Filtru de aer c4
Moderator: Echipa Tehnica
Dupa ce iti tunezi masina, sa ne intalnim si noi sa ne dam... Nu de alta, dar sunt convins ca o sa iasa egalitate!
[b:8a91ac8b41]Citroen Spirit on my C4... VTR 1.6i, Obsidien [/b:8a91ac8b41][img:8a91ac8b41]http://www.sloganizer.net/en/style3,C4.png[/img:8a91ac8b41]
Shadow scrie:Cu un cold air intake facut pe specificatiile masini tale chiar obtii aer mai rece fata de cel care si-l ia masina fara.
Da, dar asta ar insemna sa nu mai fie masina stock. Ca pe linga un cold air intake s-ar putea sa-mi treaca prin cap si un compresor mecanic, si atunci sa vezi aer! Doar ca deja ar trebui sa schimbi si radiatorul si sa pui eventual unul pe ulei, etc.
Iar mie nu-mi trebuie o masina de curse, insa imi place ca masina de strada sa fie ceva mai potenta.
Are careva idee care sint dimensiunile unui filtru de aer la C4 1.6i fabricat in 2006? Astia de la K&N imi dau un anumit filtru (33-2916) dar inainte de a-l comanda as vrea sa fiu sigur ca fix alea sint dimensiunile.
As putea sa aflu dind jos filtrul insa nu am am ce-mi trebuie si sa stau prin service-uri doar ca sa ma uit la un filtru nu as avea timp.
As putea sa aflu dind jos filtrul insa nu am am ce-mi trebuie si sa stau prin service-uri doar ca sa ma uit la un filtru nu as avea timp.
nu stiu daca filtrul "sport" montat in casetuta respectiva va avea efectul dorit. aceea are menirea ei in varianta stock, dar daca vrei macar o idee sa fie eficienta pt motor iti trebuie un kit care sa traga aerul din fata, de la grila radiatorului...
[img:177922ea83]http://img221.imageshack.us/img221/4179/cityracercp1.jpg[/img:177922ea83]
OPUS Workshop
:: LED designs ::
OPUS Workshop
:: LED designs ::
Shadow scrie:Cei de la Racing Nick au cold air intake sau doar filtru special pt C4 de la K&N si de la Green. Da-le un mail si o sa-ti dea toate detaliile.
Care este diferenta dintre un cold air intake si un filtru cu admisie directa? Cold air intake-ul are vreun mecanism de racire a aerului pe care il da motorului sau e doar un filtru mai "destept" care instalat corespunzator aduce aer rece (adica neincalzit de motor)?
Care e capacitatea de filtrare a unui kit cold air intake fata de filtrul original? E cel putin aceeasi?
Stie cineva cum ar afecta garantia schimbarea filtrului original (si indepartarea kitului de admisie original) si montarea unui filtru cu admisie directa sau un cold air intake dintr-asta? Si-a mai montat cineva si a apucat sa intrebe?
Mugurel, crezi ca ne-ai putea ajuta cu o parere macar in acest sens?
- catalin_dsc
- simpatizant
- Mesaje: 45
- Membru din: Vin 22-Dec-2006 17:09
- Localitate: Bucuresti
Am avut o masina mai veche pe care am tunat-o nici mult dar nici putin.Oricum va pot spune niste concluzii care sunt general valabile.Filtrul de aer se simte cel mai putin si daca nu e ca lumea strica motorul.Evacuarea se simte destul de mult doar daca scoateti catalizatorul ,filtrul de particule si tobele,ramanand doar cu o finala si in rest teava cu diametrul cat mai mare,si credeti-ma costa cat nu face plus ca un C4 o sa dea numai erori si e posibil sa mearga mai prost daca scoateti catalizatorul si filtrul de particule.Chip-tuning-ul e singura chestie care se simte in cazul oricarei masini insa diferenta este atat de mica totusi incat dispare daca aveti cauciucuri mai tocite sau puneti benzina/motorina mai proasta.
Alta chestie,diferenta dintre puterea declarata si cea de la roti este din ce in ce mai mare,datorita introducerii normelor EURO 4,a filtrului de particule,etc.
Sfatul meu e sa nu va apucati sa tunati o masina care nu poate fi tunata decat modificand radical mai tot ce tine de admisie/evacuare/ECU si riscand sa o stricati foarte repede.
Eu am mers 80 de mii de km cu masina pe care am tunat-o si n-am patit aproape nimic de la asta insa nu mai este cazul cu masinile noi.Si nici nu mai vad rostul cand masina mea are 138 CP si 1 tona jumate,asta inseamna sub 100 CP/tona ceea ce e echivalent cu o masina veche cu motor de 1.6 si 90 CP si greutate un pic peste 1000 de kg.
Alta chestie,diferenta dintre puterea declarata si cea de la roti este din ce in ce mai mare,datorita introducerii normelor EURO 4,a filtrului de particule,etc.
Sfatul meu e sa nu va apucati sa tunati o masina care nu poate fi tunata decat modificand radical mai tot ce tine de admisie/evacuare/ECU si riscand sa o stricati foarte repede.
Eu am mers 80 de mii de km cu masina pe care am tunat-o si n-am patit aproape nimic de la asta insa nu mai este cazul cu masinile noi.Si nici nu mai vad rostul cand masina mea are 138 CP si 1 tona jumate,asta inseamna sub 100 CP/tona ceea ce e echivalent cu o masina veche cu motor de 1.6 si 90 CP si greutate un pic peste 1000 de kg.
-
- just curious
- Mesaje: 15
- Membru din: Mie 19-Noi-2008 11:24
- Localitate: Ploiesti
k&n
am pus si eu un filtru k&n si sunt multumit!parca s-a schimbat ceva,cred ca e mai nervoasa un pic,dar cred ca se simte mult mai bine vara decat pe frigurile astea acum!oricum in mare sunt multumit!aaa si s-a scimbat si sunetul motorului,se aude mai sportiv acum!p.s-stie cineva cum se curata filtrul asta si la cate mii de km?
depinde pe unde mergi.daca ai merge prin bucuresti multi nici nu il recomanda. daca mergi mult prin afara localitatilor si asta nu insemnand sa mergi pe drum de tara
il cureti la 10.000 max 15.000. cat despre cum il cureti pot sa iti zic ca exista un ulei special pe care il folosesti si in rest il speli.nu am inca dar imi voi pune chiar daca sunt din buc dar eu am avantajul ca nu merg decat in afara.kitul de intretinere ar trebui sa fie intre 150 si 200 de lei. durata de viata a filtruluui e pana in 100.000 km.



Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO