Jos taxele Sulfinei!
Moderator: Echipa Tehnica
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Motorul ala e EURO 5, dar nu m-ar mira ca astia sa nu-l inmatriculeze ca nu au normele sau ca nu stiu ce alta interpretare dau legii (vezi taxa de prima inmatriculare pentru motociclete care nu ar trebui sa se perceapa, dar totusi politia se incapatineaza sa o ceara).
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
- retro
- pasionat
- Mesaje: 819
- Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
- Localitate: Galati
- Masina: Xantia II 1.8i 16v
- 2: C5 II 2.0i
- Contact:
m.s. scrie:Si eu cum pot sa semnez?
Dupa ce se stabileste forma finala a protestului, textul si un tabel ar putea fi puse pe ftp. Il tiparim, strangem semnaturi din zona noastra si apoi, prin posta, il trimitem pe adresa unuia din membrii clubului. Sau s-ar putea strange adeziuni ca si la semnarea petitiei pentru salvarea Policlinicii Coltea.
Exact, se poate semna si electronic, adica se poate avea acceptul celui care semneaza.
Dar, in orice caz, vor fi destul semnatari si la Bucuresti.
va rog sa va uitati pe text si sa-l imbunatatiti, apoi, daca puteti, sa mai contactati oameni de pe alte forumuri, sa semneze si ei.
Va fi mai mare greutatea demersului.
Eu zic sa nu pierdem vremea, APIA mereu iese la atac in conferinte de presa.
Dar, in orice caz, vor fi destul semnatari si la Bucuresti.
va rog sa va uitati pe text si sa-l imbunatatiti, apoi, daca puteti, sa mai contactati oameni de pe alte forumuri, sa semneze si ei.
Va fi mai mare greutatea demersului.
Eu zic sa nu pierdem vremea, APIA mereu iese la atac in conferinte de presa.
pentru ca protestul nostru sa fie bagat in seama de autoritati, va trebui semnat pe un tabel care sa contina numele, seria CI si semnatura . Pentru comunicatul de presa acest lucru nu este necesar.
Cei ce se afla la carma asociatiei ar fi bine daca ar putea lua legatura cu ACR-ul, poate obtinem si sustinerea lor. Nu este de neglijat nici aspectul adeziunii membrilor altor forumuri, dar adeziunea lor trebuie sa se materializeze in semnaturi "fizice".
cel putin, prin acest demers, asociatia clubului citroen isi va depasi conditia de pana acum, cea a unui forum cu acte . este o sansa sa auda lumea de noi.
Cei ce se afla la carma asociatiei ar fi bine daca ar putea lua legatura cu ACR-ul, poate obtinem si sustinerea lor. Nu este de neglijat nici aspectul adeziunii membrilor altor forumuri, dar adeziunea lor trebuie sa se materializeze in semnaturi "fizice".
cel putin, prin acest demers, asociatia clubului citroen isi va depasi conditia de pana acum, cea a unui forum cu acte . este o sansa sa auda lumea de noi.
Jos taxele Sulfinei!
Nu am citit articolul 90 pe care il mentionezi dar, oficialii UE au spus ca Tratatul nu interzice introducerea unor taxe cat timp acestea nu sunt discriminatorii si protectioniste fata de producatorii din celelalte tari membre. Deci, s-au referit strict la cuantumul taxei si nu la taxa in sine. Ideea, din punctul meu de vedere, este de a milita pentru excluderea taxei, indiferent de ce este in alte tari.
Ultima oară modificat Mie 24-Ian-2007 11:15 de către Dan Popa, modificat 1 dată în total.
- WLD
- Admin CITROclub
- Mesaje: 2137
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16v '88 si 89
- 2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
- 3: Xsara 2.0hdi stage 1+
- Contact:
Nu vad rostul militarii pentru scaderea taxei. Aceasta oricum va fi redusa cu 30-50% ca urmare a discutiilor cu reprezentantii Comisiei Europene.
Trebuie sa cerem renuntarea la aceasta taxa.
Iata ce am gasit pe site-ul ACR:
Protest impotriva taxelor de prima inmatriculare.
15 ianuarie 2007 - Automobil Clubul Roman in numele membrilor asociatiei si al automobilistilor romani, a transmis astazi Dlui. Laszlo KOVACS, Comisarul European pentru fiscalitate si uniune vamala, o scrisoare de protest impotriva taxei de prima inmatriculare instituita de guvern incepand cu 1 ianuarie 2007 prin Codul Fiscal.
Textul integral al scrisorii este urmatorul:
Stimate Domnule Comisar,
Automobil Clubul Roman, asociatia automobilistilor din Romania, fondata in anul 1904, raspunzand solicitarilor sutelor de mii de membri ai sai, isi manifesta nedumerirea fata de aplicarea, incepand cu 1 ianuarie 2007, a unor taxe inexistente pana atunci, la prima inmatriculare a autoturismelor. Acest fapt este, dupa opinia noastra, intolerabil daca avem in vedere ca sunt incalcate prevederile Tratatului de Aderare a Romaniei la Uniunea Europeana.
Automobil Clubul Roman – asa cum a afirmat in mai multe randuri, inclusiv in mass-media – considera ca introducerea noilor taxe in Legea Codului Fiscal, incepand cu anul 2007, dezavantajeaza vizibil cetatenii romani, conduce la escaladarea preturilor automobilelor, in special second-hand si este incompatibila cu principiile liberei circulatii a marfurilor in Uniunea Europeana. Aceste taxe, adevarate bariere fiscale, sunt menite sa favorizeze grupuri de interese economice din randul importatorilor de automobile.
Automobil Clubul Roman, pentru apararea intereselor legitime ale membrilor sai si ale altor sute de mii de automobilisti, a solicitat inca din luna aprilie 2006, interventia Delegatiei Comisiei Europene la Bucuresti, pentru ca Romania sa respecte conditiile asumate in prevederile Capitolului 1 din negocierile de aderare „Libera circulatie a marfurilor”.
Domnule Comisar,
Solicitam Comisiei Europene, sa recurga la investigatiile ce se impun in acest caz, pentru ca, pe cale de consecinta, sa se adopte masurile necesare pentru urgentarea modificarii Legii Codului Fiscal, ale caror prevederi sunt in contradictie flagranta cu legislatia Uniunii Europene.
Automobilistii din Romania si-au exprimat in aceste zile speranta ca, odata cu aderarea la Uniunea Europeana, nu vor mai fi acceptate politicile guvernamentale care, prin taxe abuzive si favorabile unor grupuri de interese economice, sa ingreuneze libertatea lor de miscare pe drumurile publice.
Primiti, va rugam, expresia inaltei noastre consideratiuni.
Nota! Va vom tine la curent cu raspunsul primit din partea Comisiei Europene.
Biroul de Presa al Automobil Clubului Roman
http://www.acr.ro/
Trebuie sa cerem renuntarea la aceasta taxa.
Iata ce am gasit pe site-ul ACR:
Protest impotriva taxelor de prima inmatriculare.
15 ianuarie 2007 - Automobil Clubul Roman in numele membrilor asociatiei si al automobilistilor romani, a transmis astazi Dlui. Laszlo KOVACS, Comisarul European pentru fiscalitate si uniune vamala, o scrisoare de protest impotriva taxei de prima inmatriculare instituita de guvern incepand cu 1 ianuarie 2007 prin Codul Fiscal.
Textul integral al scrisorii este urmatorul:
Stimate Domnule Comisar,
Automobil Clubul Roman, asociatia automobilistilor din Romania, fondata in anul 1904, raspunzand solicitarilor sutelor de mii de membri ai sai, isi manifesta nedumerirea fata de aplicarea, incepand cu 1 ianuarie 2007, a unor taxe inexistente pana atunci, la prima inmatriculare a autoturismelor. Acest fapt este, dupa opinia noastra, intolerabil daca avem in vedere ca sunt incalcate prevederile Tratatului de Aderare a Romaniei la Uniunea Europeana.
Automobil Clubul Roman – asa cum a afirmat in mai multe randuri, inclusiv in mass-media – considera ca introducerea noilor taxe in Legea Codului Fiscal, incepand cu anul 2007, dezavantajeaza vizibil cetatenii romani, conduce la escaladarea preturilor automobilelor, in special second-hand si este incompatibila cu principiile liberei circulatii a marfurilor in Uniunea Europeana. Aceste taxe, adevarate bariere fiscale, sunt menite sa favorizeze grupuri de interese economice din randul importatorilor de automobile.
Automobil Clubul Roman, pentru apararea intereselor legitime ale membrilor sai si ale altor sute de mii de automobilisti, a solicitat inca din luna aprilie 2006, interventia Delegatiei Comisiei Europene la Bucuresti, pentru ca Romania sa respecte conditiile asumate in prevederile Capitolului 1 din negocierile de aderare „Libera circulatie a marfurilor”.
Domnule Comisar,
Solicitam Comisiei Europene, sa recurga la investigatiile ce se impun in acest caz, pentru ca, pe cale de consecinta, sa se adopte masurile necesare pentru urgentarea modificarii Legii Codului Fiscal, ale caror prevederi sunt in contradictie flagranta cu legislatia Uniunii Europene.
Automobilistii din Romania si-au exprimat in aceste zile speranta ca, odata cu aderarea la Uniunea Europeana, nu vor mai fi acceptate politicile guvernamentale care, prin taxe abuzive si favorabile unor grupuri de interese economice, sa ingreuneze libertatea lor de miscare pe drumurile publice.
Primiti, va rugam, expresia inaltei noastre consideratiuni.
Nota! Va vom tine la curent cu raspunsul primit din partea Comisiei Europene.
Biroul de Presa al Automobil Clubului Roman
http://www.acr.ro/
Ultima oară modificat Mie 24-Ian-2007 11:20 de către WLD, modificat 1 dată în total.
da. neaparat trebuie reformulat pt reconsidearerea cuntumului complet dezaxat. trebuie de asemenea scos in evidenta faptul ca nu este uniform. acel varf de taxare pe care masinile de 3 ani il au, mai mare decat masinile de 1 an cat si fata de cele de 5 ani este iarasi un aspect demn de scos in evidenta. de ce exista acea formula ciudata? de ce masina de 3 ani este discriminata. din moment ce euro 3 sunt si cea de 1 an si cea de 5 ani.
scoaterea taxei nu este un bun subiect de atacat pt nu va tine..taxa de inmatriculare este legitima. modul de calculare care depaseste bunul simt e cel care trebuie combatut. inteleg ca pt euro 2 si mai jos sa fie probleme de poluare, dar sa lasam minciunile si demagosimul deoparte ca euro 3 nu este o norma depasita pdv poluare.
ex: daca esti la guvern si doresti ca poluarea produsa de masini sa scada (adica scoaterea din circulatie a harburilor si introducerea unor auto mai bune la acest aspect) succesul il va avea cantitatea nu calitatea. adica vor fi putini care isi vor lua masina noua euro4, dar mult mai multi care ar opta pe euro3 sh...media obtinuta de poluare va fi mult mai mica daca inmatricularea de euro3 ar fi mult mai permisiva.
cel putin pt c4 al meu inmatricularea inainte era 3mil, acum s-a dublat...idiotii...sa faca inmatricularea de euro3 de 5ani 1000euro in scadere cu cat e mai noua masina si sa vezi ce se vor inlocui daciile 1300 cu masini euro 3 din 2002 minim. dar asa logan nu va mai vinde, daewoo la fel. importurile noi vor stagna, daca nu vor scadea
cred ca m-am incalcit in exprimare...ideea e ca euro3 si 4 sa fie protejate, restul nu mai conteaza. dar pe ei nu ii coafeaza ca majoritatea importurilor sh sunt de proveninta dupa 2000, si vanzarile noi vor scadea
nu acuzi pe nimeni pur si simplu e un studiu de piata.
si chiar ar fi recomandat sa se plateasca un astfel de studiu, rezultand date concrete nu doar teorii conspirative...dovezile astfel obtinute vor avea putere mult mai mare de sustinere.
decat sa facem ceva aiurea aruncat asa la suparare mai bine organizam un argument solid.
scoaterea taxei nu este un bun subiect de atacat pt nu va tine..taxa de inmatriculare este legitima. modul de calculare care depaseste bunul simt e cel care trebuie combatut. inteleg ca pt euro 2 si mai jos sa fie probleme de poluare, dar sa lasam minciunile si demagosimul deoparte ca euro 3 nu este o norma depasita pdv poluare.
ex: daca esti la guvern si doresti ca poluarea produsa de masini sa scada (adica scoaterea din circulatie a harburilor si introducerea unor auto mai bune la acest aspect) succesul il va avea cantitatea nu calitatea. adica vor fi putini care isi vor lua masina noua euro4, dar mult mai multi care ar opta pe euro3 sh...media obtinuta de poluare va fi mult mai mica daca inmatricularea de euro3 ar fi mult mai permisiva.
cel putin pt c4 al meu inmatricularea inainte era 3mil, acum s-a dublat...idiotii...sa faca inmatricularea de euro3 de 5ani 1000euro in scadere cu cat e mai noua masina si sa vezi ce se vor inlocui daciile 1300 cu masini euro 3 din 2002 minim. dar asa logan nu va mai vinde, daewoo la fel. importurile noi vor stagna, daca nu vor scadea

nu acuzi pe nimeni pur si simplu e un studiu de piata.
si chiar ar fi recomandat sa se plateasca un astfel de studiu, rezultand date concrete nu doar teorii conspirative...dovezile astfel obtinute vor avea putere mult mai mare de sustinere.
decat sa facem ceva aiurea aruncat asa la suparare mai bine organizam un argument solid.
[img:177922ea83]http://img221.imageshack.us/img221/4179/cityracercp1.jpg[/img:177922ea83]
OPUS Workshop
:: LED designs ::
OPUS Workshop
:: LED designs ::
- WLD
- Admin CITROclub
- Mesaje: 2137
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16v '88 si 89
- 2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
- 3: Xsara 2.0hdi stage 1+
- Contact:
Pana si masinile Euro1 si 2 sunt avantajoase pentru romania in acest moment. Atat pentru economie, cat si pentru mediu.
Sa nu uitam ca Romania nu inseamna numai orasele mari, pline de masini in leasing sau de 4-5 ani vechime. Romania inseamna si sutele de miii, poate chiar milioanele de Dacii din 70-80-90 precum si alte ilustre rable din aceiasi ani. Cei care inca mai circula cu asa ceva nu vor avea bani decat de Euro2, de 10 ani vechime. Daca nu ar exista aceasta taxa, acestia ar inlocui dacioara din dotare cu un Clio, Zx, 306, Golf si altele asemanatoare, pe care le gasesti la 1000-1500E in vest si care ar polua infinit mai putin si ar fi cu mult mai sigure pe sosele - multe din ele au ABS si airbag, chiar si AC.
renuntarea la taxa, coroborata cu inasprirea controalelor ITP ar duce la imbunatatirea instantanee a parcului auto.
Am fost in Bulgaria si pot spune ca e mult mai bine decat la noi. Au si ei Lada, Moskvitch si altele, dar parcul auto e format in marea majoritate din masini din anii 95-2000, care arata si merg impecabil.
Sa nu uitam ca Romania nu inseamna numai orasele mari, pline de masini in leasing sau de 4-5 ani vechime. Romania inseamna si sutele de miii, poate chiar milioanele de Dacii din 70-80-90 precum si alte ilustre rable din aceiasi ani. Cei care inca mai circula cu asa ceva nu vor avea bani decat de Euro2, de 10 ani vechime. Daca nu ar exista aceasta taxa, acestia ar inlocui dacioara din dotare cu un Clio, Zx, 306, Golf si altele asemanatoare, pe care le gasesti la 1000-1500E in vest si care ar polua infinit mai putin si ar fi cu mult mai sigure pe sosele - multe din ele au ABS si airbag, chiar si AC.
renuntarea la taxa, coroborata cu inasprirea controalelor ITP ar duce la imbunatatirea instantanee a parcului auto.
Am fost in Bulgaria si pot spune ca e mult mai bine decat la noi. Au si ei Lada, Moskvitch si altele, dar parcul auto e format in marea majoritate din masini din anii 95-2000, care arata si merg impecabil.
eu compuneam la postul meu cand wld a raspuns, si nu am vazut respectivul pasaj, decat dupa ce am atasat si eu.
dar daca se militeaza pt eliminarea taxei consider sansele de reusita reduse. adica se va introduce altceva care sa tina locul ei. adica ceva de genul de care vorbea dj01fad...ori mie nu prea imi convine acum sa platesc la stat noi impozite, drept consecinta a scoaterii inmatricularii. sunt sogur ca vor face ceva in cazul eliminarii taxei. si acel ceva va lovi pe toata lumea. ar fi omenesc o valoare cum ara inainte de 2007 dar acum si cu posibilitatea aducerii de mai putin de euro3. nu ma deranjeaza plata unei taxe la aducerea de afara a unei masini (pana un alta e normal asta) dar nu la cuntumul prezent
dar daca se militeaza pt eliminarea taxei consider sansele de reusita reduse. adica se va introduce altceva care sa tina locul ei. adica ceva de genul de care vorbea dj01fad...ori mie nu prea imi convine acum sa platesc la stat noi impozite, drept consecinta a scoaterii inmatricularii. sunt sogur ca vor face ceva in cazul eliminarii taxei. si acel ceva va lovi pe toata lumea. ar fi omenesc o valoare cum ara inainte de 2007 dar acum si cu posibilitatea aducerii de mai putin de euro3. nu ma deranjeaza plata unei taxe la aducerea de afara a unei masini (pana un alta e normal asta) dar nu la cuntumul prezent
[img:177922ea83]http://img221.imageshack.us/img221/4179/cityracercp1.jpg[/img:177922ea83]
OPUS Workshop
:: LED designs ::
OPUS Workshop
:: LED designs ::
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
aici
Ce imi place cind baietii isi dau cu stingul in dreptul:
Stroe a scapat porumbelul: vanzarile Dacia au scazut la jumatate in ianuarie din cauza taxei pentru prima inmatriculare
Vicepresedintele Automobile Dacia Renault, Constantin Stroe, a scapat porumbelul si a declarat in cadrul unei conferinte de presa sustinuta impreuna cu APIA ca vanzarile la Logan au scazut la jumatate in ianuarie fata de aceeasi perioada a anului 2005 din cauza nesigurantei pe care a generat-o taxa pentru prima inmatriculare.
Adica tocmai taxa impusa de autoritati pentru a-i avantaja pe producatorii autohtoni de automobile si pe importatorii de automobile noi i-a dezavantajat clar pe acestia.
Pe de alta parte, brent valmar o tine pe-a lui:
Argumentul populist nu e valabil niciunde in Europa. Isi ia masina cine are nevoie si cine poate. () Nu vrem sa devenim groapa de gunoi si sa adunam toate rablele de prin Europa
Integral aici: http://auto.rol.ro/auto/taxa-revine-sub-alt-nume.htm
Cu alte cuvinte, masina e un produs de lux si nu trebuie sa fie prea multe masini pe strada sa nu incurce tuaregurile, mai ales alea cu girofar.
paco, ai facut textul ala?
edit by khan nu mai folositi link-uri atit de lungi!!!
Ce imi place cind baietii isi dau cu stingul in dreptul:
Stroe a scapat porumbelul: vanzarile Dacia au scazut la jumatate in ianuarie din cauza taxei pentru prima inmatriculare
Vicepresedintele Automobile Dacia Renault, Constantin Stroe, a scapat porumbelul si a declarat in cadrul unei conferinte de presa sustinuta impreuna cu APIA ca vanzarile la Logan au scazut la jumatate in ianuarie fata de aceeasi perioada a anului 2005 din cauza nesigurantei pe care a generat-o taxa pentru prima inmatriculare.
Adica tocmai taxa impusa de autoritati pentru a-i avantaja pe producatorii autohtoni de automobile si pe importatorii de automobile noi i-a dezavantajat clar pe acestia.
Pe de alta parte, brent valmar o tine pe-a lui:
Argumentul populist nu e valabil niciunde in Europa. Isi ia masina cine are nevoie si cine poate. () Nu vrem sa devenim groapa de gunoi si sa adunam toate rablele de prin Europa
Integral aici: http://auto.rol.ro/auto/taxa-revine-sub-alt-nume.htm
Cu alte cuvinte, masina e un produs de lux si nu trebuie sa fie prea multe masini pe strada sa nu incurce tuaregurile, mai ales alea cu girofar.
paco, ai facut textul ala?
edit by khan nu mai folositi link-uri atit de lungi!!!
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
T.rac3Er scrie:eu compuneam la postul meu cand wld a raspuns, si nu am vazut respectivul pasaj, decat dupa ce am atasat si eu.
dar daca se militeaza pt eliminarea taxei consider sansele de reusita reduse. adica se va introduce altceva care sa tina locul ei. adica ceva de genul de care vorbea dj01fad...ori mie nu prea imi convine acum sa platesc la stat noi impozite, drept consecinta a scoaterii inmatricularii. sunt sogur ca vor face ceva in cazul eliminarii taxei. si acel ceva va lovi pe toata lumea. ar fi omenesc o valoare cum ara inainte de 2007 dar acum si cu posibilitatea aducerii de mai putin de euro3. nu ma deranjeaza plata unei taxe la aducerea de afara a unei masini (pana un alta e normal asta) dar nu la cuntumul prezent
Nu te obliga nimeni sa semnezi, nici noi nu ne propunem sa avem vreo sansa, ci doar vrem sa fim o voce in plus impotriva ei.
Nicu, am facut textul de mult, e inaintea postului tau cu motorul euro 5.
Va rog sa va exprimati in legatura cu el si sa trecem la semnaturi, altfel ne pierdem vremea.
Trebuie sa cerem scoaterea definitiva a taxei (ceea ce se vrea si la nivel european), altfel mafiotii vor veni cu scaderi nesemnificative, care vor tine Loganul in topul celor mai vandute masini de pe planeta...
Da, toata piata auto e blocata de mintea bolnava a celor care vor sa castige mult. E ca la imobiliare, daca nu tii cont de veniturile reale, mai cumpara dracu apartamente!
Am vazut in ultima vreme un Peugeot 205, benzina, din 1988, pe care talharul cerea 3100 de euro! In ce mahala traim! Si asta pentru ca Brent Valmar (roman sadea!) vrea sa vanda el masini noi si-i pasa de poluare...
Unde esti tu, Tepes, doamne!
Va rog sa va exprimati in legatura cu el si sa trecem la semnaturi, altfel ne pierdem vremea.
Trebuie sa cerem scoaterea definitiva a taxei (ceea ce se vrea si la nivel european), altfel mafiotii vor veni cu scaderi nesemnificative, care vor tine Loganul in topul celor mai vandute masini de pe planeta...
Da, toata piata auto e blocata de mintea bolnava a celor care vor sa castige mult. E ca la imobiliare, daca nu tii cont de veniturile reale, mai cumpara dracu apartamente!
Am vazut in ultima vreme un Peugeot 205, benzina, din 1988, pe care talharul cerea 3100 de euro! In ce mahala traim! Si asta pentru ca Brent Valmar (roman sadea!) vrea sa vanda el masini noi si-i pasa de poluare...
Unde esti tu, Tepes, doamne!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187773
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11812
Cel mai nou membru JewellEMats