
Jos taxele Sulfinei!
Moderator: Echipa Tehnica
Jos taxele Sulfinei!
Sigur ca uniti dar, daca trimitem numai petitii si nu iesim in strada va fi egal cu zero.
Problema cu Dacia este o alta diversiune ca sa abata atentia de la problema principala. Solutia celor de la Pitesti este foarte simpla; au fost scutiti de taxe pe o perioada de nu stiu cati ani, pretul de cost al unui Logan este sub 3000 E, de ce nu il ieftinesc ca sa se vanda? Cum sa inchida si sa plece cand vor sa cumpere si Craiova ca sa largeasca gama!
Vorba lui Paco : "Fratilor !!!" nu ati invatat nimic din marea imbulzeala din 89.
( iar nu o sa avem club)
Problema cu Dacia este o alta diversiune ca sa abata atentia de la problema principala. Solutia celor de la Pitesti este foarte simpla; au fost scutiti de taxe pe o perioada de nu stiu cati ani, pretul de cost al unui Logan este sub 3000 E, de ce nu il ieftinesc ca sa se vanda? Cum sa inchida si sa plece cand vor sa cumpere si Craiova ca sa largeasca gama!
Vorba lui Paco : "Fratilor !!!" nu ati invatat nimic din marea imbulzeala din 89.
( iar nu o sa avem club)
eu am prezentat un eventual urmator pas la intimidare propus de renault. pana una alta renault e printre putinele firme nationale care produs pt export bine. daca nu avem dacia s-a dus dreacu din pib-ul nostru...si asa zisa economie nationala. ...ei se tot lauda cu o crestere economica, dar tot mai multa lume consuma importuri. in modul asta ne ducem jos de tot. si pe ideea asta se bazeaza scarnavia aia de francez...
[img:177922ea83]http://img221.imageshack.us/img221/4179/cityracercp1.jpg[/img:177922ea83]
OPUS Workshop
:: LED designs ::
OPUS Workshop
:: LED designs ::
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7681
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
din actiunea frantuzului ce deducem? e clar ca a recunoscut singur in fata natiunii ca vinde o masina de kkt pe care lumea o cumpara din obligatie, si nu de placere, ca daca vindea ceva competitiv nu ii era frica. nemtii nu o sa faca asa ceva niciodata dupa parerea mea. dar vorba lui dan popa, asta este facuta ca sa ne atraga noua atentia de la alte probleme pe care ar trebui sa fim concentrati. trist este ca romanul, nu a reusit sa invete nimic din ce i s-a intamplat in ultimii 17 ani. TRIST.
- DanT
- Moderator
- Mesaje: 2870
- Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
- 2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
- 3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa
domnilor, cred ca toti putem afirma in cor ca ceva este puterd in tara asta. ca e condusa de niste spagari si niste idioti putem spune asta si se vede de la o posta. este clar ca sunt mai multe grupuri de interese care trag in jos orice se incearca sa se faca cum trebuie pe aici pe la noi.
in aceste conditii, cum ar trebui procedat? se iese in strada pe 9 februarie?exista, sau mai bine zis, vede cineva o alternativa viabila pentru incompetentii care cred ei ca sunt conducatorii acestei natii?
in aceste conditii, cum ar trebui procedat? se iese in strada pe 9 februarie?exista, sau mai bine zis, vede cineva o alternativa viabila pentru incompetentii care cred ei ca sunt conducatorii acestei natii?
Dan
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
Eu, unul, nu inteleg de ce nu se finalizeaza macar treaba cu protestul.
Eu l-am scris, WLD a promis ca-l mai perie, dar nu a mai dat nici un semn de atunci.
De aici deduc ca forumul nu mai are o conducere, sau e asa de discreta incat nu se vede!
Sau, cine stie, poate conducerea forumului e de acord cu taxele lui Tariceanu?
Eu l-am scris, WLD a promis ca-l mai perie, dar nu a mai dat nici un semn de atunci.
De aici deduc ca forumul nu mai are o conducere, sau e asa de discreta incat nu se vede!
Sau, cine stie, poate conducerea forumului e de acord cu taxele lui Tariceanu?
Unii parlamentari se agita sa schimbe:
"Deputatul PSD Vasile Puºcaº, fost negociator ºef al României cu UE, a declarat, joi, cã taxa de primã Înmatriculare este discriminatorie ºi anticoncurenÞialã, a cãrei unicã necesitate e satisfacerea grupurilor de interese ale actualui Guvern.
'Taxa Tãriceanu-Vlãdescu e una de capriciu, legatã de grupul de interese ale Guvernului ºi mai puÞin de interesul cetãÞenilor români. Ea e discriminatorie, anticonstituÞionalã ºi greu de suportat din punct de vedere social', a arãtat Vasile Puºcaº Într-o conferinÞã de presã.
Fostul negociator al României cu UE din timpul guvernãrii Nãstase a arãtat cã statele UE intenÞioneazã sã introducã o asemenea taxã din 2012 ºi ºi-a exprimat nedumerirea de ce doreºte Guvernul României sã facã pionierat cu aceastã mãsurã. Puºcaº a mai criticat ºi intenÞia Guvernului de a introduce altã taxã pentru deÞinãtorii de autoturisme, taxa de mediu. 'Suportabilitatea socialã a acestor taxe va fi foarte dificilã', considerã deputatul PSD, europarlamentar.
Ămpotriva taxei de primĂŁ ĂŽnmatriculare s-au mai exprimat Âşi reprezentanĂžii PLD Âşi PC. Cei de la PC au anunĂžat chiar cĂŁ intenĂžioneazĂŁ sĂŁ propunĂŁ printr-un proiect legislativ eliminarea acesteia."
Sursa:
http://new.themoneychannel.ro/stiri/Int ... atorie.htm
Da' ce de treaba sunt astia de la PSD, de ce i-om fi schimbat oare ?
"Deputatul PSD Vasile Puºcaº, fost negociator ºef al României cu UE, a declarat, joi, cã taxa de primã Înmatriculare este discriminatorie ºi anticoncurenÞialã, a cãrei unicã necesitate e satisfacerea grupurilor de interese ale actualui Guvern.
'Taxa Tãriceanu-Vlãdescu e una de capriciu, legatã de grupul de interese ale Guvernului ºi mai puÞin de interesul cetãÞenilor români. Ea e discriminatorie, anticonstituÞionalã ºi greu de suportat din punct de vedere social', a arãtat Vasile Puºcaº Într-o conferinÞã de presã.
Fostul negociator al României cu UE din timpul guvernãrii Nãstase a arãtat cã statele UE intenÞioneazã sã introducã o asemenea taxã din 2012 ºi ºi-a exprimat nedumerirea de ce doreºte Guvernul României sã facã pionierat cu aceastã mãsurã. Puºcaº a mai criticat ºi intenÞia Guvernului de a introduce altã taxã pentru deÞinãtorii de autoturisme, taxa de mediu. 'Suportabilitatea socialã a acestor taxe va fi foarte dificilã', considerã deputatul PSD, europarlamentar.
Ămpotriva taxei de primĂŁ ĂŽnmatriculare s-au mai exprimat Âşi reprezentanĂžii PLD Âşi PC. Cei de la PC au anunĂžat chiar cĂŁ intenĂžioneazĂŁ sĂŁ propunĂŁ printr-un proiect legislativ eliminarea acesteia."
Sursa:
http://new.themoneychannel.ro/stiri/Int ... atorie.htm
Da' ce de treaba sunt astia de la PSD, de ce i-om fi schimbat oare ?
De fraieri!
E mai bun Basescu decat Nastase?
Hai sa fim seriosi!
Sau Tariceanu?
Macar aia furau mai discret, mai "social-democrat", astria sunt de o nesimtire vecina cu disperarea, cel putin treaba cu taxa a dovedit ca merita sa dispara acest rahat numit PNL, "partid istoric".
Sa le fie rusine!
Daca se agita si partidele e bine, inseamna ca nu am tipat de pomana pe-aici. Vom scapa de hiene curand!
E mai bun Basescu decat Nastase?
Hai sa fim seriosi!
Sau Tariceanu?
Macar aia furau mai discret, mai "social-democrat", astria sunt de o nesimtire vecina cu disperarea, cel putin treaba cu taxa a dovedit ca merita sa dispara acest rahat numit PNL, "partid istoric".
Sa le fie rusine!
Daca se agita si partidele e bine, inseamna ca nu am tipat de pomana pe-aici. Vom scapa de hiene curand!
Ultima iesire la rampa a magarilor de la renault, santaj in toata regula:
http://www.9am.ro/stiri-revista-presei/ ... da-pe-fata
[...]
Concernul Renault a avertizat oficial ca, daca guvernul va reduce taxa pentru prima inmatriculare in Romania a autovehiculelor, va fi nevoit, din cauza posibilei scaderi a vanzarilor, sa-si restranga productia Logan cu cel putin o treime.
Si o treime din total vor reprezenta si disponibilizarile de personal - adica vreo 35.000 de lucratori - de pe platforma de la Pitesti si din firmele adiacente care lucreaza direct pentru Logan. S-a mai amenintat ca s-ar putea sa se renunte la proiectatele noi investitii ale grupului Renault in Romania. Cum s-ar spune, santaj in toata regula!
[...]
http://www.9am.ro/stiri-revista-presei/ ... da-pe-fata
[...]
Concernul Renault a avertizat oficial ca, daca guvernul va reduce taxa pentru prima inmatriculare in Romania a autovehiculelor, va fi nevoit, din cauza posibilei scaderi a vanzarilor, sa-si restranga productia Logan cu cel putin o treime.
Si o treime din total vor reprezenta si disponibilizarile de personal - adica vreo 35.000 de lucratori - de pe platforma de la Pitesti si din firmele adiacente care lucreaza direct pentru Logan. S-a mai amenintat ca s-ar putea sa se renunte la proiectatele noi investitii ale grupului Renault in Romania. Cum s-ar spune, santaj in toata regula!
[...]
Fun Citroen
Povestea e mai veche, intre timp presedintele cacanarilor de la Renault, Ghosn, a anuntat ca vor face un Logan de 2000-4000 de euro. Inseamna ca si-au dat seama ca nu vor putea tine taxa mai mult decat guvernul Puliceanu.
Declaratia lui Ghosn ma face sa cred ca omul nu e tampit, chiar stie ca asta e viitorul pietelor emergente, masini pana in 5000 de euro, cum anuntasera si ei initial.
In schimb, acest cuptor de la munte (Four-mont) e un bou provincial, care ar trebui trimis acasa. Nici o companie nu poate sa faca declaratii atat de agresive pe teritoriul altui stat, ca risca un sut in spate.
eugenro2001 wrote: @paco mai usor cu epitetele! Sa ne mentinem in cadrul unui limbaj civilizat.
Declaratia lui Ghosn ma face sa cred ca omul nu e tampit, chiar stie ca asta e viitorul pietelor emergente, masini pana in 5000 de euro, cum anuntasera si ei initial.
In schimb, acest cuptor de la munte (Four-mont) e un bou provincial, care ar trebui trimis acasa. Nici o companie nu poate sa faca declaratii atat de agresive pe teritoriul altui stat, ca risca un sut in spate.
eugenro2001 wrote: @paco mai usor cu epitetele! Sa ne mentinem in cadrul unui limbaj civilizat.
Eu am auzit voci de la PC si PSD, dar nu au tipat destul, e adevarat.
E clar ca daca ar fi campanie electorala, ar fi alti decibeli in joc.
Oricum, Tariceanu nu mai are nici o sansa la viitoarele alegeri, el acum se ocupa doar de mentinerea unui echilibru precar intre viituri. Face pe durul, dar se sprijina pe PSD si pe intentia acestuia de a-l suspenda pe Basescu. In rest, nimic.
E clar ca daca ar fi campanie electorala, ar fi alti decibeli in joc.
Oricum, Tariceanu nu mai are nici o sansa la viitoarele alegeri, el acum se ocupa doar de mentinerea unui echilibru precar intre viituri. Face pe durul, dar se sprijina pe PSD si pe intentia acestuia de a-l suspenda pe Basescu. In rest, nimic.
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Acum reno o zice direct: http://www.curentul.ro/curentul.php?num ... bart=51402
Concernul Renault a avertizat oficial cĂŁ, dacĂŁ guvernul va reduce taxa pentru prima ĂŽnmatriculare ĂŽn Romania a autovehiculelor, va fi nevoit, din cauza posibilei scĂŁderi a vanzĂŁrilor, sĂŁ-Âşi restrangĂŁ producĂžia Logan cu cel puĂžin o treime. ÂŞi o treime din total vor reprezenta Âşi disponibilizĂŁrile de personal - adicĂŁ vreo 35.000 de lucrĂŁtori - de pe platforma de la PiteÂşti Âşi din firmele adiacente care lucreazĂŁ direct pentru Logan. S-a mai ameninĂžat cĂŁ s-ar putea sĂŁ se renunĂže la proiectatele noi investiĂžii ale grupului Renault ĂŽn Romania. Cum s-ar spune, Âşantaj ĂŽn toatĂŁ regula!
Sã vedem ce va face guvernul! Dacã stãm bine ºi ne gandim nu trebuie sã-l plangem cã se aflã cumva Între ciocan ºi nicovalã: respectiv Între presiunile Comisiei Europene (care ameninÞã cu sancÞiuni financiare) ºi aºa-numiÞii "investitori strãini". Aºa-numiÞii investitori, pentru cã mãcar Renault face producÞie În Romania, ceea ce i-a ºi dat nas sã iasã la bãtaie, dar majoritatea presiunilor vin din partea cohortei de importatori de maºini strãine! ªi aceastã nicovalã nu prea este tocmai o nicovalã Întrucat, vai!, ºi guvernamentali de rang Înalt, cu decizie În domeniu, sunt implicaÞi În mod direct În problemã, fiind importatori de maºini noi. Aºa cã nu este exclus ca guvernul sã nu cedeze În faÞa presiunilor Comisiei de la Bruxelles acceptand plata amenzilor administrate cã doar nu le va plãti altcineva decat contribuabilul roman! Fraierul de contribuabil roman, atat de fraier Încat va accepta injustiÞia, cu toate cã nu are nu numai nici o vinã, dar chiar nici o implicare! Evident, ar plãti toÞi contribuabilii ºi nu doar automobiliºtii! Cat despre soluÞia evocatã de dl Vlãdescu, a extinderii taxei asupra Înmatriculãrii maºinilor deja Înmatriculate În Romania, o porcãrie mai mare nici cã s-ar putea concepe: sã plãteascã inclusiv niºte amãraÞi pentru supraÎmbuibarea unor ÎmbuibaÞi!
IntervenĂžia ÂşantajistĂŁ a trustului Renault ĂŽn disputa cu privire la taxa pentru prima ĂŽnmatriculare aduce ĂŽn atenĂžie douĂŁ aspecte majore, a cĂŁror evidenĂžiere, chiar dacĂŁ poate nu foloseÂşte la mare lucru, este totuÂşi de interes public.
Pe de-o parte, s-a dovedit fãrã echivocuri cam de pe unde a izvorat ideea taxei pentru prima Înmatriculare: de la producãtorii strãini de automobile În Romania ºi de la importatorii de maºini strãine În Romania, care ºi-au gãsit conivenÞã sau chiar "cointerese" În structurile guvernamentale. Episodul aratã cu ce argumentaÞii-balivernã - de la apãrarea pieÞei interne la combaterea poluãrii - sunt trataÞi bieÞii romani. Marile grupuri industriale ºi financiare vest-europene au susÞinut de fapt aderarea Romaniei la Uniunea Europeanã tocmai În ideea de a face aici ceea ce nu-ºi permit În Þãrile lor de origine, chiar de ar fi sã sfideze În acest scop normele europene.
Pe de altã parte, a apãrut În vãzul lumii cam ce resorturi ghideazã unele - din pãcate, chiar dacã dintre cele cu ºtaif - implicãri investiÞionale În Romania. ªi tot din pãcate, grupul Renault dã un exemplu semnificativ În domeniu. Prinzand la stramtoare Romania, În cel mai prost an postdecembrist, grupul Renault a preluat, În urmã cu aproape un deceniu, uzinele Dacia În condiÞii extrem de avantajoase grupului, În care nu preÞul de achiziÞie a contat, ci facilitãÞile fiscale ºi de altã naturã obÞinute. Strategia a fost clarã: se finanÞeazã din aceste facilitãÞi cercetarea-dezvoltarea unei maºini noi, de clasã ieftinã, În atenÞia Îndeosebi a consumatorilor sãraci din Est. Totul sub egida mãrcii Dacia. Dacã proiectul se dovedea un eºec, acesta rãmanea romanesc. Dacã dimpotrivã avea sã fie un succes, reuºita urma sã fie preluatã treptat de Renault. Ca tipologie de abordare se vrea sã se continue pe aceeaºi linie. Un centru de cercetare-dezvoltare - investiÞia la care oficialul Renault se referea cã ar putea face obiectul unei renunÞãri În cazul reducerii taxei de prima Înmatriculare - este proiectat sã fie implantat În Romania. Potrivit propunerii pãrÞii franceze - agreate se pare la Bucureºti - cercetãtorii-dezvoltatori ar urma sã fie detaºaÞi din FranÞa ºi plãtiÞi doar parÞial de cãtre trust, grosul remunerãrii avand a fi acoperit de partea romanã, prin cheltuieli de sprijinire a cercetãrii -dezvoltãrii, permise de normele europene de ajutor de stat, ceea ce ar Însemna cã activitatea centrului ar fi de fapt finanÞatã de Romania din banul public! Halal investiÞie strãinã!
Un articol de Ilie Serbanescu
Concernul Renault a avertizat oficial cĂŁ, dacĂŁ guvernul va reduce taxa pentru prima ĂŽnmatriculare ĂŽn Romania a autovehiculelor, va fi nevoit, din cauza posibilei scĂŁderi a vanzĂŁrilor, sĂŁ-Âşi restrangĂŁ producĂžia Logan cu cel puĂžin o treime. ÂŞi o treime din total vor reprezenta Âşi disponibilizĂŁrile de personal - adicĂŁ vreo 35.000 de lucrĂŁtori - de pe platforma de la PiteÂşti Âşi din firmele adiacente care lucreazĂŁ direct pentru Logan. S-a mai ameninĂžat cĂŁ s-ar putea sĂŁ se renunĂže la proiectatele noi investiĂžii ale grupului Renault ĂŽn Romania. Cum s-ar spune, Âşantaj ĂŽn toatĂŁ regula!
Sã vedem ce va face guvernul! Dacã stãm bine ºi ne gandim nu trebuie sã-l plangem cã se aflã cumva Între ciocan ºi nicovalã: respectiv Între presiunile Comisiei Europene (care ameninÞã cu sancÞiuni financiare) ºi aºa-numiÞii "investitori strãini". Aºa-numiÞii investitori, pentru cã mãcar Renault face producÞie În Romania, ceea ce i-a ºi dat nas sã iasã la bãtaie, dar majoritatea presiunilor vin din partea cohortei de importatori de maºini strãine! ªi aceastã nicovalã nu prea este tocmai o nicovalã Întrucat, vai!, ºi guvernamentali de rang Înalt, cu decizie În domeniu, sunt implicaÞi În mod direct În problemã, fiind importatori de maºini noi. Aºa cã nu este exclus ca guvernul sã nu cedeze În faÞa presiunilor Comisiei de la Bruxelles acceptand plata amenzilor administrate cã doar nu le va plãti altcineva decat contribuabilul roman! Fraierul de contribuabil roman, atat de fraier Încat va accepta injustiÞia, cu toate cã nu are nu numai nici o vinã, dar chiar nici o implicare! Evident, ar plãti toÞi contribuabilii ºi nu doar automobiliºtii! Cat despre soluÞia evocatã de dl Vlãdescu, a extinderii taxei asupra Înmatriculãrii maºinilor deja Înmatriculate În Romania, o porcãrie mai mare nici cã s-ar putea concepe: sã plãteascã inclusiv niºte amãraÞi pentru supraÎmbuibarea unor ÎmbuibaÞi!
IntervenĂžia ÂşantajistĂŁ a trustului Renault ĂŽn disputa cu privire la taxa pentru prima ĂŽnmatriculare aduce ĂŽn atenĂžie douĂŁ aspecte majore, a cĂŁror evidenĂžiere, chiar dacĂŁ poate nu foloseÂşte la mare lucru, este totuÂşi de interes public.
Pe de-o parte, s-a dovedit fãrã echivocuri cam de pe unde a izvorat ideea taxei pentru prima Înmatriculare: de la producãtorii strãini de automobile În Romania ºi de la importatorii de maºini strãine În Romania, care ºi-au gãsit conivenÞã sau chiar "cointerese" În structurile guvernamentale. Episodul aratã cu ce argumentaÞii-balivernã - de la apãrarea pieÞei interne la combaterea poluãrii - sunt trataÞi bieÞii romani. Marile grupuri industriale ºi financiare vest-europene au susÞinut de fapt aderarea Romaniei la Uniunea Europeanã tocmai În ideea de a face aici ceea ce nu-ºi permit În Þãrile lor de origine, chiar de ar fi sã sfideze În acest scop normele europene.
Pe de altã parte, a apãrut În vãzul lumii cam ce resorturi ghideazã unele - din pãcate, chiar dacã dintre cele cu ºtaif - implicãri investiÞionale În Romania. ªi tot din pãcate, grupul Renault dã un exemplu semnificativ În domeniu. Prinzand la stramtoare Romania, În cel mai prost an postdecembrist, grupul Renault a preluat, În urmã cu aproape un deceniu, uzinele Dacia În condiÞii extrem de avantajoase grupului, În care nu preÞul de achiziÞie a contat, ci facilitãÞile fiscale ºi de altã naturã obÞinute. Strategia a fost clarã: se finanÞeazã din aceste facilitãÞi cercetarea-dezvoltarea unei maºini noi, de clasã ieftinã, În atenÞia Îndeosebi a consumatorilor sãraci din Est. Totul sub egida mãrcii Dacia. Dacã proiectul se dovedea un eºec, acesta rãmanea romanesc. Dacã dimpotrivã avea sã fie un succes, reuºita urma sã fie preluatã treptat de Renault. Ca tipologie de abordare se vrea sã se continue pe aceeaºi linie. Un centru de cercetare-dezvoltare - investiÞia la care oficialul Renault se referea cã ar putea face obiectul unei renunÞãri În cazul reducerii taxei de prima Înmatriculare - este proiectat sã fie implantat În Romania. Potrivit propunerii pãrÞii franceze - agreate se pare la Bucureºti - cercetãtorii-dezvoltatori ar urma sã fie detaºaÞi din FranÞa ºi plãtiÞi doar parÞial de cãtre trust, grosul remunerãrii avand a fi acoperit de partea romanã, prin cheltuieli de sprijinire a cercetãrii -dezvoltãrii, permise de normele europene de ajutor de stat, ceea ce ar Însemna cã activitatea centrului ar fi de fapt finanÞatã de Romania din banul public! Halal investiÞie strãinã!
Un articol de Ilie Serbanescu
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187804
Total subiecte 18661
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11830
Cel mai nou membru Dady








