreaza si talonului relativ mic: 55. Uita-te la BMW-uri sau la masinile tunate care si-au pus gume cu 45 sau chiar 35. Ai sa zici ca merg pe janta.
Incearca sa ti le umfli cu azot. Nici eu nu mi-am pus inca azot, dar cica e mult mai misto. Variatia presiunii e mult mai mica decat la aer, care se dilata si se contracta in functie de temp. exterioara.
Esti sigur ca trebuie 2.2 pe fata si 2.4 pe spate cand nu e incarcata?
Stai linistit, nu sunt dezumflate, asa trebuie sa fie. Si eu am avut exact aceeasi senzatie la inceput, si asta se datoreaza si talonului relativ mic: 55. Uita-te la BMW-uri sau la masinile tunate care si-au pus gume cu 45 sau chiar 35. Ai sa zici ca merg pe janta.
Incearca sa ti le umfli cu azot. Nici eu nu mi-am pus inca azot, dar cica e mult mai misto. Variatia presiunii e mult mai mica decat la aer, care se dilata si se contracta in functie de temp. exterioara.
Am bagat azot in cauciucuri si intradevar parca e mai silentioasa (????) ca zgomot de roti pe asfalt ( nu stiu cum sa spun altfel ), eu am gasit la vulcanizarea IPSO din Baneasa cu 50.000 pe roata.
Presiunea data de fabricant, pe stalpul stanga fata, este de 2,2 pe gol si 2,4 incarcat; la mine sunt la 2,2 si e ok, la 2,4 gol cred ca se vor simti altfel toate gropile ( destule ) din Bucuresti
Presiunea data de fabricant, pe stalpul stanga fata, este de 2,2 pe gol si 2,4 incarcat; la mine sunt la 2,2 si e ok, la 2,4 gol cred ca se vor simti altfel toate gropile ( destule ) din Bucuresti
Heh, si credeam ca sunt singurul obsedat de presiunea in pneuri ;) (am eu si alte obsesii / probleme :P ). La mine scrie 2.1 (fatza) / 2.1 sau 2.5 (spate) , si chiar am fost la o vulcanizare acum o saptamana sa verifice situatia, ca tot mi se parea mie ca sunt cam "dezumflate". Nu erau decat un pic dezechilibrate (stanga-dreapta), dar tot nu pot sa scap de complexul asta, daca am un pneu dezumflat, daca masina "vibreaza" din cauza asta pe asfaltul din Bucuresti si nu pur si simplu din cauza asfaltului valurit din Bucuresti
(Poate-mi trece
)

(Poate-mi trece

Ultima oară modificat Mar 20-Sep-2005 17:40 de către DanCld, modificat 1 dată în total.
-
- just curious
- Mesaje: 9
- Membru din: Joi 28-Dec-2006 01:02
- Localitate: constanta
- Contact:
la mine la masina scrie clar de tot despre presiune: goala ...2,3 fata si 2,4 spate.inainte si mie mi se pareau dezumflate insa nu ma uitasem atent la pistol(mi le-am umflat singur ca am compresr)..ele trebuie umflate la 2,3 bari pe fata si 2,4 bari pe spate,iar eu ma uitasem la atmosfere... ceva de genul asta!! acum nu mai au aspectul de roata semiumflata...si chiar o simt mai bine la denivelari!! nu dati cu pietra in mine pentru ignoranta,insa asa am citit la valorile de pe abtibildu' de pe usa(unde este balamaua)
-
- pasionat
- Mesaje: 198
- Membru din: Vin 13-Ian-2006 12:02
- Localitate: Constanta
mobilesolutions scrie:la mine la masina scrie clar de tot despre presiune: goala ...2,3 fata si 2,4 spate.inainte si mie mi se pareau dezumflate insa nu ma uitasem atent la pistol(mi le-am umflat singur ca am compresr)..ele trebuie umflate la 2,3 bari pe fata si 2,4 bari pe spate,iar eu ma uitasem la atmosfere... ceva de genul asta!! acum nu mai au aspectul de roata semiumflata...si chiar o simt mai bine la denivelari!! nu dati cu pietra in mine pentru ignoranta,insa asa am citit la valorile de pe abtibildu' de pe usa(unde este balamaua)
nu cumva e invers (la gol: 2.4 fata si 2.3 spate)? la mine parca asa scrie... sau am citit eu invers

-
- pasionat
- Mesaje: 420
- Membru din: Lun 16-Ian-2006 11:24
- Localitate: Ploiesti
aia e daca e incarcata, mai bine fa 2.1 peste tot si gata, decit sa topai pe drum ca un strut. poti sa le umfli cum scrie daca o incarci, daca nu, n-are rost
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Înapoi la “Citroen Xsara I-II - Berlina, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187773
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11812
Cel mai nou membru JewellEMats