Conducte hidraulice

sfere, dozatoare, pompe, LHM, etc Âşi tren de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
sandor mihai
pasionat
Mesaje: 1649
Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
Localitate: cluj napoca
Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
3: Citroen XM 2.1 TDI 1993

cam da

Mesajde sandor mihai » Dum 21-Ian-2007 11:44

ideea e ca n-am mai vazut xm ca asta. are deasupra sferei centrale o chestie nici nu stiu cum sa-i zic cu o gramada de fire de furtunuri cu apa parca e ozn. mai are pe puntea fata undeva linga corector o chestie ca o cutie de conserve care e legata de ciudatenia din fata.ma tot intreb ce rol au.vad citroene zilnic de vreo 10 ani da n-am mai vazut asa ceva.
motorul e de 2.1 da cu 8 nu cu 12 supape.n-are clima ,abs,calculator,nimic.
cu planetara , da am cam incercat tot.am gasit nr de dinti da capul e la honda prelude. imi vine luni , sa vad daca merge.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.


APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Dum 21-Ian-2007 18:26

cine stie prin ce o fi trecut saracul...
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

Avatar utilizator
sandor mihai
pasionat
Mesaje: 1649
Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
Localitate: cluj napoca
Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
3: Citroen XM 2.1 TDI 1993

?

Mesajde sandor mihai » Dum 21-Ian-2007 18:36

mai degraba din ce tara o veni nu prin ce a trcut, ca tot ce are pe acolo pare original
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.


APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!

Avatar utilizator
sandor mihai
pasionat
Mesaje: 1649
Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
Localitate: cluj napoca
Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
3: Citroen XM 2.1 TDI 1993

khan,am o vorba cu tine...

Mesajde sandor mihai » Dum 21-Ian-2007 18:40

repari cumva bx-uri ? sau "sef de atelier" e asa..
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.


APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Dum 21-Ian-2007 18:49

il repar pe al meu citeodata :lol: . sef de atelier e de la altceva
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available

Avatar utilizator
sandor mihai
pasionat
Mesaje: 1649
Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
Localitate: cluj napoca
Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
3: Citroen XM 2.1 TDI 1993

?

Mesajde sandor mihai » Dum 21-Ian-2007 21:58

nu sti unde as putea gasi tevile de suspensie? da cantitate mai mare si normal nu de l a reprezentante.eu am avut vreo 3 km. colac de 3.5 da s-au terminat, le puneam olandeze si le faceam unflatura la capat.deci daca stii ceva anunta-ma.mersi
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.


APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Lun 22-Ian-2007 11:23

@sandor mihai: poate pui niste poze, sa vedem si noi despre ce e vorba.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Lun 22-Ian-2007 23:28

conducte de oltcit care inca se gasesc in multe locuri. se pot inadi cu un niplu cu filete interioare, mai ales daca ai si piesa care umfla capetele. si pe deasupra sint si mai rezistente decit cele originale (cele care nu sint trase in plastic), compozitia e mai buna si nu ruginesc. vezi ca ai un PM @sandor
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available

Avatar utilizator
sandor mihai
pasionat
Mesaje: 1649
Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
Localitate: cluj napoca
Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
3: Citroen XM 2.1 TDI 1993

!

Mesajde sandor mihai » Mar 23-Ian-2007 19:03

conductele de oltcit ar fi o solutie daca le-as pune la masina mea, da asa pierd o gramada de timp cu adaugarea lor (cel putin o masina pe sapt).oricum am ceva promisiunu de teava la colac.
o sa fac poze la chestia aia numa sa am ceva timp(de ex. azi am dat jos o pompa de inj. la un xm de 2 ori ca pompagiul a omis sa puna ceva la loc) si i le trimit lui "nicum " sa le afiseze ca sincer eu nu stiu cum.e drept ca nici n-am incercat.
ce e chestia asta PM@sandor... ?
poate pentru voi e ceva foarte natural da eu acum aud prima data de ea.
pe cine intereseaza, am facut o chestie sa nu se mai lase spatele la bx-uri.la al meu e de 3 ani merge, si e simplu.alimentezi pompa de frina din vana de securitate printr-un teu si teava care vine din k de pe puntea spate anulezi.asa, cit o fi pompa de uzata, goleste numai sfera centrala,spatele ramine sus daca corectoru si telescoapele is bune(si de obicei is)
pe curind.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.


APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Mar 23-Ian-2007 19:11

pe cine intereseaza, am facut o chestie sa nu se mai lase spatele la bx-uri.la al meu e de 3 ani merge, si e simplu.alimentezi pompa de frina din vana de securitate printr-un teu si teava care vine din k de pe puntea spate anulezi.asa, cit o fi pompa de uzata, goleste numai sfera centrala,spatele ramine sus daca corectoru si telescoapele is bune(si de obicei is)

Da, dar o sa se blocheze rotile din spate cand franezi, si in caz de avarie nu se mai foloseste rezerva de presiune din sferele de la puntea spate.

Avatar utilizator
retro
pasionat
Mesaje: 819
Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
Localitate: Galati
Masina: Xantia II 1.8i 16v
2: C5 II 2.0i
Contact:

Mesajde retro » Mar 23-Ian-2007 19:28

@sandor mihai. Periculoasa modificarea facuta de tine, din motivele pe care le-a zis sorin. Eu nu as recomanda cuiva sa faca asa ceva. Tu ai facut si la masinile altora? E de preferat sa se lase spatele decat sa se anuleze rolul dozator-compensatorului.

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: !

Mesajde khan » Mar 23-Ian-2007 20:35

sandor mihai scrie:ce e chestia asta PM@sandor... ?

ai un PM, adica un private message, acolo linga butonul de iesire, sus in dr, mai e unul pe care scrie "nu aveti mesaje noi" sau, in cazul in care ai mesaje, "aveti 1 mesaj". sau 2 :lol: semnul de @ se foloseste cind te adresezi unui user (@sandor), mai ales in cazul in care nick-ul e un cuvint comun, pentru a fi scos in evidenta din text
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available

Avatar utilizator
sandor mihai
pasionat
Mesaje: 1649
Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
Localitate: cluj napoca
Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
3: Citroen XM 2.1 TDI 1993

asa e

Mesajde sandor mihai » Mie 24-Ian-2007 08:39

am facut la vreo 2 , 3 dar , asa cum ziceti trebuie sa-ti cunosti bine masina.mie-mi convine modificarea ca nu mai astept cind pornesc.risc exista , e adevarat dar el scade mult daca simti cum merge masina ta.eu de ex .simt in pedala de acceleratie cind cupleaza si decupleaza conjunctoru ,e o vibratie fina.cind nu mai auzi zgomotul,in cazul unei pierderi de ulei devii atent.plus ca teoretic trebuie sa se aprinda si becurile rosii.mie chiar mi s-a intimplat sa-mi curga tot uleiul si masina a ramas sus citeva ore,era haios.
oricum, pina o sa avem bani de pompe noi(7 milioane) ne gindim la tot felul de chestii.
multi m-au rugat sa le fac asta dar la 99% am refuzat,am facut modificarea doar la 2,3 cum spuneam ,la care riscul era aproape zero.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.


APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mie 24-Ian-2007 09:52

@sandor mihai: prefer sa stea BX-ul intr-o rina si sa nu mi se blocheze rotile pe spate, decit sa stea sus, dar sa risc sa blochez rotile spate intr-o frinare de urgenta.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Mie 24-Ian-2007 18:03

Conducte la metru gasesti la cx-basis


Înapoi la “Hidraulica - XM”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11810
    Cel mai nou membru Cliquot