* deschis uşa ĂŽn parcarea subterană de la mall (pereţi de beton)
* deschiderea uşilor de către persoane de sex feminin posesoare de inele

* pietricele sărite de pe asfalt, etc.
Nu includ zgârieturile "adevărate" de care am avut parte ĂŽn primele 2 luni de condus, pe care le-am remediat prin revopsire pe Casco - deşi cred că puteam să le remediez şi pe acestea "ĂŽn parcare" cu un produs de tip polish.
Bun, cu ce am ĂŽncercat să le remediez: "Formula One Scratch Out", cumpărat la un preţ modic din Cora.
Concluzii:
(a) zgârieturile superficiale (de la pietricele sărite de exemplu) se duc imediat, la prima aplicare;
(b) zgârieturile mai adânci, de tipul celor provocate de chei, inele etc - nu dispar instantaneu, trebuie să te "chinui", să aplici substanţa de mai multe ori şi să freci cu cârpa - eu nu am reuşit să fac să dispară definitiv o astfel de zgârietură, dar nici n-am insistat foarte mult;
(c) porţiuni mici de vopsea sărită - pe colţul uşii - nu mi-a venit să cred, dar s-au acoperit, de asemenea au dispărut şi dungile de culoare albă; ĂŽn zonele de contact direct cu betonul au rămas nişte porţiuni cu un aspect mai "aspru", probabil de la deformarea superficială a metalului; aştept oricum idei legate de "protecţii" de cauciuc pentru colţurile uşilor.
Destul de ĂŽncurajator până acum, zic
