P S L scrie:inca o intrebare tot pentru mugurel ( imi cer scuze ca nu mi-au venit toate o data ca sa le pun intr-un singur post ). citroen are de gand sa faca ceva cu componentele care nu sunt bune de noi ( si stii mai bine decat mine care sunt; amortizoarele, radio cd-ul care nu receptioneaza posturile ok, etc ). preferabil ar fii sa puna altele. stiu ca sunt probleme mici, dar se aduna si mai ales sa le ai la o masina noua, nu e tocmai placut. multumesc
RESPECT
Reclamatiile de acest fel se trateaza in functie de perioada de garantie de cand a fost reclamat defectul.
Daca este un defect care este evidentiat in mai multe cazuri, atunci apare un INFO.
De asemenea, ca umare a acelui INFO pe banda de montaj se vor inlocui codurile pieselor care prezinta acele manifestari, cu noile coduri care au rezolvat problema.
Acum, sa nu imi sariti in cap, va rog frumos! Stiu ca e ex la primele C4 au fost anumite probleme, iar la C4 aparute mai tarziu s-au rezolvat! Este normal, si acest lucru se intampla si la case mai mari de ex Audi, BMW, sau Mercedes. Singura diferenta este ca o firma ca asta niciodata nu va recunoaste ca de fapt a inlocuit piesa pentru ca este defecta, si acestia nu informeaza niciodata dealerii. Deci totusi, exista un interes al Constructorului Citroen pentru posesorii de Citroen.
Si inca o chestie, daca apare o campanie (care este obligatorie pentru noi dealerii sa o facem atunci cand intra masina in service) ea este de fapt o recunoastere oficiala si denota interesul firmei pentru client, adica nu spune:"lasa-l ca a platit-o si vede el"

EEEEEEEEEEE.... despre campaniile astea la noi in Romania pe la colegii nostri de breasla (pejo) de abia se discuta acum, iar la Audi nici nu vor sa recunoasca asa ceva. Acolo este de fapt adevaratul interes al Porsche Romania pentru utilizatori
