
Hidraulica...
Moderator: Echipa Tehnica
-
- just curious
- Mesaje: 6
- Membru din: Lun 04-Dec-2006 21:27
- Localitate: bucuresti
Hidraulica...
Se aprinde beul STOP pe bord cand depasesc 2500 de rotatii in trapta 5 la mers constant...indiferent de viteza iar cand scad sub 2000 se stinge becul.Am mers asa cu ea mai multi km...frana am vazut ca am,n-am observat sa fi coborat garda.Am oprit de mai multe ori m-am uitat daca cureaua patineaza daca am ulei hidraulic si tot nu am putut sa-i dau de cap cureaua este intinsa ulei am peste limita(cu masina ridicata la max.) am incercat sa aerisesc instalatia dar degeaba masina se comporta la fel.Cu circa o luna in urma i-am schimbat sfera centrala(cu una noua)pentru ca pompa functiona in continu sau la mai putin de 5sec...este drept ca si acum face la fel
...

-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
Daca ai schimbat sfera acumulator si totusi tacane repede fie sfera e proasta fie ai pierderi de presiune mari - cilidrii de suspensie, dozator frana, distribuitor servodirectie etc.
Totusi, becul STOP se aprinde intotdeauna impreuna cu alt bec de avertizare tocmai pt a sti care este problema. Daca nu se mai aprinde si alt bec probabil ca ai becuri arse in bord.
BX-ul nu are buton de control lampi de bord ca la CX?
Totusi, becul STOP se aprinde intotdeauna impreuna cu alt bec de avertizare tocmai pt a sti care este problema. Daca nu se mai aprinde si alt bec probabil ca ai becuri arse in bord.
BX-ul nu are buton de control lampi de bord ca la CX?
- cristian_v
- pasionat
- Mesaje: 264
- Membru din: Joi 15-Dec-2005 10:55
- Localitate: nantes
-
- just curious
- Mesaje: 6
- Membru din: Lun 04-Dec-2006 21:27
- Localitate: bucuresti
Becuri
Bordul l-am dat jos cu ceva timp in urma si i-am scimbat toate becurile pentru ca sa ars un bec de la iluminatul bordului si cu aceasta ocazie le-am schimbat pe toate...chiar am pus si in plus...si noroc...dupa aceea cand am facut o data tot asa un drum lung mi-a curs pe langa termostat antigel direct pe ambreaj
...si ambreajul a patinat pana mi sa aprins becul la bord(care nu il aveam inainte).La bord de data asta nu mi sa aprins decat cele doua becuri rosii pericol(!) si STOP.

pai deci s-a mai aprins inca un bec pe linga STOP. becul acela cu "!" e de la suspensie si inseamna fie lipsa presiune fie nivel mic. nivel mic e exclus inteleg, insa e ciudat ca se aprinde numai in tr a V-a dupa 2500 ture, mi-e ca se face un contact undeva in instalatia electrica si se aprind becurile la bord. daca ar fi lipsa de presiune s-ar manifesta in primul rind la ralanti, nu cu motorul turat
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru florinmarchidanu