probleme cu citromobilul meu c3
Moderator: Echipa Tehnica
probleme cu citromobilul meu c3
Am scos masina din service de la ats vineri (am reparat ceva tablaraie pe la ei). am luat masina am mers 5 km pana acasa. mi s-a parut pe final ca parca merge acceleratia mai greu. De dimineata (sambata) cand dau contact mi se aprinde un bec de avertizare - probleme la aprindere, injectie sau poluare. dau cheie si mere motoru 10 secunde si se opreste..inca o data la fel. accelerez destul de bine gandindu-ma ca poate are vreun gunoi...nimic.
ma uit la apa distilata si vad ca era sub minim si o completez. la fel.
Ps: benzina mai am in masina vreo 5 litrii.
Trecand peste faza cu apa distilata (e posibil sa lasi masina in service 2 saptamani si pe urma cand pleci de acolo sa nu ai apa distilata), are cineva vreo idee?
Am vb la ats si cica sa duc masina la ei. Probabil ca asta voi face diseara - la noapte sa fie trafic mai usor. Stiu ca o sa ma rupa la bani si asta e nasol.
ma uit la apa distilata si vad ca era sub minim si o completez. la fel.
Ps: benzina mai am in masina vreo 5 litrii.
Trecand peste faza cu apa distilata (e posibil sa lasi masina in service 2 saptamani si pe urma cand pleci de acolo sa nu ai apa distilata), are cineva vreo idee?
Am vb la ats si cica sa duc masina la ei. Probabil ca asta voi face diseara - la noapte sa fie trafic mai usor. Stiu ca o sa ma rupa la bani si asta e nasol.
- WLD
- Admin CITROclub
- Mesaje: 2137
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16v '88 si 89
- 2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
- 3: Xsara 2.0hdi stage 1+
- Contact:
Inainte de toate, pune-i 10L de benzina. S-ar putea sa nu mai ajunga la sorbul pompei.
Pe de alta parte, tine minte ca la o masina pe injectie este bine sa nu mergi niciodata cu mai putin de 10l in rezervor. Pompa se raceste cu ajutorul benzinei pe care o circula si daca trage aer (in special la curbe) se poate supraincalzi si arde.
Pe de alta parte, tine minte ca la o masina pe injectie este bine sa nu mergi niciodata cu mai putin de 10l in rezervor. Pompa se raceste cu ajutorul benzinei pe care o circula si daca trage aer (in special la curbe) se poate supraincalzi si arde.
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
E bine sa completezi chiar antigel, pentru ca acesta are si rol de ungere. Daca iti mai aduci aminte, pe vremea lui Ceasca, erau baieti "destepti" care vara mergeau numai cu apa, uneori chiar de la robinet. Rezultatul: pompa de apa ceda in citeva mii de km, repede chiar si pentru o Dacie.
Si nu stiai pina acum, ca daca bagi masina cu benzina in service, iesi fara?
A, si Catalin are dreptate: e bine sa ai cel putin 10-15l de benzina prin rezervor. Adytzu a ramas cu masina suspendata pe o bordura, desi becul de rezerva, inca nu se aprinsese.
Si nu stiai pina acum, ca daca bagi masina cu benzina in service, iesi fara?

A, si Catalin are dreptate: e bine sa ai cel putin 10-15l de benzina prin rezervor. Adytzu a ramas cu masina suspendata pe o bordura, desi becul de rezerva, inca nu se aprinsese.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
am luat aseara masina de la ats. cica a fost bulit un injector si un condensator.
Mi se pare cam ciudat sa fie bulit un injector la 15.000 km si mai ales ca era injectorul la care se ajungea cel mai usor. Celelalte erau mai ascunse...
Am platit vreo 4 mil.
Bine ca nu am platit tractarea pana la service.
Dar chiar ma intriga problema cu injectorul...As aprecia dc v-ati da cu parerea.
Ps: primul drum pana la OMV de unde am pus benzina de 100. cam scumpa dar se si infige masinutza
Mi se pare cam ciudat sa fie bulit un injector la 15.000 km si mai ales ca era injectorul la care se ajungea cel mai usor. Celelalte erau mai ascunse...
Am platit vreo 4 mil.
Bine ca nu am platit tractarea pana la service.
Dar chiar ma intriga problema cu injectorul...As aprecia dc v-ati da cu parerea.
Ps: primul drum pana la OMV de unde am pus benzina de 100. cam scumpa dar se si infige masinutza
cica nu mai pornea de la acel condensator. dar au schimbat si injectorul ca era stricat.
intrebarile mele pt cei de la ATS:
1. Cum am putut sa plec din service fara apa la radiator?
2. Cum dupa 5 km de la plecarea din service masina mi s-a stricat?
3. Cum de mi s-a stricat un injector la 15.000 km, cand un injector se strica la zeci de mii chiar sute de mii de km?
4. Cum de mi s-a stricat injectorul cel mai usor de inlocuit?
intrebarile mele pt cei de la ATS:
1. Cum am putut sa plec din service fara apa la radiator?
2. Cum dupa 5 km de la plecarea din service masina mi s-a stricat?
3. Cum de mi s-a stricat un injector la 15.000 km, cand un injector se strica la zeci de mii chiar sute de mii de km?
4. Cum de mi s-a stricat injectorul cel mai usor de inlocuit?
si ei vor spune ca a fost o intimplare. ce faci de aici mai departe?
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Pai daca nu aveai apa in radiator, nu stiu cum de ai pretentia sa mergi mai mult de 5km? Iar daca nu aveai apa in radiator, instrumentele de bord nu indicau nimic? Nu stiu nici ce masina ai, pentru ca nu ai trecut-o in semnatura, dar la mine la BX exista 2 martori luminosi: unul pentru supraincalzirea motorului (dublat de un supramartor) si al doilea pentru semnalizarea lipsei apei in vasul de expansiune. La seria II exista deja ac indicator.
Daca nu ti-au minarit aia indicatoarele de bord, e si vina ta putin, pentru ca trebuia sa iti dai seama ca ceva e in neregula.
Referitor la injectoare, problema e usor de diagnosticat daca ti-au dat injectorul defect inapoi. El poate fi testat daca mai lucreaza sau nu.
Daca nu ti-au minarit aia indicatoarele de bord, e si vina ta putin, pentru ca trebuia sa iti dai seama ca ceva e in neregula.
Referitor la injectoare, problema e usor de diagnosticat daca ti-au dat injectorul defect inapoi. El poate fi testat daca mai lucreaza sau nu.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
nu era apa in borcanu de sub capota. in radiator era. dc am pus 500 de ml iti dai seama ca radiatoru era cel putin 75% plin. dar nu e normal cum iau msina din service sa incep sa imi verific apa, ulei...
unde pot testa injectorul?
eu cred in proportie de 70% ca prima oara in service mi-au schimbat acest injector.
prea s-a stricat ala care se putea schimba cel mai usor...
unde pot testa injectorul?
eu cred in proportie de 70% ca prima oara in service mi-au schimbat acest injector.
prea s-a stricat ala care se putea schimba cel mai usor...
Înapoi la “Citroen C3 - Hatchback, Pluriel, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Google [Bot] și 3 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11821
Cel mai nou membru Shraunrst