probleme zx
Moderator: Echipa Tehnica
adresa de mail este m_bivolaru@yahoo.com
merci
merci
pt marryuss
servus,
de abia am intrat si eu in club si am descoperit mesajele tale. sper ca nu e prea tirziu.
am un zx 1.6i din 91. inca se tine bine. probleme la puntea spate am avut, repararea costind o gramada. roata spate dreapta freca ingrozitor contraaripa. la vizita la mecanic si desfacerea completa a puntii s-a constatat distrugerea rulmentului cu ace pe acea parte pina la tocirea axului basculei. a necesitat schimbarea basculei (nu se poate rectifica), inlocuirea rulmentilor cu ace (pe ambele parti, setul cuprinde 4 rulmenti, cite doi pe fiecare parte), schimbarea suportilor puntii spate. in total a costat 1800 ron (preturi 2003) plus citeva zeci de euro pentru suportii puntii adusi din germania. piesele au fost luate de la reprezentanta ats pentru ca nu avea nimeni altcineva. mecanicul care iti umbla la masina trebuie sa stie masinile frantuzesti si sa nu se puna cu ciocanul pe masina.
succes
de abia am intrat si eu in club si am descoperit mesajele tale. sper ca nu e prea tirziu.
am un zx 1.6i din 91. inca se tine bine. probleme la puntea spate am avut, repararea costind o gramada. roata spate dreapta freca ingrozitor contraaripa. la vizita la mecanic si desfacerea completa a puntii s-a constatat distrugerea rulmentului cu ace pe acea parte pina la tocirea axului basculei. a necesitat schimbarea basculei (nu se poate rectifica), inlocuirea rulmentilor cu ace (pe ambele parti, setul cuprinde 4 rulmenti, cite doi pe fiecare parte), schimbarea suportilor puntii spate. in total a costat 1800 ron (preturi 2003) plus citeva zeci de euro pentru suportii puntii adusi din germania. piesele au fost luate de la reprezentanta ats pentru ca nu avea nimeni altcineva. mecanicul care iti umbla la masina trebuie sa stie masinile frantuzesti si sa nu se puna cu ciocanul pe masina.
succes
marryuss scrie:Astazi cand am venit cu masina de la spalatorie, am ridicat capota sa-mi sterg si eu motorul.si am vazut o scurgere de ulei. Ca pozitie e in stanga busonului de ulei.(cred ca e de la garnitura de la capacul de chiuloasa).
Ma poate ajuta cineva cu o documentatie a mtorului de Zx ca sa imi pot face o idee de ce si cum trebuie desfacut ca sa rezolv scurgerea de ulei?
Multumesc
Ca sa demontezi capacul chiulasei, nu-ti trebuie cine stie ce documentatie, ci doar ceva indemanare mecanica.
1) - demontezi colierul si furtunul care merge la filtrul de aer
2) - demontezi filtrul de aer si carcasa acestuia - sunt doua cleme si doua suruburi in cruce
3) - demontezi celelate furtunuri care merg pe capacul chiulasei
4) - capacul este prins cu 10 piulite M6, care se desfac cu tubulara de 10 mm
Atentie la demontatul furtunurilor, nu le forta pt ca se pot rupe usor. La montaj incepe sa strangi piulitele din centru, lucrand in cerc catre exterior. Piulitele se strang usor "la mana" fara a le forta
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
BogdanP scrie:marryuss
am schema de montaj a puntii spate, cu greu obtinuta de la ats. daca te intereseaza ti-o trimit pe email.
Ti-as ramane profund indatorat.
M-ar ajuta foarte mult. week-end-ul acesta vreau sa ma apuc de treaba si mi-ar fi de mare ajutor. adresa mea este m_bivolaru@yahoo.com
multumesc
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
Azi dimineata pornesc masina sa ma duc la servici.Pornesc motorul, curat masina de gheata i plec. dupa aprox 500 m simt un miros de ulei ars in masina. Am crezut ca este de la cel din fata mea, ca scotea un fuuuum.
Opresc la un chiosc sa-mi iau tigari si cand ma uit in spatele masinii o dara de ulei. ma uit sub masina...balta. duc masina in fata blocului, ridic capota si galeria de evacuare (racordul unde vine prinsa toba) si partea dinspre habitaclu a motorului, plina de ulei.
Becul din bord de la presiune mentionez ca nu s-a aprins.
Este posibil sa-mi fi sarit vreun semering de la presiune, sau sa ma astept la ceva mai nasol (ceva crapat la motor?)
Opresc la un chiosc sa-mi iau tigari si cand ma uit in spatele masinii o dara de ulei. ma uit sub masina...balta. duc masina in fata blocului, ridic capota si galeria de evacuare (racordul unde vine prinsa toba) si partea dinspre habitaclu a motorului, plina de ulei.
Becul din bord de la presiune mentionez ca nu s-a aprins.
Este posibil sa-mi fi sarit vreun semering de la presiune, sau sa ma astept la ceva mai nasol (ceva crapat la motor?)
Nu prea am experienta cu Zx-ul dar am avut o problema asemanatoare la oltcit
Poate fi vreun semering care a cedat. Semeringurile cedeaza din cauza ca nu iti functioneaza bine sistemul de recuperare al gazelor de carter (adica furtunurile sunt infundate)
Problema la tine mai poate fi si la garnitura capacului de la chiulasa
Poate fi vreun semering care a cedat. Semeringurile cedeaza din cauza ca nu iti functioneaza bine sistemul de recuperare al gazelor de carter (adica furtunurile sunt infundate)
Problema la tine mai poate fi si la garnitura capacului de la chiulasa
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187674
Total subiecte 18618
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11706
Cel mai nou membru bern