Remapare C4
Moderator: Echipa Tehnica
Momentan trebuie sa imi soseasca un injector - benzina proasta.. Sa ma sune aia sa il schimbe si te contactez!
[b:8a91ac8b41]Citroen Spirit on my C4... VTR 1.6i, Obsidien [/b:8a91ac8b41][img:8a91ac8b41]http://www.sloganizer.net/en/style3,C4.png[/img:8a91ac8b41]
Ok. Te astept cu un telefon sa facem o programare.
Cu respect,
Doc (Alex Stancu)
Telefon: 0788.194.100 / 0751.194.100
Email: obdtuning(at)gmail.com
Web: www.dimsport.ro | www.obdtuning.ro
ID Yahoo Messenger: obdtuning
Cu respect,
Doc (Alex Stancu)
Telefon: 0788.194.100 / 0751.194.100
Email: obdtuning(at)gmail.com
Web: www.dimsport.ro | www.obdtuning.ro
ID Yahoo Messenger: obdtuning
Chiptuning si Anulare FAP Citroen BY DIMSPORT
mare dreptate ai in legatura cu cuplul, dar eu am avut aceeiasi intrebare in legatura cu cipul! Ideea este ca cipul nu aduce f mult in plus si nu se merita!
eu as fi vrut sa-mi fac, dar garantia.....
Oricum nu are sens! mai bine o masina mai veche si semi clasica in ceeace priveste motorul si sa vezi atunci tata!
eu as fi vrut sa-mi fac, dar garantia.....
Oricum nu are sens! mai bine o masina mai veche si semi clasica in ceeace priveste motorul si sa vezi atunci tata!
FlorianB scrie:Oricum nu are sens!
Este parerea fiecaruia.
Oricum in threadul asta discutam despre ce si cum, nu despre ce motive are fiecare sa nu-si faca.
Inainte de a spune "nu se simte" sau ceva eu zic sa te sui intr-una cu motor identic cu a ta dar modificata si pronunta-te dupa aia.
P.S.: bold off!
Subscriu si eu la ce zice Mituc ! Trebuie sati faci sau sa te urci in una care are deja ca sa simti.
Am facut o remapare la C4 1.4i , cu Doc, si se simte. Masina e mai responssive la turatii mai mici , si nu mai trepideaza cand e subturata.
La viteze mari sau in afara inca nu am testato pentru ca nu am aut ocazia inca dar presupun ca merge cel putin la fel de bine ca inainte.
Am facut o remapare la C4 1.4i , cu Doc, si se simte. Masina e mai responssive la turatii mai mici , si nu mai trepideaza cand e subturata.
La viteze mari sau in afara inca nu am testato pentru ca nu am aut ocazia inca dar presupun ca merge cel putin la fel de bine ca inainte.
DMX scrie:-eu zic ca se merita fiecare cal in plus , daca ai bani , numai ca trebuie asteptat sa iasa masina din garnatie sa nu ai vreo surpriza
Te porti frumos cu ea sa nu-i sara ambreajul sau mai stiu eu ce si te tine la fel ca una ne-remapata, poate chiar si mai mult.
Am citit o droaie de review-uri, sfaturi si avertismente cu privire la remapare sau tuning la motor in general. Lucrurile facute cu cap tin (si ma refer aici de la o simpla remapare pina la montarea turbo pe un aspirat proiectat sa nu fie turbo) si nu-ti distrug masina _DACA_ exploatarea este corespunzatoare.
Dupa o remapare a unui motor cum avem noi uzura generala creste cu 3-5%. Daca un motor dintr-asta merge de obicei 200k sau 250k mile asta inseamna ca el va incepe sa oboseasca (teoretic) cam cu 10k mile mai devreme (16k kilometri, pe care i-am facut in citeva luni). O uzura cu _cel putin_ 5% mai mare poti avea daca schimbi un filtru de aer cu 2-3 mii de kilometri mai tirziu decit ar trebui, daca nu schimbi uleiul la timp sau daca bagi ulei de proasta calitate.
++vad ca altii de pe forum cu motoare identice s-au pomenit cu probleme din diverse motive (montaj initial prost, componente care pur si simplu au cedat, exploatare aiurea sau exploatare in conditii mai dificile pentru masina).
Ultima oară modificat Mie 14-Feb-2007 19:08 de către mituc, modificat 1 dată în total.
puiuradu scrie:Am facut o remapare la C4 1.4i , cu Doc, si se simte. Masina e mai responssive la turatii mai mici , si nu mai trepideaza cand e subturata.
Bre Puiule sa-ti traiasca cei 9 caluti noi nascuti si sa ai grija de ei sa nu-ti sara prin capota

Ultima oară modificat Mie 14-Feb-2007 19:06 de către mituc, modificat 1 dată în total.
mituc scrie:puiuradu scrie:Am facut o remapare la C4 1.4i , cu Doc, si se simte. Masina e mai responssive la turatii mai mici , si nu mai trepideaza cand e subturata.
Bre Puiule, ce sa-ti zic, bine-ai venit in cercul celor remapati si sa-ti traiasca cei 9 caluti noi nascuti si sa ai grija de ei sa nu-ti sara prin capota
Merci merci

DMX scrie:... oricum poate nu va fii nevoie , dar daca vei avea vreo problema la motor vei suporta costurile !!!
Pai nu am afectat desit niste plastice la montarea balasturilor.
Ultima oară modificat Mie 14-Feb-2007 19:08 de către mituc, modificat 1 dată în total.
DMX scrie:-deci tu nu ai voie sa umblii la soft, tu facandu-i repamarea scrie cand s-a facut ultimul upgrade la soft , si asta nu e de bine , crede-ma ca nu o s-o scoti la capat cu ei ... oricum poate nu va fii nevoie , dar daca vei avea vreo problema la motor vei suporta costurile !!!
Sa imi arati tu mie unde apare ca s-a facut update la soft, s-au schimbat seriile HW si SW la un ecu si ma las de tuning.
Chiptuning si Anulare FAP Citroen BY DIMSPORT
mituc scrie:DMX scrie:... oricum poate nu va fii nevoie , dar daca vei avea vreo problema la motor vei suporta costurile !!!
Da, sper sa nu fie nevoie. Pe de alta parte in certificatul de garantie scrie sa nu indepartez sau sa adaug piese, sa nu ma bag cu masina in copaci si sa nu o exploatez necorespunzator. Eu nu fac nici una dintre astea, nu merg la curse (mai bag cite o linie noaptea cu VAG-uri, bmw-uri si tot felul de umflati cu SUV-uri dar asta nu se pune), nu am adaugat piese (sa zicem compresor mecanic sau electric), nici macar nu am schimbat kitul original de admisie sau de evacuare (inca, cel putin), etc.
Cand vrei sa-l schimbi pe cel de adminsie, sa ma chemi si pe mine , ca merem impreuna

puiuradu scrie:Cand vrei sa-l schimbi pe cel de adminsie, sa ma chemi si pe mine , ca merem impreuna
Ok

Deocamdata eu am dat mail la 2 service-uri (focsani si suceava) si nu au vrut sa-mi spuna daca vor sa-mi monteze un kit de admisie directa.
Pe de alta parte la cit poate motorul asta nu stiu daca are sens sa te intinzi la mai mult decit un filtru sport (pe care daca-l iei de unde trebuie, sa zicem K&N, filtreaza si mai bine si lasa sa intre si mai mult aer). Cu un filtru cu admisie directa e posibil sa cistigi si 8-10CP, insa tre' sa-l ungi destul de des sa nu te trezesti cu noroi in baia de ulei, pentru ca asta e mai permisiv.
Cum imi place masina asta si deocamdata ma gindesc s-o schimb doar cu un leon cupra probabil voi ramine la un filtru sport de la k&n si acelasi kit de admisie.
Ultima oară modificat Mie 14-Feb-2007 19:09 de către mituc, modificat 1 dată în total.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO