Hidraulica...

sfere, dozatoare, pompe, LHM, etc Âşi tren de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

inima-de-leu
just curious
Mesaje: 6
Membru din: Lun 04-Dec-2006 21:27
Localitate: bucuresti

Hidraulica...

Mesajde inima-de-leu » Mar 06-Feb-2007 15:40

Se aprinde beul STOP pe bord cand depasesc 2500 de rotatii in trapta 5 la mers constant...indiferent de viteza iar cand scad sub 2000 se stinge becul.Am mers asa cu ea mai multi km...frana am vazut ca am,n-am observat sa fi coborat garda.Am oprit de mai multe ori m-am uitat daca cureaua patineaza daca am ulei hidraulic si tot nu am putut sa-i dau de cap cureaua este intinsa ulei am peste limita(cu masina ridicata la max.) am incercat sa aerisesc instalatia dar degeaba masina se comporta la fel.Cu circa o luna in urma i-am schimbat sfera centrala(cu una noua)pentru ca pompa functiona in continu sau la mai putin de 5sec...este drept ca si acum face la fel :( ...

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Mar 06-Feb-2007 15:49

Daca ai schimbat sfera acumulator si totusi tacane repede fie sfera e proasta fie ai pierderi de presiune mari - cilidrii de suspensie, dozator frana, distribuitor servodirectie etc.

Totusi, becul STOP se aprinde intotdeauna impreuna cu alt bec de avertizare tocmai pt a sti care este problema. Daca nu se mai aprinde si alt bec probabil ca ai becuri arse in bord.
BX-ul nu are buton de control lampi de bord ca la CX?

Avatar utilizator
cristian_v
pasionat
Mesaje: 264
Membru din: Joi 15-Dec-2005 10:55
Localitate: nantes

Mesajde cristian_v » Mar 06-Feb-2007 15:56

La unele modele Xantia becul STOP se aprinde singur daca nivelul de lichid de racire e prea scazut. La BX nu stiu ce inseamna, daca e legat de hidraulica trebuie sa se aprinda si becul "!"

inima-de-leu
just curious
Mesaje: 6
Membru din: Lun 04-Dec-2006 21:27
Localitate: bucuresti

Becuri

Mesajde inima-de-leu » Mar 06-Feb-2007 16:06

Bordul l-am dat jos cu ceva timp in urma si i-am scimbat toate becurile pentru ca sa ars un bec de la iluminatul bordului si cu aceasta ocazie le-am schimbat pe toate...chiar am pus si in plus...si noroc...dupa aceea cand am facut o data tot asa un drum lung mi-a curs pe langa termostat antigel direct pe ambreaj :cry: ...si ambreajul a patinat pana mi sa aprins becul la bord(care nu il aveam inainte).La bord de data asta nu mi sa aprins decat cele doua becuri rosii pericol(!) si STOP.

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mar 06-Feb-2007 16:46

pai deci s-a mai aprins inca un bec pe linga STOP. becul acela cu "!" e de la suspensie si inseamna fie lipsa presiune fie nivel mic. nivel mic e exclus inteleg, insa e ciudat ca se aprinde numai in tr a V-a dupa 2500 ture, mi-e ca se face un contact undeva in instalatia electrica si se aprind becurile la bord. daca ar fi lipsa de presiune s-ar manifesta in primul rind la ralanti, nu cu motorul turat
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available


Înapoi la “Hidraulica - BX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11804
    Cel mai nou membru florinmarchidanu