pornire Radio CD

Bord, becuri, ECU, computere de bord, cabluri, contacte, etc.

Moderator: Echipa Tehnica

vldst
pasionat
Mesaje: 936
Membru din: Mar 30-Mai-2006 13:52
Localitate: Bucuresti

Mesajde vldst » Mie 24-Ian-2007 11:43

topi scrie:Nu am pe cine sa bestelesc - am montat singur cd-ul. Quadbloc-ul chiar eu l-am despachetat - era lipit un buretel pe el - si nu au fost decat 4 fire + 8 fire pentru difuzoare. Am sa verific maine - poate a iesit acel papuc de acolo si o fi atarnat pe undeva. Cat despre firele difuzoarelor din spate pot sa-ti spun ca se opresc in mufa galbena de sub volan(de la sigurante). Exista mufe pentru difuzoarele din spate in usi dar firele aferente se opresc in alte mufe aflate in stalpii masinii(unde se afla burduful de cauciuc pentru protectie). Intre mufa galbena si mufele din stalpii masini nu exista fire pentru difuzoare.


In cazul in care esti convins ca masina a venit din fabrica fara firul IGN si n-a umblat altcineva la ea, poti sa te duci si sa faci scandal la Citroen. Firul ala trebuie sa fie acolo! Verifica totusi cu atentie cablul care se opreste in mufa de radio CD a masinii, poate firul ala de IGN e totusi pe undeva. Daca lipseste cu desavarsire... e dubios.

Chestia cu firele pentru difuzoarele din spate am constatat-o si eu. E exact cum spui tu. Foarte zgarciti francezii astia. Nota 1 la aspectul asta. Pentru cel mult 10 metri de cablu in plus, au preferat sa nu puna fir intre mufa dintre volan si stalpii masinii. Nu inteleg de ce au mai pus fire in usi pentru difuzoare. Asa la deruta...

Avatar utilizator
B25BUY
pasionat
Mesaje: 381
Membru din: Mar 29-Noi-2005 15:54
Localitate: BUCURESTI

Mesajde B25BUY » Mie 24-Ian-2007 14:04

Eu l-am luat in nov. 2005 si am cumparat eu radio-Cd ul si am fost sa mi-l monteze baietii de la ATS. Nici la mine nu are legatura cu contactul , cu cheia. Adica functioneaza si dupa o noapte de motor oprit. Am bagat eu pe langa cas tablele alea 2 , l-am dat afara si am vazut ca era o cupla prinsa cu scoci de niste cabluri de prin masina... acum nu cred ca mi-au facut legaturile prin computerul masinii...desi uneori la pornire pare ca se opreste radioul...dar poate fi si caderea de tensiune datorata demarorului.

vldst
pasionat
Mesaje: 936
Membru din: Mar 30-Mai-2006 13:52
Localitate: Bucuresti

Mesajde vldst » Mie 24-Ian-2007 14:15

B25BUY scrie:Eu l-am luat in nov. 2005 si am cumparat eu radio-Cd ul si am fost sa mi-l monteze baietii de la ATS. Nici la mine nu are legatura cu contactul , cu cheia. Adica functioneaza si dupa o noapte de motor oprit. Am bagat eu pe langa cas tablele alea 2 , l-am dat afara si am vazut ca era o cupla prinsa cu scoci de niste cabluri de prin masina... acum nu cred ca mi-au facut legaturile prin computerul masinii...desi uneori la pornire pare ca se opreste radioul...dar poate fi si caderea de tensiune datorata demarorului.


La pornire radio CD-ul se decupleaza daca tensiunea cade sub o anumita valoare, lucru care se intampla in momentul actionarii demarorului, datorita curentului considerabil pe care il trage acesta din baterie. Dupa pornirea motorului, radio CD-ul trebuie sa porneasca fara probleme din nou.

Nu cred ca ti-au alimentat baietii de la ATS radio CD-ul prin computer-ul masinii. Nu aveau de ce sa se complice atat. Toata smecheria se poate face pe adaptorul de la mufa Citroen la mufele ISO ale radio CD-ului.

topi
just curious
Mesaje: 15
Membru din: Joi 13-Iul-2006 17:27
Localitate: Campina, PH

Mesajde topi » Mie 24-Ian-2007 20:29

Am verificat azi quadbloc-ul - nu exista firul respectiv(IGN). Vad ca nici B25BUY nu-l are. Probabil s-a considerat ca, la modelul nou de C3, este nefolositor la fel ca si indicatorul de temperatura al lichidului de racire din motor. Trist dar adevarat. Oricum la urmatoarea revizie(cam peste o luna maxim doua) o sa-i rog pe baietii de la service sa-mi aduca in quadbloc un +12V din contact - sunt curios sa vad daca se poate.

vldst
pasionat
Mesaje: 936
Membru din: Mar 30-Mai-2006 13:52
Localitate: Bucuresti

Mesajde vldst » Mie 24-Ian-2007 21:05

topi scrie:Am verificat azi quadbloc-ul - nu exista firul respectiv(IGN). Vad ca nici B25BUY nu-l are. Probabil s-a considerat ca, la modelul nou de C3, este nefolositor la fel ca si indicatorul de temperatura al lichidului de racire din motor. Trist dar adevarat. Oricum la urmatoarea revizie(cam peste o luna maxim doua) o sa-i rog pe baietii de la service sa-mi aduca in quadbloc un +12V din contact - sunt curios sa vad daca se poate.


Eu am modelul nou de C3 si de la mine nu lipseste firul IGN. D-asta spun ca e ciudat. Eu zic sa te-nfigi nitel in baietii de la service. Nu c-ar fi neaparat vina lor, probabil ca vinovati sunt tot francezii care ori din neatentie, ori din zgarcomanie nu ti-au tras si firul IGN. Oricum, e o situatie neplacuta.


Înapoi la “Electrica - C3”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187776
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo